>Bir Günde Çıkan Elbise

>

Dün akşam eşimin çocukluk arkadaşının düğünü vardı. Düğünün tarihi az zaman önce belli olduğu için kıyafet için çok hazırlık yapamamıştım. Düşündüğüm elbiseyi giymekten de vazgeçince bir elbise dikmek şart oldu. Cumartesi akşamı eve döndükten sonra kumaşlarıma bakıp bir modelde karar kıldım. O gece başlayıp ertesi gün öğlen bitirmem gerektiği için kolay bir model seçtim. Haki yeşili likralı kumaşımdan ( daha önce bu elbiseyi dikmiştim) önü ve arkası v yakalı bir model kestim. Astarlı olarak diktikten sonra aynı renk tülü ön tarafa ekledim.

Son olarak da altın rengi çiçeklerle bir kemer yaptım.
Leopar bantlı ayakkabılarımı giyip küçük altın rengi çanta aldım.
Takılarda ise annemlerin düğün hediyesi kolyemi ve yine düğünüm için kendi aldığım inci damla küpelerimi kullandım.

Reklamlar

87 Responses to “>Bir Günde Çıkan Elbise”

  1. >Çook şık, size haki ne kadar yakışıyo farkındamısınız, bu tonları daha çok görmek isteriz üzerinizde elinize sağlıkümit

  2. >Çook şık, size haki ne kadar yakışıyo farkındamısınız, bu tonları daha çok görmek isteriz üzerinizde elinize sağlıkümit

  3. >superr ve cook sık gorunyonusn:Dperformansına hayran kaldım..bır gun bılee sayılmaz zamanın hızı sızın hıznıza yetısememıs:Ddetaylar hep sık tır bende detay sverım gunluk yasantımda severek takıp edıyırum sızı basarılarr:Dsızden ve calısmalarınızdan mahrum kalmayalım olurmu?burada evınızın dekorasyonu mukkemmell rıca etsem gormek ıcın bıkac detay cekebılrrmısınz?:Dyınede tabı ozel bı mekan ev anlaysıla karsılayabılıızz hosckalın..:D

  4. >superr ve cook sık gorunyonusn:Dperformansına hayran kaldım..bır gun bılee sayılmaz zamanın hızı sızın hıznıza yetısememıs:Ddetaylar hep sık tır bende detay sverım gunluk yasantımda severek takıp edıyırum sızı basarılarr:Dsızden ve calısmalarınızdan mahrum kalmayalım olurmu?burada evınızın dekorasyonu mukkemmell rıca etsem gormek ıcın bıkac detay cekebılrrmısınz?:Dyınede tabı ozel bı mekan ev anlaysıla karsılayabılıızz hosckalın..:D

  5. >tek kelimeyle süper gözüküyosun

  6. >tek kelimeyle süper gözüküyosun

  7. >herzaman ki gibi süper.maşallah yakışmışta.

  8. >herzaman ki gibi süper.maşallah yakışmışta.

  9. >*ümit : teşekkür ederim, bu rengi daha çok kullanmaya çalışacağım.*3prenses : çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim.

  10. >*ümit : teşekkür ederim, bu rengi daha çok kullanmaya çalışacağım.*3prenses : çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim.

  11. >Kemere bayıldım Laçin..Süper :)

  12. >Kemere bayıldım Laçin..Süper :)

  13. >Laçin,tatil bitsin de gel artık diye baktım hergün ya:) bronzluk yakışmış. Elbise seni baya bir olgun göstermiş, detaylı resimlerle yazıların daha keyifli oluyor okuması.sevgiler

  14. >Laçin,tatil bitsin de gel artık diye baktım hergün ya:) bronzluk yakışmış. Elbise seni baya bir olgun göstermiş, detaylı resimlerle yazıların daha keyifli oluyor okuması.sevgiler

  15. >cnm süüper olmus bu arada hakinin altındakı parlak kahve elbise sonu da gercekten hoss .ellerine saglıkk

  16. >cnm süüper olmus bu arada hakinin altındakı parlak kahve elbise sonu da gercekten hoss .ellerine saglıkk

  17. >Elbise ve kemer çok uyumlu olmuş.zaten sizin eliniz neye değse harika oluyor.bunlarda çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.Bence sitenize bir nazarlık ekleyin bu kadar marifet, allah korusun…sevgiler

  18. >Elbise ve kemer çok uyumlu olmuş.zaten sizin eliniz neye değse harika oluyor.bunlarda çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.Bence sitenize bir nazarlık ekleyin bu kadar marifet, allah korusun…sevgiler

  19. >*mughetto: teşekkür ederim :))*tuku: elbise bence de ağır oldu biraz bana göre. Ama ortama gerekliydi kesinlikle.*daisy design: sağol canım :))*çiçek : teşekkür ederim. Nazar boncuğum vardı eski sitede buna da ekleyeyim

  20. >*mughetto: teşekkür ederim :))*tuku: elbise bence de ağır oldu biraz bana göre. Ama ortama gerekliydi kesinlikle.*daisy design: sağol canım :))*çiçek : teşekkür ederim. Nazar boncuğum vardı eski sitede buna da ekleyeyim

  21. >slm öncelikle tepeneden başlıyım saçlarınızın rengi çok güzel olmuş yüzünüze herzaamnki gibi bu renkte yakışmış :)elbiseyede bayıldım renkler güzel,renk güzel kemer daha güzelll:)düğünde en şık bayan sizmiydiniz???

  22. >slm öncelikle tepeneden başlıyım saçlarınızın rengi çok güzel olmuş yüzünüze herzaamnki gibi bu renkte yakışmış :)elbiseyede bayıldım renkler güzel,renk güzel kemer daha güzelll:)düğünde en şık bayan sizmiydiniz???

  23. >Olmuş hemide çok cici, şu deri koltuklu poz varya arkadaşın evi galiba o pozda love meagena benzettim o da hep öyle durur ya.

  24. >Olmuş hemide çok cici, şu deri koltuklu poz varya arkadaşın evi galiba o pozda love meagena benzettim o da hep öyle durur ya.

  25. >Vallahi sihirli eller'in blogunda da bahsetmiştim o kadar özeniyorum ki anlatamam… Makyajın ve elbisen kesinlikle muhteşem olmuş. Yaratıcı olmak harika bir şey hem ekonomik hem de çarpıcı… Bravo binlerce kez, o yeteneğin "y"si bende olsun diye neler vermezdim :) Güle güle giy, harika tek kelimeyle…

  26. >Vallahi sihirli eller'in blogunda da bahsetmiştim o kadar özeniyorum ki anlatamam… Makyajın ve elbisen kesinlikle muhteşem olmuş. Yaratıcı olmak harika bir şey hem ekonomik hem de çarpıcı… Bravo binlerce kez, o yeteneğin "y"si bende olsun diye neler vermezdim :) Güle güle giy, harika tek kelimeyle…

  27. >kıafetin üzerinde duruşuna ve kemere bayıldım iyi gunlerde giy

  28. >kıafetin üzerinde duruşuna ve kemere bayıldım iyi gunlerde giy

  29. >:) cok güzel olmus cok. model müthis bayildim, özellikle kemer ve tül bambaska bir hava vermis cok yakismis:) bi Masallah diyesim var:) sevgiler

  30. >:) cok güzel olmus cok. model müthis bayildim, özellikle kemer ve tül bambaska bir hava vermis cok yakismis:) bi Masallah diyesim var:) sevgiler

  31. >*emine melis: beğendiğine sevindim, teşekkürler.*stil direktörü: yok canım otelin lobisi oradı. Maegan'a benzesem daha ne isterim, değil mi ama?*volkan-kaldera: çok teşekkürler.*Goddess Artemis : Ekonomik açıdan kesinlikle çok iyi birşey :)) Beğendiğine çok sevindim, teşekkür ederim.*cocuklacocuk : çok teşekkürler*nergisce : model çok basit aslında, kumaş güzel olunca iyi durdu :))

  32. >*emine melis: beğendiğine sevindim, teşekkürler.*stil direktörü: yok canım otelin lobisi oradı. Maegan'a benzesem daha ne isterim, değil mi ama?*volkan-kaldera: çok teşekkürler.*Goddess Artemis : Ekonomik açıdan kesinlikle çok iyi birşey :)) Beğendiğine çok sevindim, teşekkür ederim.*cocuklacocuk : çok teşekkürler*nergisce : model çok basit aslında, kumaş güzel olunca iyi durdu :))

  33. >harika görünüyosun cnm. süper olmuş.sen bu işi biliyosun bence?

  34. >harika görünüyosun cnm. süper olmuş.sen bu işi biliyosun bence?

  35. >uzun zamandır takipte olduğum bir yer burası . daha nice elbiseler vardı övgüyü hakeden. ama hiç yorum ypmadım nedense. ama bu renk, makyaj, stil süper olmuşelinize sağlık.

  36. >uzun zamandır takipte olduğum bir yer burası . daha nice elbiseler vardı övgüyü hakeden. ama hiç yorum ypmadım nedense. ama bu renk, makyaj, stil süper olmuşelinize sağlık.

  37. >maşallah moda dergilerinden fırlamış gibi duruyorsunuz :)

  38. >maşallah moda dergilerinden fırlamış gibi duruyorsunuz :)

  39. >Her detay harika. Belindeki kemer de ayrı bir sanat eseri doğrusu. Çiçekleri nerden buldun kemeri nasıl yaptın bilmiyorum ama elbiseye basit demene gerek kalmamış sayesinde.

  40. >Her detay harika. Belindeki kemer de ayrı bir sanat eseri doğrusu. Çiçekleri nerden buldun kemeri nasıl yaptın bilmiyorum ama elbiseye basit demene gerek kalmamış sayesinde.

  41. >wowww diyorum başka bişi diyemiyorum laçin tepeden tırnağa 10 numara:)

  42. >wowww diyorum başka bişi diyemiyorum laçin tepeden tırnağa 10 numara:)

  43. >laçincim öncelikle hoşgeldin.elbisen harika görünüyor çok yaratıcı olduğunu söylememe gerek yk sanırım.laçincim assosun denizi çok soğuk olur diyorlar doğrumu biz de tatile oraya gitmek istiyoruz da gitmeden sana bir sorayım dedim

  44. >laçincim öncelikle hoşgeldin.elbisen harika görünüyor çok yaratıcı olduğunu söylememe gerek yk sanırım.laçincim assosun denizi çok soğuk olur diyorlar doğrumu biz de tatile oraya gitmek istiyoruz da gitmeden sana bir sorayım dedim

  45. >*tugche: teşekkür ederim. Herşeyi bilmiyorum tabi ki ama deniyorum :))*sibel : olsun şimdi yazmanız da yeter, teşekkürler.*bahar yorgun : teşekkür ederim*suzy : kemersiz basit olacaktı ama elbise. çiçeklerin bir kısmı hazır ama çoğunu kendim boyamıştım.*buket : çok teşekkürler canım*ceren : hoşbulduk, teşekkürler.Assos' un denizi evet biraz soğuk ama bu seneki Bodrum'un denizi kadar değildi.

  46. >*tugche: teşekkür ederim. Herşeyi bilmiyorum tabi ki ama deniyorum :))*sibel : olsun şimdi yazmanız da yeter, teşekkürler.*bahar yorgun : teşekkür ederim*suzy : kemersiz basit olacaktı ama elbise. çiçeklerin bir kısmı hazır ama çoğunu kendim boyamıştım.*buket : çok teşekkürler canım*ceren : hoşbulduk, teşekkürler.Assos' un denizi evet biraz soğuk ama bu seneki Bodrum'un denizi kadar değildi.

  47. >Elbisen harika olmuş… bayıldım . Sanada çok yakışmış eline sağlık..

  48. >Elbisen harika olmuş… bayıldım . Sanada çok yakışmış eline sağlık..

  49. >laçincim özlemişim deyip deyip durdum.. dönüşün muhteşem oldu. insan bu kadar hızlı iş çıkarabilir mi canım :) bayılıyorum pratik insanlara eline sağlık

  50. >laçincim özlemişim deyip deyip durdum.. dönüşün muhteşem oldu. insan bu kadar hızlı iş çıkarabilir mi canım :) bayılıyorum pratik insanlara eline sağlık

  51. >Sevgili lacheen selamlar…bu mudur? budur…süper süper süper ellerine sağlık…bayıldım harikasın sevgilerimle nur….

  52. >Sevgili lacheen selamlar…bu mudur? budur…süper süper süper ellerine sağlık…bayıldım harikasın sevgilerimle nur….

  53. >*hayat: teşekkür ederim.*a.gizem: mecbur olunca yapıyorum valla kısa zamanda :))*nur: çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  54. >*hayat: teşekkür ederim.*a.gizem: mecbur olunca yapıyorum valla kısa zamanda :))*nur: çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  55. >lacin ruya gibi olmussun, zaten boyle ucusan sifon detaylara zaafim var, inan elbiseye hayran oldum :) bu arada bronzluk ve yeni sac rengin cok yakismis, saclarinin nasil bu kadar hizli uzadigini bilmeye ihtiyacim var, kisacik saclarimla kaldim ortada :)

  56. >lacin ruya gibi olmussun, zaten boyle ucusan sifon detaylara zaafim var, inan elbiseye hayran oldum :) bu arada bronzluk ve yeni sac rengin cok yakismis, saclarinin nasil bu kadar hizli uzadigini bilmeye ihtiyacim var, kisacik saclarimla kaldim ortada :)

  57. >Laçin çok çok çookk beğendim, ellerine sağlık.

  58. >Laçin çok çok çookk beğendim, ellerine sağlık.

  59. >*salincakta iki kişi: teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim :)) Saçlarla ilgili en kısa sürede yazacağım.*gözde: teşekkür ederim…

  60. >*salincakta iki kişi: teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim :)) Saçlarla ilgili en kısa sürede yazacağım.*gözde: teşekkür ederim…

  61. >Laçin Hanım Merhaba,Öncelikle elbise çok güzel olmuş özellikle renkler süper. Size de çok yakışmış. Ellerinize sağlık:)Bir de konuyla alakasız birşey soracağım kusura bakmayın bu fotoğrafta görünen duvar sticker'ı daha önceki yazınızda bahsettiğiniz walltogether sitesindeki "japon" mu? Öyleyse seçtiğiniz renk siyah mı yoksa gri gibi bir ton mu? Duvarda çok güzel durmuş ben de böyle bir uygulama yapmak istiyorum o yüzden sordum.Teşekkürler.Sevgiler,Simge

  62. >Laçin Hanım Merhaba,Öncelikle elbise çok güzel olmuş özellikle renkler süper. Size de çok yakışmış. Ellerinize sağlık:)Bir de konuyla alakasız birşey soracağım kusura bakmayın bu fotoğrafta görünen duvar sticker'ı daha önceki yazınızda bahsettiğiniz walltogether sitesindeki "japon" mu? Öyleyse seçtiğiniz renk siyah mı yoksa gri gibi bir ton mu? Duvarda çok güzel durmuş ben de böyle bir uygulama yapmak istiyorum o yüzden sordum.Teşekkürler.Sevgiler,Simge

  63. >hayatımda gördüğüm en güzel elbiselerden biri. tebrikler.

  64. >hayatımda gördüğüm en güzel elbiselerden biri. tebrikler.

  65. >merhaba,bloğunuzu yakın zaman da keşfettim. iyi ki keşfetmişim…makyajınız ve elbisenize bayıldım. üstelik bunu kendinizin yapması ise süper..ellerinize sağlık.. çok şık olmuşsunuz.sevgiler

  66. >merhaba,bloğunuzu yakın zaman da keşfettim. iyi ki keşfetmişim…makyajınız ve elbisenize bayıldım. üstelik bunu kendinizin yapması ise süper..ellerinize sağlık.. çok şık olmuşsunuz.sevgiler

  67. >*simge: teşekkür ederim.Evet o duvar sticker'ı japon diye geçiyor, rengi gri.*medusa : çok teşekkür ederim.*esra günüşen ertuğrul: Çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim.

  68. >*simge: teşekkür ederim.Evet o duvar sticker'ı japon diye geçiyor, rengi gri.*medusa : çok teşekkür ederim.*esra günüşen ertuğrul: Çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim.

  69. >Laçin merhaba:)Harika bir kıyafet, saç ve makyaj! Maşallah! Çok şık ve orijinal olmuşsun! Tebrikler! Bu renk çok yakışmış sana:)

  70. >Laçin merhaba:)Harika bir kıyafet, saç ve makyaj! Maşallah! Çok şık ve orijinal olmuşsun! Tebrikler! Bu renk çok yakışmış sana:)

  71. >çok hoş bir bayansın lacheen . kesinlikle kısa saç diyorum sana kısa saç sana çok yakışıyorbirde soru:) lorealden sonra bu boya ile boyadın ve kapattı öylemi? çok hoş bir renk olmuşda ben cesaret edemiyorum. koleston 6 35 elegan sürekli bunu kullanıyorum :))))sevgiler

  72. >çok hoş bir bayansın lacheen . kesinlikle kısa saç diyorum sana kısa saç sana çok yakışıyorbirde soru:) lorealden sonra bu boya ile boyadın ve kapattı öylemi? çok hoş bir renk olmuşda ben cesaret edemiyorum. koleston 6 35 elegan sürekli bunu kullanıyorum :))))sevgiler

  73. >çok güzel olmuşsun laçinciğim…bizde bir sürü paralar döküyoruz mağazalara elbiseler için…ne kadar şanslısın ki annen sana model olmuş zamanında….seni görmek gerçekten çok güzel…fotosuz bırakma bizi..

  74. >çok güzel olmuşsun laçinciğim…bizde bir sürü paralar döküyoruz mağazalara elbiseler için…ne kadar şanslısın ki annen sana model olmuş zamanında….seni görmek gerçekten çok güzel…fotosuz bırakma bizi..

  75. >süpersin blogunu sık sık güncellemende çok hoşleopar ayakkBINa zaten bayılıyorum.)

  76. >süpersin blogunu sık sık güncellemende çok hoşleopar ayakkBINa zaten bayılıyorum.)

  77. >Sevgili Laçin,Çok güzel olmuşsunuz. Saçınız, makyajınız, kıyafetiniz hepsi çok uyumlu ve hoş olmuş. Keşke yaratıcılık ve yeteneğinizin dörtte biri kadarı bende de olsaydı….Sevgiler..Dilek

  78. >Sevgili Laçin,Çok güzel olmuşsunuz. Saçınız, makyajınız, kıyafetiniz hepsi çok uyumlu ve hoş olmuş. Keşke yaratıcılık ve yeteneğinizin dörtte biri kadarı bende de olsaydı….Sevgiler..Dilek

  79. >merhaba.bütün olarak elbise çok güzel olmuş ama özellikle ön tarafa eklediğin tüle ve çiçeklerle yaptığın kemere batıldım.tebrikler.güzel günlerde kullan inşallah…

  80. >merhaba.bütün olarak elbise çok güzel olmuş ama özellikle ön tarafa eklediğin tüle ve çiçeklerle yaptığın kemere batıldım.tebrikler.güzel günlerde kullan inşallah…

  81. >*kirpikteki gözyaşı: çok teşekkür ederim. Bu rengi ben de çok beğendim, daha sık kullanmaya çalışacağım :))*hacer: ben de o yüzden mağazadan birşey almıyorum desem yeridir. En azından dikebileceğim şeyleri*elaninsu: teşekkürler. elimden geldiğince güncel tutmaya çalışıyorum.*perimasalim: çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  82. >*kirpikteki gözyaşı: çok teşekkür ederim. Bu rengi ben de çok beğendim, daha sık kullanmaya çalışacağım :))*hacer: ben de o yüzden mağazadan birşey almıyorum desem yeridir. En azından dikebileceğim şeyleri*elaninsu: teşekkürler. elimden geldiğince güncel tutmaya çalışıyorum.*perimasalim: çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  83. >lacincim herşey harika olmuş. azmine, kıyafetine, makyajına hayran oldum :) iyiki varsın…

  84. >lacincim herşey harika olmuş. azmine, kıyafetine, makyajına hayran oldum :) iyiki varsın…

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: