>Bir Günde Çıkan Elbise

>

Dün akşam eşimin çocukluk arkadaşının düğünü vardı. Düğünün tarihi az zaman önce belli olduğu için kıyafet için çok hazırlık yapamamıştım. Düşündüğüm elbiseyi giymekten de vazgeçince bir elbise dikmek şart oldu. Cumartesi akşamı eve döndükten sonra kumaşlarıma bakıp bir modelde karar kıldım. O gece başlayıp ertesi gün öğlen bitirmem gerektiği için kolay bir model seçtim. Haki yeşili likralı kumaşımdan ( daha önce bu elbiseyi dikmiştim) önü ve arkası v yakalı bir model kestim. Astarlı olarak diktikten sonra aynı renk tülü ön tarafa ekledim.

Son olarak da altın rengi çiçeklerle bir kemer yaptım.
Leopar bantlı ayakkabılarımı giyip küçük altın rengi çanta aldım.
Takılarda ise annemlerin düğün hediyesi kolyemi ve yine düğünüm için kendi aldığım inci damla küpelerimi kullandım.

Bir Cevap Yazın

