>Aşk-ı Memnu Matmazel’den Esinlenme: El Boyaması Tshirt

>

Aşk-ı Memnu’ nun son bölümünü izleyenler yakalayabildiğim karelerden Matmazel Deniz Hanım’ ın tshirtünü hatırlayacaklardır. İzleyemeyenler için şöyle söyleyeyim siyah kolsuz uzun bir tshirt üzerinde çizim vardı.
Perşembeden akşamından beri bunu yapmak için düşünüyordum. Önce siyah uzun bir tshirt aldım, sonra üzerine çizeceğim deseni aramaya başladım.

İhtiyacınız olanlar :
– Siyah tercihen L beden uzun bir tshirt
– Beğendiğiniz bir desen/çizim – Akrilik Boya ( Bunun için Hatice’ ye teşekkür etmem lazım. Daha önce hep kumaş boyası kullanıyordum ama hem renkleri kısıtlıydı hem de çok sağlam gelmiyordu bana. Hatice tshirtlerini boyarken hep akrilik boya kullandığını yazıyordu, ben tshirtün o kısımlarının çok sert olacağından endişe ediyordum. Evet, benim gibi dolu dolu boyarsanız o kısımlar sert oluyor ama çok da önemsenecek birşey değilmiş.)
– Fırça
– Su

Tshirt ün üzerine beğendiğiniz deseni beyaz bir kalem veya sabunla çiziyorsunuz. Sonrası el becerisi zaten, boyuyorsunuz. Gölgelendirmeleri hafif suyla inceltip yapmanızı tavsiye ederim, daha iyi oluyor. Ben bulduğum çizimi aynen aktarmadım, üzerinde baya değişiklik yapıp birkaç şey de ekledim.
Son olarak da tshirtün kollarını kesip kenarlarını makinede diktim ve üzerine fırfır gibi gözüken ama aslında tek tek karelerden oluşan bir süs ekledim. Bu parçaları kesip çıkardığım kollardan hazırladım. Bu fırfır yapımının orijinal adresi burasıdır, inceleyebilirsiniz.

not1 : Bu arada desendeki müzik dinleyen kız Hesionka’ ya benzememiş mi :))
not 2 : Annemin ekspresyonist akım taraftarı bir ressam olduğunu daha önce yazmıştım.
Keşke ona gösterip eleştiri alma şansım olsaydı :(
Reklamlar

134 Responses to “>Aşk-ı Memnu Matmazel’den Esinlenme: El Boyaması Tshirt”

  1. >müthiş olmuş gerçekten eline sağlık.bende hep kumaş boyası kullanırım,akrilik kullanmanın bundan farkı nedir acaba.bir de yıkamada problem olmuyormu.zamanla silinme oluyor mu.suluboya kısmınıysa hiç anlamadım.=)

  2. >müthiş olmuş gerçekten eline sağlık.bende hep kumaş boyası kullanırım,akrilik kullanmanın bundan farkı nedir acaba.bir de yıkamada problem olmuyormu.zamanla silinme oluyor mu.suluboya kısmınıysa hiç anlamadım.=)

  3. >ellerine sağlık..süper olmuş….çok beğendim.deseni de çok güzel

  4. >ellerine sağlık..süper olmuş….çok beğendim.deseni de çok güzel

  5. >*iremma: akrilik boya yıkansa da mümkün değil çıkmıyor. sulu boya derken sulandırıp demek istemiştim, düzelttim o kısmı:)*esra: teşekkürler

  6. >*iremma: akrilik boya yıkansa da mümkün değil çıkmıyor. sulu boya derken sulandırıp demek istemiştim, düzelttim o kısmı:)*esra: teşekkürler

  7. >Evet Hesionka'ya benzemiş :)) Eminim o da görse çok beğenir. ÇOk güzel çizmişsin. Fırfır kısmı ise bir ayrı hava katmış. Keşke vaktim olsa da bende yaptıklarından yapabilsem. Çok başarılısın.Dipnott: Bu arada iş arama çalışmaların ne alemde ?

  8. >Evet Hesionka'ya benzemiş :)) Eminim o da görse çok beğenir. ÇOk güzel çizmişsin. Fırfır kısmı ise bir ayrı hava katmış. Keşke vaktim olsa da bende yaptıklarından yapabilsem. Çok başarılısın.Dipnott: Bu arada iş arama çalışmaların ne alemde ?

  9. >Selam lacheencim ellerine sağlık …çok güzel olmuş …Paylaşımların için,güzel fikirlerin, …tasarımların, herşeyler için binlerce teşekkür…sağlıcakla kal …sevgiler nur

  10. >Selam lacheencim ellerine sağlık …çok güzel olmuş …Paylaşımların için,güzel fikirlerin, …tasarımların, herşeyler için binlerce teşekkür…sağlıcakla kal …sevgiler nur

  11. >Matmazel evine geçtikten sonra özelliklede evdeyken çok farklı bir tarz yakaladı. Hoş kadın :)

  12. >Matmazel evine geçtikten sonra özelliklede evdeyken çok farklı bir tarz yakaladı. Hoş kadın :)

  13. >*hayat: bilerek olmadı aslında, orijinal çizimde saçlar maviydi ben pembe yapayım dedim, hesionka oldu:))iş arıyorum hala, ama cv gönderdiğim yerlerden haber bile gelmiyor.*nur: elimden geldiğince paylaşmaya devam edeceğim *hayat: o ev de muhteşem bir ev zaten…

  14. >*hayat: bilerek olmadı aslında, orijinal çizimde saçlar maviydi ben pembe yapayım dedim, hesionka oldu:))iş arıyorum hala, ama cv gönderdiğim yerlerden haber bile gelmiyor.*nur: elimden geldiğince paylaşmaya devam edeceğim *hayat: o ev de muhteşem bir ev zaten…

  15. >wiiii! kardeş bu harika bişi olmuş :D bayıldıııım X) desen de süpermiş, sen de nefis boyamışsın!akrilik boya da çok iyi fikirmiş ;)

  16. >wiiii! kardeş bu harika bişi olmuş :D bayıldıııım X) desen de süpermiş, sen de nefis boyamışsın!akrilik boya da çok iyi fikirmiş ;)

  17. >yetenek başka birşey ben buna bakarak bile yapamam

  18. >yetenek başka birşey ben buna bakarak bile yapamam

  19. >GERÇEKTEN HARİKA OLMUŞ LACHEEN ELLERİNE SAĞLIK

  20. >GERÇEKTEN HARİKA OLMUŞ LACHEEN ELLERİNE SAĞLIK

  21. >çok güzel olmuş gerçekten, denenebilir ama benim çizimlerim bu kadar iyi değil. ben bu ara uzun tişört bulmakta zorlanıyorum havalar soğudu diye ortalıkta bişey kalmadı galiba:)

  22. >çok güzel olmuş gerçekten, denenebilir ama benim çizimlerim bu kadar iyi değil. ben bu ara uzun tişört bulmakta zorlanıyorum havalar soğudu diye ortalıkta bişey kalmadı galiba:)

  23. >Harika olmuş, çok hoşuma gitti. Yıkanınca akrarik boyanın çıkmamasıda iyimiş. Denenebilir :)

  24. >Harika olmuş, çok hoşuma gitti. Yıkanınca akrarik boyanın çıkmamasıda iyimiş. Denenebilir :)

  25. >*hesionka: sağol canım, akrilik fikrini ben de sevdim valla.*tosbagalar: aslında o kadar zor değil, önce birebir çizimleri kopya ederek başlayabilirsin.*karabidikim: teşekkürler*sekerbulutu: teşekkürler. ben bunu pazardan bulmuştum.*lolipu: teşekkür ederim. Evet çıkmıyor yıkanınca.

  26. >*hesionka: sağol canım, akrilik fikrini ben de sevdim valla.*tosbagalar: aslında o kadar zor değil, önce birebir çizimleri kopya ederek başlayabilirsin.*karabidikim: teşekkürler*sekerbulutu: teşekkürler. ben bunu pazardan bulmuştum.*lolipu: teşekkür ederim. Evet çıkmıyor yıkanınca.

  27. >Ah o kadar şeker olmuş ki bayıldım…

  28. >Ah o kadar şeker olmuş ki bayıldım…

  29. >harika harika harika olmuş laçincim. keşke ben de çizebilsem bu ne güzel bir yetenektir böyle. ellerine sağlık:)

  30. >harika harika harika olmuş laçincim. keşke ben de çizebilsem bu ne güzel bir yetenektir böyle. ellerine sağlık:)

  31. >Ben en çok deseni beğendim ve de çok güzel boyamışsın Laçin.. Ben böyle bir geceliğim olsun istedim.. Böyle mutlu mutlu uyurdum :))

  32. >Ben en çok deseni beğendim ve de çok güzel boyamışsın Laçin.. Ben böyle bir geceliğim olsun istedim.. Böyle mutlu mutlu uyurdum :))

  33. >ay çok hoş.akrilik boya olayına şaştım gerçekten.yıkanınca çıkmıyomu diye soracaktım sorulmuş cevap gelmiş.teşekkürler.

  34. >ay çok hoş.akrilik boya olayına şaştım gerçekten.yıkanınca çıkmıyomu diye soracaktım sorulmuş cevap gelmiş.teşekkürler.

  35. >çok güzel olmuş iyi günlerde giy.bende hep kumaş boya kullanırdım akrilik boyayı bende denicem.

  36. >çok güzel olmuş iyi günlerde giy.bende hep kumaş boya kullanırdım akrilik boyayı bende denicem.

  37. >Muhteşem olmuş ve çok güzel çizmişsin tebrik ederim güle güle kullan

  38. >Muhteşem olmuş ve çok güzel çizmişsin tebrik ederim güle güle kullan

  39. >çookk güsel olmuşş..eline sağlıkkkk

  40. >çookk güsel olmuşş..eline sağlıkkkk

  41. >Bayıldım Laçinnn :)Ben de böyle şeylere vakit ayırmak istiyorum ama olmuyorrrrÇizimi nereden buldun? Ama baka baka çizebileceğimi sanmıyorum :-/ Bir şekilde kopyalamak lazım tshirt üstüne :) sen bakarak mı çizdin?

  42. >Bayıldım Laçinnn :)Ben de böyle şeylere vakit ayırmak istiyorum ama olmuyorrrrÇizimi nereden buldun? Ama baka baka çizebileceğimi sanmıyorum :-/ Bir şekilde kopyalamak lazım tshirt üstüne :) sen bakarak mı çizdin?

  43. >Ahh perşembe akşamı o tişört'e ben de bayılmıştım, ama seninki daha güzel olmuş :) Ellerine sağlık.Ve bu yeni sezonda nihal ve matmazel'in kıyafetlerindeki devrim süper :))

  44. >Ahh perşembe akşamı o tişört'e ben de bayılmıştım, ama seninki daha güzel olmuş :) Ellerine sağlık.Ve bu yeni sezonda nihal ve matmazel'in kıyafetlerindeki devrim süper :))

  45. >Matmazel nasıl asil,nasıl güzel bir kadındır.rolü gereği olsada fransız kadınları gibi aynı, oldum olası hayranlık duyarım fransız kadınlarına.diziyi izledim geçen hafta harikaydı üzerindeki o güzel parça.laçin'cim sen delisin her zaman olduğu gibi süper bir iş çıkarmışsın.

  46. >Matmazel nasıl asil,nasıl güzel bir kadındır.rolü gereği olsada fransız kadınları gibi aynı, oldum olası hayranlık duyarım fransız kadınlarına.diziyi izledim geçen hafta harikaydı üzerindeki o güzel parça.laçin'cim sen delisin her zaman olduğu gibi süper bir iş çıkarmışsın.

  47. >*z fashion: teşekkürler*c-bell: yazdığım gibi çok zor değil aslında, biraz pratikle herkes çizebilir.*n@zo: evet gecelikte de güzel olur:)) *3 prenses: yani duyduğum çıkmadığı*papatyaninguncesi: kumas boyasi koyu renk üzerine maalesef çok renk vermiyor, kırmızı yerlerde önce onu denedim. Sonra gidip yine akrilik boya aldım*dimple: çok teşekkürler*cdm: teşekkür ederim.*zeynep özge: çizimi etsyden buldum, ben ana hatlarını kopyaladım sadece sonrasını kendim çizdim.*volkan-kaldera: nihal' inkileri sevmiyorum ben, ona yakıştıramadım yeni halini.Matmazel'in çoğu kıyafeti ve takıları hoş ama

  48. >*z fashion: teşekkürler*c-bell: yazdığım gibi çok zor değil aslında, biraz pratikle herkes çizebilir.*n@zo: evet gecelikte de güzel olur:)) *3 prenses: yani duyduğum çıkmadığı*papatyaninguncesi: kumas boyasi koyu renk üzerine maalesef çok renk vermiyor, kırmızı yerlerde önce onu denedim. Sonra gidip yine akrilik boya aldım*dimple: çok teşekkürler*cdm: teşekkür ederim.*zeynep özge: çizimi etsyden buldum, ben ana hatlarını kopyaladım sadece sonrasını kendim çizdim.*volkan-kaldera: nihal' inkileri sevmiyorum ben, ona yakıştıramadım yeni halini.Matmazel'in çoğu kıyafeti ve takıları hoş ama

  49. >laçin merhaba..yeni yeni bloğunu takip etmeye başladım.harikasın gerçekten..buarada saç rengin harika olmuş bence sana en yakışan renk bu:)tshirt de süper ellerine sağlık deneyeceğim aslında ama çok beceriksiizm bu konuda:(sevgiler..HİCRET..

  50. >laçin merhaba..yeni yeni bloğunu takip etmeye başladım.harikasın gerçekten..buarada saç rengin harika olmuş bence sana en yakışan renk bu:)tshirt de süper ellerine sağlık deneyeceğim aslında ama çok beceriksiizm bu konuda:(sevgiler..HİCRET..

  51. >harika olmuş,emeğine sağlık valla desendeki kızı pek beğendim ben…

  52. >harika olmuş,emeğine sağlık valla desendeki kızı pek beğendim ben…

  53. >süpperrr olmuş..boyalrı nerden alabiliriz?yada nerelerde bulabbiliriz:)keşke boyalarıda çekseydin laçin….

  54. >süpperrr olmuş..boyalrı nerden alabiliriz?yada nerelerde bulabbiliriz:)keşke boyalarıda çekseydin laçin….

  55. >Harika olmuş! Çizime bayıldım. Keşke ben de böle güzel şeyler çizebilecek resim yeteneği olsaydı:(

  56. >Harika olmuş! Çizime bayıldım. Keşke ben de böle güzel şeyler çizebilecek resim yeteneği olsaydı:(

  57. >Ay emeklerine sağlık ya süper olmuş… Matmazelin aynalı küpeleri vardı bende onlardan çok aramıştım ama bulamamıştım, en azından sen kendin yapmışsın,güle güle giy…

  58. >Ay emeklerine sağlık ya süper olmuş… Matmazelin aynalı küpeleri vardı bende onlardan çok aramıştım ama bulamamıştım, en azından sen kendin yapmışsın,güle güle giy…

  59. >*hicret: teşekkürler, hoşgeldin.*sycorox: ben de çok beğendim bu kızı..*sevecen: birazdan çeker yayınlarım boyaları*moda gezegeni: teşekkür ederim. Yazdığım gibi önde hazır şeylerden başlayabilirsin illa senin çizmene gerek yok sadece boyamasını yapabilirsin.*birileri anlatsın: teşekkür ederim.tv nin böyle faydaları oluyor işte :))

  60. >*hicret: teşekkürler, hoşgeldin.*sycorox: ben de çok beğendim bu kızı..*sevecen: birazdan çeker yayınlarım boyaları*moda gezegeni: teşekkür ederim. Yazdığım gibi önde hazır şeylerden başlayabilirsin illa senin çizmene gerek yok sadece boyamasını yapabilirsin.*birileri anlatsın: teşekkür ederim.tv nin böyle faydaları oluyor işte :))

  61. >valla süper ya bayıldım,güle güle giy,resim ve boyama konusunda iyiğimdr ama dikiş konusunu napçaz bilmiyorum zerre anlamıyom:)çook başarılı gerçekten yaptığınız herşey,sitil direktörüne yazdığımı okumuşsunuzdur umarım,burdanda ayrı özel teşekküretmek istiyorum.

  62. >valla süper ya bayıldım,güle güle giy,resim ve boyama konusunda iyiğimdr ama dikiş konusunu napçaz bilmiyorum zerre anlamıyom:)çook başarılı gerçekten yaptığınız herşey,sitil direktörüne yazdığımı okumuşsunuzdur umarım,burdanda ayrı özel teşekküretmek istiyorum.

  63. >tek kelimeyle mükemmel olmuş.bayıldımmm. ellerine sağlık.güle güle kullan…

  64. >tek kelimeyle mükemmel olmuş.bayıldımmm. ellerine sağlık.güle güle kullan…

  65. >süper olmuuş, ellerinize sağlık, çook beğendim;) akrilik boya ile t-shirt boyandığını hiç duymamıştım resmen bi yaşıma daha girdim;) bu ipucu çok işime yarayacak teşekkür ediyorum;) selamlar…

  66. >süper olmuuş, ellerinize sağlık, çook beğendim;) akrilik boya ile t-shirt boyandığını hiç duymamıştım resmen bi yaşıma daha girdim;) bu ipucu çok işime yarayacak teşekkür ediyorum;) selamlar…

  67. >güle güle giy.müthiş yapmışsın desene de bayıldım.çokta yakışmış.)

  68. >güle güle giy.müthiş yapmışsın desene de bayıldım.çokta yakışmış.)

  69. >*yazar çizer: ay estağfurullah, yalnızca paylaşıyorum ben :)*betül: evet eda gönderdi bana yorumunuzu çok teşekkür ederim, çok naziksiniz.*nesli: çok sağol*biyasimadahagirdim: tam blog adınla uyumlu olmuş o zaman :)*miss beril: çok teşekkürler

  70. >*yazar çizer: ay estağfurullah, yalnızca paylaşıyorum ben :)*betül: evet eda gönderdi bana yorumunuzu çok teşekkür ederim, çok naziksiniz.*nesli: çok sağol*biyasimadahagirdim: tam blog adınla uyumlu olmuş o zaman :)*miss beril: çok teşekkürler

  71. >Laçin selam, 1-2 haftadır bloğunu takip ediyorum, yaptığın şey muhteşem. bu yeteneğe sahip olduğun için çok şanslısın. çok beğendim tebrikler.

  72. >Laçin selam, 1-2 haftadır bloğunu takip ediyorum, yaptığın şey muhteşem. bu yeteneğe sahip olduğun için çok şanslısın. çok beğendim tebrikler.

  73. >tam bir tasarımcı işi!;)

  74. >tam bir tasarımcı işi!;)

  75. >aaaaaaaa bunu yazdığın çok iyi olmuş laçin.ben hep açık renk kumaşlarla çalıştım koyu renk kumaşlarda ise artdeco 169 örtücü beyaz kullandım o da kalıp gibi oluyordu.uyarı için teşekkürler

  76. >aaaaaaaa bunu yazdığın çok iyi olmuş laçin.ben hep açık renk kumaşlarla çalıştım koyu renk kumaşlarda ise artdeco 169 örtücü beyaz kullandım o da kalıp gibi oluyordu.uyarı için teşekkürler

  77. >çookk şeker olmuş,ellerine sağlık! ben de hemen denemek istiyorum:)

  78. >çookk şeker olmuş,ellerine sağlık! ben de hemen denemek istiyorum:)

  79. >hemen yapıp giymek istiyorum ben de(kopya çekmek gibi olmasın:)yalnız bu boya yıkanınca akmaz mı?

  80. >hemen yapıp giymek istiyorum ben de(kopya çekmek gibi olmasın:)yalnız bu boya yıkanınca akmaz mı?

  81. >cok güzel olmus t – shirt =)sevindim verdigim bir bilgi ile faydali olabildigime.Güle güle kullanin =)sectigin motifte cok yakismis t-shirtin kendisine.

  82. >cok güzel olmus t – shirt =)sevindim verdigim bir bilgi ile faydali olabildigime.Güle güle kullanin =)sectigin motifte cok yakismis t-shirtin kendisine.

  83. >çokk güzel!!askı detayı da ayrıca hoş güle güle giy.

  84. >çokk güzel!!askı detayı da ayrıca hoş güle güle giy.

  85. >Offf bu cidden muhteşem olmuş! :OAma Laçincim senin de elinden her iş geliyo ya !!! Kıskanıyorum artık :D

  86. >Offf bu cidden muhteşem olmuş! :OAma Laçincim senin de elinden her iş geliyo ya !!! Kıskanıyorum artık :D

  87. >tam tahmin ettiğim gibi bebek güle güle giy

  88. >tam tahmin ettiğim gibi bebek güle güle giy

  89. >Laçincim çok güzel olmuş çizim ve fırfır detayı mükemmel sana da çok yakışmış matmazelininden daha güzel olmus :)

  90. >Laçincim çok güzel olmuş çizim ve fırfır detayı mükemmel sana da çok yakışmış matmazelininden daha güzel olmus :)

  91. >*pınar: hoşgeldin. Teşekkürler*rumeysa: yok canım sadece boyadım :))*papatyanin guncesi: açık renk kumaşlarda sorun olmuyor ama koyu renk kumaşlarda dediğin gibi altına baz kullanmak gerekiyordu.*gulbahcesi: dene tabi*priscilla: daha önce de yazdığım gibi akmıyor.*hatchipu: sende görmesem denemezdim akrilik boyayı, çok iyi oldu*syhn: teşekkürler*nora: yok her iş gelmiyor, bazı şeylerde o kadar yeteneksizim ki inanamazsın :=)*stil direktörü: sağol canımcım*melnur: çok teşekkür ederim canım.

  92. >*pınar: hoşgeldin. Teşekkürler*rumeysa: yok canım sadece boyadım :))*papatyanin guncesi: açık renk kumaşlarda sorun olmuyor ama koyu renk kumaşlarda dediğin gibi altına baz kullanmak gerekiyordu.*gulbahcesi: dene tabi*priscilla: daha önce de yazdığım gibi akmıyor.*hatchipu: sende görmesem denemezdim akrilik boyayı, çok iyi oldu*syhn: teşekkürler*nora: yok her iş gelmiyor, bazı şeylerde o kadar yeteneksizim ki inanamazsın :=)*stil direktörü: sağol canımcım*melnur: çok teşekkür ederim canım.

  93. >Lacin, bu harika olmus. Ellerine saglik. Sadece boyadim diyorsun ama emin ol ben boyasam kesinlikle böyle olmazdi :)

  94. >Lacin, bu harika olmus. Ellerine saglik. Sadece boyadim diyorsun ama emin ol ben boyasam kesinlikle böyle olmazdi :)

  95. >çok güzel olmuş.güle güle giyin

  96. >çok güzel olmuş.güle güle giyin

  97. >Demek böyle yetenekler gerçekten genlerle geçiyormuş. Tek kelimeyle muhteşem olmuş, ellerine sağlık!!

  98. >Demek böyle yetenekler gerçekten genlerle geçiyormuş. Tek kelimeyle muhteşem olmuş, ellerine sağlık!!

  99. >Laçin merhaba,Ana hatlarıyla çizimin kopyasını aldım demişsin, nasıl yaptığını anlatır mısın? Kağıt değil ki bu üstüne koyunca alttan gözüksün :) Ben de yapmak istiyorummm :)

  100. >Laçin merhaba,Ana hatlarıyla çizimin kopyasını aldım demişsin, nasıl yaptığını anlatır mısın? Kağıt değil ki bu üstüne koyunca alttan gözüksün :) Ben de yapmak istiyorummm :)

  101. >*beyza: teşekkür ederim.*gamze: teşekkürler*antigone: bana çok geçmemiş aslında kardeşim resim konusunda daha iyidir.*zeynep özge: resmi kopyalamak için açık renkte karbon kağıdı kullanabilirsin veya blogcu bir arkadaş yapmıştı(okursa ismini versin düzelteyim) resmin arkasını sabunla doldurup tshirtün üzerine bu kısmı koyup ön yüzünden çizersen resim tshirtün üzerine çıkmış oluyor.

  102. >*beyza: teşekkür ederim.*gamze: teşekkürler*antigone: bana çok geçmemiş aslında kardeşim resim konusunda daha iyidir.*zeynep özge: resmi kopyalamak için açık renkte karbon kağıdı kullanabilirsin veya blogcu bir arkadaş yapmıştı(okursa ismini versin düzelteyim) resmin arkasını sabunla doldurup tshirtün üzerine bu kısmı koyup ön yüzünden çizersen resim tshirtün üzerine çıkmış oluyor.

  103. >merhaba el boyaması tshırt çalışması süper olmuş, ellerinize sağlık. Bu tshırtten pasajda satış olucakmı?

  104. >merhaba el boyaması tshırt çalışması süper olmuş, ellerinize sağlık. Bu tshırtten pasajda satış olucakmı?

  105. >Onunkinden daha güzel olmuş desem… :))

  106. >Onunkinden daha güzel olmuş desem… :))

  107. >*mediha: şimdilik düşünmüyorum, kendime yaptım bunu. Ama ileride olabilir.*icimden geldigi gibi: çok sağol.

  108. >*mediha: şimdilik düşünmüyorum, kendime yaptım bunu. Ama ileride olabilir.*icimden geldigi gibi: çok sağol.

  109. >muhteşemmmm olmuşşş :) eline sağlık laçinnn… bizimkiler de 1-2 yıla bodruma taşınacaklar temelli… bakalım, o zaman ben de öyle özlerim senin gibi…

  110. >muhteşemmmm olmuşşş :) eline sağlık laçinnn… bizimkiler de 1-2 yıla bodruma taşınacaklar temelli… bakalım, o zaman ben de öyle özlerim senin gibi…

  111. >bayıldımmm maşallah on parmağında on marifet :)

  112. >bayıldımmm maşallah on parmağında on marifet :)

  113. >desen cok tatli cok da gusel cikmis ellerinden valla kiskandim ben boyle yapamam bunu böhüü:(

  114. >desen cok tatli cok da gusel cikmis ellerinden valla kiskandim ben boyle yapamam bunu böhüü:(

  115. >harika olmuş çizimi etsy den bulduğunu yazmışsın.tam olarak link verebilirmisin?

  116. >harika olmuş çizimi etsy den bulduğunu yazmışsın.tam olarak link verebilirmisin?

  117. >*a.gizem: sağol canım. valla özlüyor insan..*poh poh perisi: ay teşekkür ederim.*kurabie: teşekkür ederim ama zor değil gerçekten.*duygu: ah sonra ben de aradım link vereyim diye ama resmi kaydetmişim ama linki kaydetmişim maalesef :((

  118. >*a.gizem: sağol canım. valla özlüyor insan..*poh poh perisi: ay teşekkür ederim.*kurabie: teşekkür ederim ama zor değil gerçekten.*duygu: ah sonra ben de aradım link vereyim diye ama resmi kaydetmişim ama linki kaydetmişim maalesef :((

  119. >merhaba bu tşörtten bende yaptım ve gerçekten hoş durdu ..teşekkürler:):)sevgiler:)

  120. >merhaba bu tşörtten bende yaptım ve gerçekten hoş durdu ..teşekkürler:):)sevgiler:)

  121. >Önce bayıldım, sonra kıskandım:))Akrilik çok güzel bir fikir. Boyama ile birbirini çok güzel tamamlamış. Ben daha çok amatörüm ama dışarda görsem profesyönel baskı sanırdım:)Hatta dayanamayıp bende birşeyler denedim ( e kıskandım demiştim).Buradan(http://igneileiplik.blogspot.com/2009/10/baykuslu-tshirt-boyama.html) bakabilirsiniz.

  122. >Önce bayıldım, sonra kıskandım:))Akrilik çok güzel bir fikir. Boyama ile birbirini çok güzel tamamlamış. Ben daha çok amatörüm ama dışarda görsem profesyönel baskı sanırdım:)Hatta dayanamayıp bende birşeyler denedim ( e kıskandım demiştim).Buradan(http://igneileiplik.blogspot.com/2009/10/baykuslu-tshirt-boyama.html) bakabilirsiniz.

  123. >harika bir fikir,teşekkürler …hemen denedim;kızım giymek istemediği t-shirtü şimdi üstünden çıkarmak istemiyor :)bir sorum var,kumaş boyalarında olduğu gibi sabitlemek için ütülemek gerekiyor mu?

  124. >harika bir fikir,teşekkürler …hemen denedim;kızım giymek istemediği t-shirtü şimdi üstünden çıkarmak istemiyor :)bir sorum var,kumaş boyalarında olduğu gibi sabitlemek için ütülemek gerekiyor mu?

  125. >Manken güzel olunca ne giyse yakışıyor herhalde :)Çok yakışmış

  126. >Manken güzel olunca ne giyse yakışıyor herhalde :)Çok yakışmış

  127. >desen suzanne woolcott'un resimlerinden sanırım:) çok güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık. ben de yapmak istiyorum:)

  128. >desen suzanne woolcott'un resimlerinden sanırım:) çok güzel bir çalışma olmuş, ellerinize sağlık. ben de yapmak istiyorum:)

  129. >Çok güzel olmuş. Çok beğendim ya. :)Resimde çok güzel.Ellerinize sağlık.

  130. >Çok güzel olmuş. Çok beğendim ya. :)Resimde çok güzel.Ellerinize sağlık.

  131. Ellerinize sağlık harika olmuş, güle güle giyin. En kısa sürede ben de deneyeceğim.

    Derya Özlem

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: