>Ekose Puf Etek

>

Cumartesi akşamı yakın bir arkadaşımın doğumgünü için diktim bu eteği. Önce beli kalın lastikli düz bir etek dikip sonra yukarı kaldırarak bu şekilde bir görüntü elde ettim. İsteyen olursa yapım aşamalarını yazarım. Aslında bu kermeste giydiğim deli işi eteğin bir benzeri. Onu daha uzun yapmıştım ve biraz daha farklı bir teknik kullanmıştım. Kısa olunca o teknik işe yaramadı, bu şekilde oldu.

Ayakkabılar, dün programda giydiklerim. Kadıköy’de bir mağazadan aldım ama mağazanın ismi yok hiç aklımda…

12 Yorum to “>Ekose Puf Etek”

  1. >Uzun olanı daha orjinal ve havalı duruyordu sanki Laçin. Ama rengi çok güzel:)

  2. >Dün programda görmüştüm sanki buydu değil mi? Düğüne de giyersin sabah çıktığında da giyersin bence çok kullanışlı bir etek,güle güle giy.

  3. >Uzun olanı daha orjinal ve havalı duruyordu sanki Laçin. Ama rengi çok güzel:)

  4. >Dün programda görmüştüm sanki buydu değil mi? Düğüne de giyersin sabah çıktığında da giyersin bence çok kullanışlı bir etek,güle güle giy.

  5. >çok güzel olmuş lacheen rengi çok tatlı eline sağlık :) ii eğlenceler şimdiden:)

  6. >çok güzel olmuş lacheen rengi çok tatlı eline sağlık :) ii eğlenceler şimdiden:)

  7. >merhaba lacheen yarınki programında başarılar malesef çalıştığım için izleyemeyeceğimbu arada ayakkabılarına bayıldım eğer aynısından alıp dükkanda satabilirmisn teşekkürler

  8. >merhaba lacheen yarınki programında başarılar malesef çalıştığım için izleyemeyeceğimbu arada ayakkabılarına bayıldım eğer aynısından alıp dükkanda satabilirmisn teşekkürler

  9. >ya ben bu eteğe bayıldım laçin. ne kadara dikiyosun sen bunu? ben siyahını çok istiyorum bayıldım! baayıldıııım!

  10. >ya ben bu eteğe bayıldım laçin. ne kadara dikiyosun sen bunu? ben siyahını çok istiyorum bayıldım! baayıldıııım!

  11. >*iki tane dövmesi olan bi kız: siyahını çalışabilirim sana, detaylar için mail atabilirsin:lacheenorg@gmail.com

  12. >*iki tane dövmesi olan bi kız: siyahını çalışabilirim sana, detaylar için mail atabilirsin:lacheenorg@gmail.com

Bir Cevap Yazın

