>Zımbalı Kapüşonlu Sweatshirt Yapımı

>

Biraz önce internette gezinirken rastladığım bu çalışma çok hoşuma gitti.
Düz gri kapüşonlu bir sweatshirte ayaklı metal aksuarlardan takılmış ve zincirler eklenmiş. Nasıl yapıldığını orijinal siteden okuyabilirsiniz.
Yalnız kıyafetlerde böyle metal aksesuarlar kullanırken yıkanabilir olmasına dikkat etmek gerekiyor sanırım.

8 Yorum to “>Zımbalı Kapüşonlu Sweatshirt Yapımı”

  1. >yıkama konusunda haklısın, ben tecrübe etmiştim :)))

  2. >yıkama konusunda haklısın, ben tecrübe etmiştim :)))

  3. >zincirsiz sadece zımbalar kullanmak yıkama açısından daha sağlıklı bir çözüm olabilir

  4. >zincirsiz sadece zımbalar kullanmak yıkama açısından daha sağlıklı bir çözüm olabilir

  5. >*hanimish: evet kararıp kumaşı boyayabilirler.*siu: bence zımbaları da bir yıkayıp bakmak lazım :))

  6. >*hanimish: evet kararıp kumaşı boyayabilirler.*siu: bence zımbaları da bir yıkayıp bakmak lazım :))

  7. >çok hoşuma gitti denemeyi çok isterim ama burada zımbaları bulabileceğimi zannetmiyorum :(

  8. >çok hoşuma gitti denemeyi çok isterim ama burada zımbaları bulabileceğimi zannetmiyorum :(

Bir Cevap Yazın

