>En Yeni Çiçekler

>Kumaş çiçeklerde son nokta…
Yaptığım birinci, ikinci çeşit çiçeklerle yetinmeyen ben bir çeşit daha yapmış bulunuyorum. Bu hepsinden basit ve düz zeminlere aplikasyonu çok daha başarılı. Çalışmalarımı bitireyim, ayrıntılı yapılışını fotoğraflamaya çalışırım.
Gördükleriniz pasaj’ da listelenmek üzere hazırlanıyorlar ama önce biraz daha çalışmam lazım.

27 Yorum to “>En Yeni Çiçekler”

  1. >laçinn çok güsel bunlar dierlerinden daha tatlı duruoo:)) ellerine sağlıkk

  2. >laçinn çok güsel bunlar dierlerinden daha tatlı duruoo:)) ellerine sağlıkk

  3. >Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık.

  4. >Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık.

  5. >Bunlar kumaş çiçeklerde son nokta olmuş resmen çok güzel :)

  6. >Bunlar kumaş çiçeklerde son nokta olmuş resmen çok güzel :)

  7. >hepsinden daha basit demişsin!!!heyecanla nasıl yapıldıklarını görmek için bekliyorum:)

  8. >hepsinden daha basit demişsin!!!heyecanla nasıl yapıldıklarını görmek için bekliyorum:)

  9. >çok şeker olmuşlar

  10. >çok şeker olmuşlar

  11. >bunlar ne kadar değişik ve güzel olmuşlarrrrr tek kelimeyle harika:)

  12. >bunlar ne kadar değişik ve güzel olmuşlarrrrr tek kelimeyle harika:)

  13. >ne kadar güzel çiçekler bunlar böyle.. yaratıcılığına hayran kaldım gerçekten :)

  14. >ne kadar güzel çiçekler bunlar böyle.. yaratıcılığına hayran kaldım gerçekten :)

  15. >Güller harika olmuş, yapılışını sabırsızlıkla bekliyorum. Acemi bir blogger(hatta ilk günüm diyebilirim) ve de dikişe meraklı ama daha çok başında biri olarak blogunu severek takip ediyorum. Sevgiler…

  16. >Güller harika olmuş, yapılışını sabırsızlıkla bekliyorum. Acemi bir blogger(hatta ilk günüm diyebilirim) ve de dikişe meraklı ama daha çok başında biri olarak blogunu severek takip ediyorum. Sevgiler…

  17. >*tumay: teşekkürler, beğendiğine sevindim. *joy: evet benziyor aslında*banu: teşekkür ederim.*siu: sağol canım.*syhn: aynen öyle, işler bitsin. Anlatacağım yapımını.*moda-yemektarifleri: teşekkür ederim.*zoitsa: teşekkürler*c-bell: sağol canım, beğendiğine sevindim.*ozgecan: teşekkürler*smyrnote: teşekkürler. Hoşgeldin diyeyim o zaman.

  18. >*tumay: teşekkürler, beğendiğine sevindim. *joy: evet benziyor aslında*banu: teşekkür ederim.*siu: sağol canım.*syhn: aynen öyle, işler bitsin. Anlatacağım yapımını.*moda-yemektarifleri: teşekkür ederim.*zoitsa: teşekkürler*c-bell: sağol canım, beğendiğine sevindim.*ozgecan: teşekkürler*smyrnote: teşekkürler. Hoşgeldin diyeyim o zaman.

  19. >çok çok güzel olmuşlar ellerine sağlık, pembe mesela canlı gibi duruyor fotoğrafta…

  20. >çok çok güzel olmuşlar ellerine sağlık, pembe mesela canlı gibi duruyor fotoğrafta…

  21. >boş bir vaktinizde yapılışını anlatırsanız çok sevinrim ellerinize sağlık:)çok güzel olmuşlar zeren

  22. >boş bir vaktinizde yapılışını anlatırsanız çok sevinrim ellerinize sağlık:)çok güzel olmuşlar zeren

  23. çokk güzel olmuş resmen gerçek çiçek gibi ellerine sağlıkk

Bir Cevap Yazın

