>Garnier Saç Boyası ve Dünkü Makyajım

>Cumartesi akşamı kıyafeti dikmeye başlamadan önce hemen saçımı boyadım. Beyazlarımdan anladığım kadarıyla saçım bir ayda 2cm’ e yakın uzamıştı. (Doğal bakımlarımı bir ara anlatırım)


Geçen ay Loreal kullanmıştım, bu ay da Garnier denedim. Benim aldığım renk 6.34 Altın Kumral diye geçiyor. [Nedense aynı rengin ebay’ de satılan kutusunda Chocolate yazıyor.] Garnier’ i genel olarak beğendim, parlaklık vaadedmemesine rağmen Loreal’ den daha parlak bir renk çıkardı diyebilirim.
Güneşte baya bakır gözükse de normalde orta kahve gibi bir renk.
Aslında ben organik boyalardan denemek istiyorum (natural colors diye geçen) Ama kutunun üzerindeki peruklu ablaların fotoğrafları beni ürkütüyor açıkçası.
Garnier de doğal özlerle bakım falan diye yazıyor ama bildiğimiz kimyasal boya sonuçta. Amonyak da var peroksit de.
Neyse düğüne giderken saçımı kendim topladım. Bir yandan ayırıp geriye tokalarla tutturdum, geri kalanı burup kulağımın arkasına sabitledim.

Makyajda ise önce Mac Face&Body Foundation’dan çok az fırçayla uyguladım. Fondöteni sabitlemek için ise Everyday Minerals mineral pudrayı kabukhi fırçayla sürdüm. Göz çevreme ise önce Inglot far bazını sonra I.D. Bare Minerals Well Rested far-kapatıcıyı kullandım.
Inglot kum rengi farla gözün dış tarafına gölgeleme yaptım, kaş altına Sephora beyaz farı sürdüm.
Gözün üstüne önce çok hafif siyah kalem çektim, üzerine Flormar simli eyeliner sürdüm.
Eyeliner biraz kuruyunca üzerinden sünger aplikatörle siyah far geçtim. Yine siyah farı alt kirpik diplerime sürdüm. Rimel olarak Max Factor False Lashes kullandım. Kaşlarımı kahverengi farı aldığım açılı uçlu fırçamla boyadım.
Yüzümün yuvarlaklığını hafifletmek için Mac Golden Bronzer’ ı yüzün dış tarafına ve çene hattına uyguladım. Allık olarak Golden Rose Terracotta kullandım.
Ruj da Golden Rose ama alt tarafı kırık olduğu için kaç numara olduğunu bilmiyorum.
[Güneşte çekilen fotoğraflarda ne kadar parlağım :)) ]
Bir Yanıt Bırakın

