>"Güllerin İçinden" Kolye Versiyon-5

>

Daha önce sanal dükkanımdaki bu sayfada güllü kolyelerimin dört versiyonunu görmüştünüz. Bu da bir süre önce yaptığım son versiyon.
Bu daha öncekilere göre sade, boncuksuz ve taşsız.

Pasajdan inceleyebilirsiniz.
8 Yorum to “>"Güllerin İçinden" Kolye Versiyon-5”

  1. >çoook güzel laçin!!ellerine sağlık..

  2. >çoook güzel laçin!!ellerine sağlık..

  3. >Yahu şu güllere bayılıyorum, çok güzel olmuş. Bi de ben yapabilsem keşke :(

  4. >Yahu şu güllere bayılıyorum, çok güzel olmuş. Bi de ben yapabilsem keşke :(

  5. >siyah ağırlıklı güllü kolyeden varmı altına mesaj yazabilirmisin handan

  6. >siyah ağırlıklı güllü kolyeden varmı altına mesaj yazabilirmisin handan

  7. >*lolipu: teşekkürler*syhn: teşekkür ederim.*handan: sipariş üzerine yapabiliyorum, mailden ulaşabilirsin.

  8. >*lolipu: teşekkürler*syhn: teşekkür ederim.*handan: sipariş üzerine yapabiliyorum, mailden ulaşabilirsin.

Bir Cevap Yazın

