>Yine Somon Elbise

>

Somon rengini çok sevdiğim söylememe gerek var mı acaba…
Kaçıncı somon elbisem oldu bilmiyorum. Bu kumaşı pazardan çok ucuza (muhtemelen parçası 1liraya) bulmuş ve iki parça almıştım. Eni dardı ve üzerindeki nakışlar simetrik değildi. {fotoğrafa dikkatli bakarsanız sağ ve sol koldaki nakışlar farklı}
Bir de tabi kumaş polyester içerikli olunca uzunca bir süre kumaş yığınımın altlarında kalmıştı. Bodrum’ da annemle kardeşimin arkadaşının tuniğinden bir kalıp çıkarmıştık. Gazete kağıdından çıkardığımız kalıp aklıma gelince bu kumaş için onu kullandım. Kalıp çok basit, yarasa kollu ve v yakalı; başka bir özelliği yok.

Bu elbiseyi diktikten sonra yine bir süre bekledi, bu sefer giyecek bir yer bulamamıştım. Ama haftasonu gittiğimiz bir iftar yemeğine giydim sonunda. Kemer olarak da bu yazımdaki kolyeyi kullandım.
[Bu kıyafette sadece gözlük ve ayakkabıları ben yapmamışım :))]
Çantayı nasıl yaptığımı burada anlatmıştım.

Reklamlar

60 Yorum to “>Yine Somon Elbise”

  1. >Yine yeni yeniden number one…kesinlikle benimde favori rengim somon ve pudra…Laçincim aynaların sıralamasını tam göremiyorum bir foto lütfennn.Birde yeni aldığın golden rose nude dudak kalemini ve pembe rujunu uygulamalı görebilirmiyim ;)saol sweetie

  2. >Yine yeni yeniden number one…kesinlikle benimde favori rengim somon ve pudra…Laçincim aynaların sıralamasını tam göremiyorum bir foto lütfennn.Birde yeni aldığın golden rose nude dudak kalemini ve pembe rujunu uygulamalı görebilirmiyim ;)saol sweetie

  3. >….elıne saglık guzel olmus…astarladınmı yoksa ıc elbısmı var…pudra rengıde cok hos duruyo ….

  4. >….elıne saglık guzel olmus…astarladınmı yoksa ıc elbısmı var…pudra rengıde cok hos duruyo ….

  5. >hakkaten yakışıyor bu renk laçin, bir de saçlarının rengiyle çok uyumlu :)

  6. >hakkaten yakışıyor bu renk laçin, bir de saçlarının rengiyle çok uyumlu :)

  7. >sizi ve eda hanımı okuyunca hemen gidip dikiş makinası alasım geliyor böyle varya ben neden bunlardan yapamıyorum diye kahroluyorum :):)Çok güzel olmuş bayıldım ellerine sağlık bu arada kemer halide pek bi güzel olmuş :):)

  8. >sizi ve eda hanımı okuyunca hemen gidip dikiş makinası alasım geliyor böyle varya ben neden bunlardan yapamıyorum diye kahroluyorum :):)Çok güzel olmuş bayıldım ellerine sağlık bu arada kemer halide pek bi güzel olmuş :):)

  9. >laçincim kalıbı istenmiyecek kadar basit dimi ?? çok güzel olmuş güller ile ..

  10. >laçincim kalıbı istenmiyecek kadar basit dimi ?? çok güzel olmuş güller ile ..

  11. >lacheen yine çok tatlı olmuşsunellerine sağlıkresmine bakarken duvardaki aynalar dikkatimi çekti ben evime taşınırken ikea dan aldım 3 aydır çekmecede duruyor.senden ricam evinin (sehpa, masa, konsol, duvarlar) aksesuarlarını gösterirmisin? evi döşeyebilirim ama aksesuar olunca aklıma birşey gelmiyor.yardımcı olurmusun?sevgileryıldız

  12. >lacheen yine çok tatlı olmuşsunellerine sağlıkresmine bakarken duvardaki aynalar dikkatimi çekti ben evime taşınırken ikea dan aldım 3 aydır çekmecede duruyor.senden ricam evinin (sehpa, masa, konsol, duvarlar) aksesuarlarını gösterirmisin? evi döşeyebilirim ama aksesuar olunca aklıma birşey gelmiyor.yardımcı olurmusun?sevgileryıldız

  13. >bigün ortamdan çat diye çatlayacağım!

  14. >bigün ortamdan çat diye çatlayacağım!

  15. >Merhaba,Yine çokkk güzel olmuş…Size birşey soracağım. Sizin kullandığınız silikon tabancısının markası nedir.Tavsiye edermisiniz?Sevgiyle,

  16. >Merhaba,Yine çokkk güzel olmuş…Size birşey soracağım. Sizin kullandığınız silikon tabancısının markası nedir.Tavsiye edermisiniz?Sevgiyle,

  17. >yakında ayakkabıya da el atıcam dersen inanırız:))güle güle giy çok hoş olmuş.kolyede çok amaçlı kullanım için uygunmuş:)

  18. >yakında ayakkabıya da el atıcam dersen inanırız:))güle güle giy çok hoş olmuş.kolyede çok amaçlı kullanım için uygunmuş:)

  19. >ay çok kolay gibi görünüyorbende denemek istyorumm

  20. >ay çok kolay gibi görünüyorbende denemek istyorumm

  21. >çok güzel görünüyorsun. bende bu aralar somon ve toprak rengine taktım ama senin gibi bronz tenli olmak gerekiyor, giyemiyorum o yüzden, fazlasıyla beyazım bu senede

  22. >çok güzel görünüyorsun. bende bu aralar somon ve toprak rengine taktım ama senin gibi bronz tenli olmak gerekiyor, giyemiyorum o yüzden, fazlasıyla beyazım bu senede

  23. >Bu ne kadar güzel bi elbise böyle resmen bayıldım! Kumaşı, modeli hele rengi tam favorim. Güle güle giy canım:)

  24. >Bu ne kadar güzel bi elbise böyle resmen bayıldım! Kumaşı, modeli hele rengi tam favorim. Güle güle giy canım:)

  25. >Yine çok hoş olmuşun,somon sana ayrı bi yakışıyo bence…Ama anneannem görünce bu kumaştan sene bilmem kaçta perde diktirmiştim ben dedi.Galiba benim yaratıcılığımı artırmama engel olan bi sülalem var:)

  26. >Yine çok hoş olmuşun,somon sana ayrı bi yakışıyo bence…Ama anneannem görünce bu kumaştan sene bilmem kaçta perde diktirmiştim ben dedi.Galiba benim yaratıcılığımı artırmama engel olan bi sülalem var:)

  27. >*Ece: aynalar düzgün değil ki zaten, ama fotoğraflarım bir ara.*gülen: iç elbise var, bu ara üşengeçim astarlı birşey yapmıyorum.*a.gizem: teşekkür ederim canım, azıcık daha bakır yapsam mı diye düşünüyorum :))*ateş böceği: valla alın siz de, birşeyler üretebilmek güzeldir.*sezgi: aynen öyle canım, başka bir elbisede anlatırım artık.*yıldız: bir ara yazacağım aksesuarları.*defneyleyasamak: canım, çatlama :)) ben sana da yaparım, gerçekten.*hayatmayat: silikon tabancam budget, praktiker'den almıştım. Ama inanılmaz ısınıyor, çok yaktım kendimi. *syhn: yok onu da yapamam artık :=))*pell-in: gerçekten öyle *herse'im: ben çok bronz değilim aslında.Tatilden döndükten sonra baya açıldım. beyaz tene bence pastel tonları daha çok gidiyor.*moda gezegeni: çok teşekkür ederim.*acemi terzi: doğrudur. Bak şimdi daha mutlu oldum perdeden elbise yaptım diye :)) Bunlar daha çok arttırmalı yaratıcılığını.

  28. >*Ece: aynalar düzgün değil ki zaten, ama fotoğraflarım bir ara.*gülen: iç elbise var, bu ara üşengeçim astarlı birşey yapmıyorum.*a.gizem: teşekkür ederim canım, azıcık daha bakır yapsam mı diye düşünüyorum :))*ateş böceği: valla alın siz de, birşeyler üretebilmek güzeldir.*sezgi: aynen öyle canım, başka bir elbisede anlatırım artık.*yıldız: bir ara yazacağım aksesuarları.*defneyleyasamak: canım, çatlama :)) ben sana da yaparım, gerçekten.*hayatmayat: silikon tabancam budget, praktiker'den almıştım. Ama inanılmaz ısınıyor, çok yaktım kendimi. *syhn: yok onu da yapamam artık :=))*pell-in: gerçekten öyle *herse'im: ben çok bronz değilim aslında.Tatilden döndükten sonra baya açıldım. beyaz tene bence pastel tonları daha çok gidiyor.*moda gezegeni: çok teşekkür ederim.*acemi terzi: doğrudur. Bak şimdi daha mutlu oldum perdeden elbise yaptım diye :)) Bunlar daha çok arttırmalı yaratıcılığını.

  29. >Kemerini kolye olarak pek begenmemistim ama bu sekilde harika duruyor!Elbiseni gule gule giy.

  30. >Kemerini kolye olarak pek begenmemistim ama bu sekilde harika duruyor!Elbiseni gule gule giy.

  31. >Laçincim bende mi bi problem var bilmiyorum ama sitenin arama motoruna yazı yazamıyorum. İmleç yok. Başkalarında da öyle mi ya da benim ayarlarım mı problemli?

  32. >Laçincim bende mi bi problem var bilmiyorum ama sitenin arama motoruna yazı yazamıyorum. İmleç yok. Başkalarında da öyle mi ya da benim ayarlarım mı problemli?

  33. >çok güzel elbise olmuş.ellerine sağlık..somon rengini ben de beğenirim. sana da gerçekten çok yakışmış.sevgiler

  34. >çok güzel elbise olmuş.ellerine sağlık..somon rengini ben de beğenirim. sana da gerçekten çok yakışmış.sevgiler

  35. >*Jaensue: teşekkür ederim, beğendiğine sevindim.*tıs: yok, firefox' ta maalesef o kısma yazılmıyor.Bunu bul butonuna tıklayıp açılan sayfaya arayacağın şeyi yazabilirsin.explorer ve chrome' da direkt yazılıyor.*esra: çok teşekkür ederim.

  36. >*Jaensue: teşekkür ederim, beğendiğine sevindim.*tıs: yok, firefox' ta maalesef o kısma yazılmıyor.Bunu bul butonuna tıklayıp açılan sayfaya arayacağın şeyi yazabilirsin.explorer ve chrome' da direkt yazılıyor.*esra: çok teşekkür ederim.

  37. >tebrik ediyorum bu kadar yüksek topukluları günlük hayatta kullandığın için.ben asla yürüyemem.zorda kalmadıkçada giymiyorum zaten.elbise tam beniz tarzım çok beğendim bende uzunundan diktim kendime.kısa giymediğim için.

  38. >tebrik ediyorum bu kadar yüksek topukluları günlük hayatta kullandığın için.ben asla yürüyemem.zorda kalmadıkçada giymiyorum zaten.elbise tam beniz tarzım çok beğendim bende uzunundan diktim kendime.kısa giymediğim için.

  39. >Sekerim ama bu cok guzeeeeelllll.Nazarim degicek simdi, aman maasalah diim ;))Gule gule kullan…

  40. >Sekerim ama bu cok guzeeeeelllll.Nazarim degicek simdi, aman maasalah diim ;))Gule gule kullan…

  41. >autocadciğinle kalıbını bekliyorumhandan

  42. >autocadciğinle kalıbını bekliyorumhandan

  43. >Gerçekten tebrik ederim 10 parmağınızda 10 marifet vallahi bravo! Çok beğendim kıyafeti gözlükleride aynı şekilde ;) Bu arada sizi bir oyuncuya benzettim.Deniz Çakır? :)

  44. >Gerçekten tebrik ederim 10 parmağınızda 10 marifet vallahi bravo! Çok beğendim kıyafeti gözlükleride aynı şekilde ;) Bu arada sizi bir oyuncuya benzettim.Deniz Çakır? :)

  45. >*sihirli eller: genelde düz babet-sandalette olduğundan çok daha rahat ediyorum topuklularla. Aslında benim hiç düz giymemem gerekiyor, tabii bu kadar yüksek de değil :=))*madammoda: çok teşekkür ederim.*handan: inşallah*zilandilan: teşekkürler, aslında hiç alakam yok Deniz Çakır'la :))

  46. >*sihirli eller: genelde düz babet-sandalette olduğundan çok daha rahat ediyorum topuklularla. Aslında benim hiç düz giymemem gerekiyor, tabii bu kadar yüksek de değil :=))*madammoda: çok teşekkür ederim.*handan: inşallah*zilandilan: teşekkürler, aslında hiç alakam yok Deniz Çakır'la :))

  47. >yine süpersin lacin.maşallahhh yakıştırmışsın yine kendine.laçin birde çalışmak istiyorsun ya.Ne durumda araştırmaların?

  48. >yine süpersin lacin.maşallahhh yakıştırmışsın yine kendine.laçin birde çalışmak istiyorsun ya.Ne durumda araştırmaların?

  49. >Çok güzel olmuş Lacheenim, rengi de yakışmış ayroca deseni söylemesen hiç fark edilmiyor ilk baışta fotoğrafta. Bu elbiseden kışlık olarak çalışacaktım hazır sen dikmişken beline lastik uyguladın mı diye sorayım yksa kemerle mi hallettin. Kemerle de çok zarif gerçekten.

  50. >Çok güzel olmuş Lacheenim, rengi de yakışmış ayroca deseni söylemesen hiç fark edilmiyor ilk baışta fotoğrafta. Bu elbiseden kışlık olarak çalışacaktım hazır sen dikmişken beline lastik uyguladın mı diye sorayım yksa kemerle mi hallettin. Kemerle de çok zarif gerçekten.

  51. >*pınar: teşekkürler, iş için araştırmalarım sürüyor.Bir tanıdıktan haber bekliyorum ama çok uzadı, olmayacak herhalde.*suzy: çok teşekkür ederim canım.Yok buna lastik koymadım, kemerle büzdüm sadece.

  52. >*pınar: teşekkürler, iş için araştırmalarım sürüyor.Bir tanıdıktan haber bekliyorum ama çok uzadı, olmayacak herhalde.*suzy: çok teşekkür ederim canım.Yok buna lastik koymadım, kemerle büzdüm sadece.

  53. >elbiseniz gerçekten güzel ve çanta, kemer gibi detayları kullanmayı çok iyi beceriyorsunuz bence :))bişey sorayım bu kumaşı hangi pazardan aldınız, ya da kumaş satılan pazar biliyor musunuz?ben bahçelievlerde oturuyorum bu taraflarda varsa ucuz ve güzel kumaş satan bi yer, önerinizi beklerim; kumaş alacağımda hep bakırköy gür pasajına gidiyorum, orda da genelde çeşitlilik olmadığından sorun oluyor..şimdiden teşekkürler :)-ışıl-

  54. >elbiseniz gerçekten güzel ve çanta, kemer gibi detayları kullanmayı çok iyi beceriyorsunuz bence :))bişey sorayım bu kumaşı hangi pazardan aldınız, ya da kumaş satılan pazar biliyor musunuz?ben bahçelievlerde oturuyorum bu taraflarda varsa ucuz ve güzel kumaş satan bi yer, önerinizi beklerim; kumaş alacağımda hep bakırköy gür pasajına gidiyorum, orda da genelde çeşitlilik olmadığından sorun oluyor..şimdiden teşekkürler :)-ışıl-

  55. >üzerinizdeki yatak örtüsü kumaşı sanırım.teyzemde vardı aynı desen ama renk farklıydı.su yeşiliydi.kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi bir elbiseye dönüşeği.kummaşın evvelce başka şekilde kullanıldığını görünce.gözüme bi tuhaf geldi doğrusu.siz daha iyi bi kumaştan yapabilirdiniz bunu doğrusu.elinizi emeğinizi aklınızı kesinlikle tebrik ediyorum.siteyi didikliyorum kaçç saattir.mükemmel.kesinlikle çok farklısınız.devam diyorum.:)))

  56. >üzerinizdeki yatak örtüsü kumaşı sanırım.teyzemde vardı aynı desen ama renk farklıydı.su yeşiliydi.kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi bir elbiseye dönüşeği.kummaşın evvelce başka şekilde kullanıldığını görünce.gözüme bi tuhaf geldi doğrusu.siz daha iyi bi kumaştan yapabilirdiniz bunu doğrusu.elinizi emeğinizi aklınızı kesinlikle tebrik ediyorum.siteyi didikliyorum kaçç saattir.mükemmel.kesinlikle çok farklısınız.devam diyorum.:)))

  57. >*ışıl: teşekkür ederim.Ben Kadıköy cuma pazarına gidiyorum, bir de sanırım Fatih pazarında o kadar kumaş var. Gür Pasaj' da dediğiniz gibi hem çeşit çok yok hem de pahalıdır kumaşlar.*derya: perde diyen olmuştu ama sanırım yatak örtüsü kumaşı değil çünkü bunu eni çok dar, yatak örtüsü olmaz yani.teşekkür ediyorum.

  58. >*ışıl: teşekkür ederim.Ben Kadıköy cuma pazarına gidiyorum, bir de sanırım Fatih pazarında o kadar kumaş var. Gür Pasaj' da dediğiniz gibi hem çeşit çok yok hem de pahalıdır kumaşlar.*derya: perde diyen olmuştu ama sanırım yatak örtüsü kumaşı değil çünkü bunu eni çok dar, yatak örtüsü olmaz yani.teşekkür ediyorum.

  59. >çok cici olmuşsunuz bu elbiseyle

  60. >çok cici olmuşsunuz bu elbiseyle

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: