>Nazo’ dan Keçe Anahtarlık

>

Geçen gün Nazo’ nun bu yazısını görür gürmez donut anahtarlığı kaptım. Dün de elime ulaştı.
Nazo bir de benim bu yazımda tavsiye ettiğim sitedeki kuş figürünü de yapıp göndermiş bana, çok beğendim.
Bu şirin şeylerle gününüzü neşelendirmek isterseniz  Nazo’ nun pasajına buyrun; keçe figürlerinden alıp istediğiniz yerde kullanabilirsiniz..
Ellerine, emeğine sağlık Nazo’ cum…

12 Yorum to “>Nazo’ dan Keçe Anahtarlık”

  1. >Laçinciğim damağınızı,ruhunuzu tatlandıran huzur ve sağlıkla dolu bir bayram geçirmeniz dileğiyle.Neşeli günler…

  2. >Laçinciğim damağınızı,ruhunuzu tatlandıran huzur ve sağlıkla dolu bir bayram geçirmeniz dileğiyle.Neşeli günler…

  3. >Laçincim..Mutlu bayramlar diliyorum canım.

  4. >Laçincim..Mutlu bayramlar diliyorum canım.

  5. >Merhaba!Blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.Bundan sonra sık sık takip edeceğim.Sevgiler…http://kitapkurduyumben.blogspot.com/

  6. >Merhaba!Blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim.Bundan sonra sık sık takip edeceğim.Sevgiler…http://kitapkurduyumben.blogspot.com/

  7. >sevgili lacincim,ailenle birlikte iyi bayramlar dilerim :)))Bir de bayıldım bunlara gerçekten çok güzellermiş.

  8. >sevgili lacincim,ailenle birlikte iyi bayramlar dilerim :)))Bir de bayıldım bunlara gerçekten çok güzellermiş.

  9. >Laçincim nihayet yazıyorum buradan da.. Blogger bende de sorun yaratmıyordu ama 2 gündür değişti durum neyse.. Tekrar çok teşekkür ederim. Senin yaptıklarının yanında lafı bile olmaz ama beğenmene inan çok sevindim. Öpüyorum çok..

  10. >Laçincim nihayet yazıyorum buradan da.. Blogger bende de sorun yaratmıyordu ama 2 gündür değişti durum neyse.. Tekrar çok teşekkür ederim. Senin yaptıklarının yanında lafı bile olmaz ama beğenmene inan çok sevindim. Öpüyorum çok..

  11. >*pınar: teşekkürler, sizin de kutlu olsun.*anka yansimalar: sağol canım, sana da.*anne ve kızları: teşekkürler, beklerim.*su: teşekkürlergerçekten öyleler*nazo: aşkolsun, bunlara bayılduım ben :=)

  12. >*pınar: teşekkürler, sizin de kutlu olsun.*anka yansimalar: sağol canım, sana da.*anne ve kızları: teşekkürler, beklerim.*su: teşekkürlergerçekten öyleler*nazo: aşkolsun, bunlara bayılduım ben :=)

Bir Cevap Yazın

