>Beyaz İç Etek

>

Şu Japon stili denen şeyi sevmeye başladığımdan beri devamlı “iç” kıyafetler dikmek istiyorum. Böylece şifon veya terikoton gibi astar gerektiren ince kumaşları rahatça giyebileceğim.

Bu yazımda iç elbiselerimi tanıtmış ve iki çeşit gömlek/elbiseyle tamamlamıştım.Hatta yeni sezon Koton’ da ince askılı penye elbiselerin etek uçlarına fırfır geçmişler ve aynen iç elbise şeklinde uzun tunik/tshirt lerle kombinlemişler.

Bu iç etek de aynı mantıkla kısa bir elbise veya etekle tamamlanabilir.

Eteği, tülbent tarzı ince bir kumaştan kloş şekilde kesip ucuna fisto ekledim ve beline lastik geçirdim. 1-2 saatlik çok kolay bir çalışma yani. Şimdi bunu kombinleyebileceğim elbiseler dikmem lazım.
Ben en iyisi yesstyle‘ dan ilham alayım.

Reklamlar

18 Yorum to “>Beyaz İç Etek”

  1. >Lain süpermiş renkler bende beyaz tenli olduğuma göre deneyebilirim eminim sana da yakışır:))

  2. >Lain süpermiş renkler bende beyaz tenli olduğuma göre deneyebilirim eminim sana da yakışır:))

  3. >sende iç elbiseyi görünce ben de yapmıştım.çok kullanışlı ve çok sevimli.ilhamlarını bizimle paylaş, çünkü bende senden ilham alıyorum:)

  4. >sende iç elbiseyi görünce ben de yapmıştım.çok kullanışlı ve çok sevimli.ilhamlarını bizimle paylaş, çünkü bende senden ilham alıyorum:)

  5. >haklısın laçincim…şifonları ,tunıklerı kullanmak daha rahat ve farklı

  6. >haklısın laçincim…şifonları ,tunıklerı kullanmak daha rahat ve farklı

  7. >LAÇİN oruç vurmuş anlaşılan bana saç rengi yazınla ilgili yorumumdu bu hehehe:)))

  8. >LAÇİN oruç vurmuş anlaşılan bana saç rengi yazınla ilgili yorumumdu bu hehehe:)))

  9. >*fatma: ben de baya beyaz tenliyim artık, o yüzden bakıyorum bakalım.*syhn: paylaşacağım tabi :))*sezgi: bakalım, bir de elbise dikmem lazım tabi.*fatma: hiç problem değil :))

  10. >*fatma: ben de baya beyaz tenliyim artık, o yüzden bakıyorum bakalım.*syhn: paylaşacağım tabi :))*sezgi: bakalım, bir de elbise dikmem lazım tabi.*fatma: hiç problem değil :))

  11. >eteğe lafım yok çünkü bayılıyorum senin yaptıklarına,fikirlerine ama bi sorum olacaktı:S şu cansız mankeni nerden bulabilirim ben?Kimler satarlar ?

  12. >eteğe lafım yok çünkü bayılıyorum senin yaptıklarına,fikirlerine ama bi sorum olacaktı:S şu cansız mankeni nerden bulabilirim ben?Kimler satarlar ?

  13. >çoooook teşekkürler, ben de annemi alıp bi baksam da bulsam.Kendi kendimi hem ölçüp hem de doğru sonuçlar almaya uğraşmak yoruyo da=)e doğru sonuca ikinci üçüncü ölçümde ulaşıyo olmak da zamandan kayıp

  14. >çoooook teşekkürler, ben de annemi alıp bi baksam da bulsam.Kendi kendimi hem ölçüp hem de doğru sonuçlar almaya uğraşmak yoruyo da=)e doğru sonuca ikinci üçüncü ölçümde ulaşıyo olmak da zamandan kayıp

  15. >Beni de alıştırdın zaten, şu kat kat tüllüyü de diksen de giysem be kuzu

  16. >Beni de alıştırdın zaten, şu kat kat tüllüyü de diksen de giysem be kuzu

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: