>Golden Rose Ojeler

>Genel olarak sahip olduğum en fazla kozmetik ürünü ojelerdir. Aynı rengin bir ton açığını-koyusunu; sedeflisini veya matını alabilirim.

Bir de ucuz-pahalı ayrımı da yapmıyorum. (oje hastalığı var sanırım bende.) Büyük kısmı Flormar’dan oluşsa da Maybelline ojem de var OPI da. Bu aralar ise en çok kullandıklarım Golden Rose ojeler.

Kırmızı – 59 numara / Turuncu – 84 numara / Pembe – 24 numara

(kırmızı ve pembe gün ışığında biraz daha farklılar ama baya benziyorlar)

4 Yorum to “>Golden Rose Ojeler”

  1. >pembeye bayıldım kırmızıya zaten sahıbım bayagı bı zaman oncekı kesfımdı ama pembeyı ıyıkı gosterdın laçin onuda alıcam nasıl tatlı bı renk o yha ? a bıde bu arada bı keresınde bı fotonda elınde narcıcegı ojen vardı o hangı marka kac no acaba ? :) cok guzel gorunuodu:)

  2. >pembeye bayıldım kırmızıya zaten sahıbım bayagı bı zaman oncekı kesfımdı ama pembeyı ıyıkı gosterdın laçin onuda alıcam nasıl tatlı bı renk o yha ? a bıde bu arada bı keresınde bı fotonda elınde narcıcegı ojen vardı o hangı marka kac no acaba ? :) cok guzel gorunuodu:)

  3. >pembesini bugün aldım aradm aradm bulamadm en son bir yere baktım orda vardı simdi tırnaklarımda coook seker

  4. >pembesini bugün aldım aradm aradm bulamadm en son bir yere baktım orda vardı simdi tırnaklarımda coook seker

Bir Cevap Yazın

