>Saç Boyası3 : Koleston 6.74 Terrakota

>

En son saçımı Garnier Altın Kumral ile boyadığımı yazmıştım. Ama her organik içerikli boya gibi içinde bazı maddeler olmadığı için kapandığını sandığım beyazlar üç gün sonra bana göz kırptılar. Sanırım bir önceki boyam (Loreal Amonyaksız Çikolata Kahve) de boyamamıştı.
Demek ki beyazlarını kapatmak isteyenlere göre değil maalesef bu boyalar.
Geçen gün de gidip Koleston Terrakota aldım ve onunla boyadım. Şu an beyazlarım tamamen kapanmış durumda inşallah birkaç gün sonra boya akıp ortaya çıkmazlar.
Bu arada evde saç boyamayla ilgili bütün kadın forumlarındaki konuları okudum. Herkese iyi gelen saç boyası farklı anladığım kadarıyla. Yani evde boyayacaksanız birkaç ay deneyip kendinizin karar vermesi gerekiyor.
Renk konusunda ise genel olarak boya boyayı açmıyor. Benim kendi rengim 4 tonlarında diye düşünüyorum. Röfleden ilk döndüğümde Koleston’ un Mocha rengine sadece röfleli kısımları boyatmıştım. O da herhalde 5 tonu falandı. Sonra Loreal’ in 5.35′ ine, Garnier’ in 6.35′ ine ve son olarak da Koleston’ un 6.74′ üne boyamış oldum. Yani aslında saçımı bir ton açabildim.
Yine de bu rakamlar her markada aynı rengi ifade etmiyor ama genel olarak 1 en koyu, 10 en açık renk demek.

Bir Cevap Yazın

