>Evde Saç Şekillendirme: Dağınık ve Dalgalı

>

Önceki yazımda gelen bir yorumda saç şekillendirmeyle ilgili bir soru vardı, ben de kendi yöntemimi yazacağımı söylemiştim. Eğer siz de fönlü saçtan hoşlanmayan ve dağınık modelleri seven biriyseniz bu yöntem işinize yarayabilir.

Ne kullandım :
1. Saç Kurutma Makinesi (vigo başlığı olmalı)
2. Saç Maşası (benimki baya eski, o yüzden biraz ince. Daha kalını varsa daha iyi)
3. Tigi Bed Head Small Talk – şekillendirici krem
4. Köpük
5. Saç spreyi

Nasıl Yaptım:
Öncelikle saçımı yıkadım, taradım ve havluyla nemini aldım. Sonra 3 nolu üründen çok az avucuma alıp saçıma dağıttım. (Bu kremi tarayarak değil köpük sürer gibi kabartarak kullanıyorum.) Sonra saçımı kabartmak için vigolu saç kurutma makinesiyle biraz kuruttum. (çok değil) Bu sefer köpükten biraz alıp uç kısımları yukarı kaldırarak sürdüm ve vigoyla bu sefer tamamen hiç nemli kalmayana kadar kuruttum.
Saçımı bölümlere ayırıp birkaç yere maşa yaptım. Maşanın düzgün olması gerekmiyor. Hatta bazen kalın bazen ince saç tutamları alarak yapınca daha hoş gözüküyor. En son da başımı öne eğip saç spreyi sıktım.
Bu işlemler aslında yazıldığı kadar uzun sürmüyor, yine de yarım saat ayırırsanız çok daha güzel sonuç alırsınız. İnşallah anlatabilmişimdir.

Reklamlar

46 Yorum to “>Evde Saç Şekillendirme: Dağınık ve Dalgalı”

  1. >omuzum tutulmuş sanırım iki saattir buradayım…ama okadar çok fikir edindim ki hepsini uygulayacağım en kısa zamanda çok uygulanabilir ve hoş ürünler var…sevgiler …

  2. >omuzum tutulmuş sanırım iki saattir buradayım…ama okadar çok fikir edindim ki hepsini uygulayacağım en kısa zamanda çok uygulanabilir ve hoş ürünler var…sevgiler …

  3. >tam zamanında oldu bu yazın. maşa aldım ama kullanamıyorum. dalgalı saçı seviyorum. ama maşayla yaptıım her dalga farklı bi hal alıyo sinirleniyorum. bir de bu şekilde deneyelim teşekkürler umarım işe yarar. benim saçlarım uzunve katlı umarım yapabilirm:S

  4. >tam zamanında oldu bu yazın. maşa aldım ama kullanamıyorum. dalgalı saçı seviyorum. ama maşayla yaptıım her dalga farklı bi hal alıyo sinirleniyorum. bir de bu şekilde deneyelim teşekkürler umarım işe yarar. benim saçlarım uzunve katlı umarım yapabilirm:S

  5. >işte benim saçım :) ben bir tek önlerini düzleştirici ile düzleştirip deli kız modunda takılıyorum :)

  6. >işte benim saçım :) ben bir tek önlerini düzleştirici ile düzleştirip deli kız modunda takılıyorum :)

  7. >saçın çok hoş olmuş. anlatımında gayet anlaşılır olmuş. bende saçlarımı havluyla iyice suyunu aldıktan sonra elime köpük sıkıp yukarı toplayıp bırakıyorum aynı böle oluyor. saçlarımın kendi dümdüz olmasına rağmen köpük çok işe yarıyor. bazen vigoylada kurutuyorum.

  8. >saçın çok hoş olmuş. anlatımında gayet anlaşılır olmuş. bende saçlarımı havluyla iyice suyunu aldıktan sonra elime köpük sıkıp yukarı toplayıp bırakıyorum aynı böle oluyor. saçlarımın kendi dümdüz olmasına rağmen köpük çok işe yarıyor. bazen vigoylada kurutuyorum.

  9. >bu yöntemi bende çok kullanıyorum ama benımkıler hemen sönüyo malesef

  10. >bu yöntemi bende çok kullanıyorum ama benımkıler hemen sönüyo malesef

  11. >çok hoş olmuş laçincim,bu yıl kısa saçlar moda sanırım,kavak yellerindeki minede kestirmiş,onada çok yakışmış

  12. >çok hoş olmuş laçincim,bu yıl kısa saçlar moda sanırım,kavak yellerindeki minede kestirmiş,onada çok yakışmış

  13. >Bu saçlarla çok tatlı olmuşsun…Liseli kızlar gibisin :))

  14. >Bu saçlarla çok tatlı olmuşsun…Liseli kızlar gibisin :))

  15. >bu yöntemi ben de zaman zaman uyguluyorum ama uzun saçlar çabuk sönüyor maalesef kısa saçlar için daha kullanışlı. çok yakışmış Laçin.

  16. >bu yöntemi ben de zaman zaman uyguluyorum ama uzun saçlar çabuk sönüyor maalesef kısa saçlar için daha kullanışlı. çok yakışmış Laçin.

  17. >laçincim yöntemin çok güzel ama sıralamayı yanlış anlamadıysam köpükten sonra maşa kullanman çok sakıncalı bu sıralar renk değişimleride yaptın saçın yıpranmasın canım geçmişte çok ünlü bi kuaförde çalışmış biri olarak yazıyorum maşayı heleki seninki seramic falan değil çok kullanma güzelim saçlarına sende akat gardi yi kullanıyorsun galiba sana onun mor renkli sert olan köpüğünü önericem küçük parfümerilerde yada spreyi falan aldığın yerde bulabilirsin hiç maşaya falan ihityacın kalmıyacak tek şart hafif nemini alıp kendi kurumaya bırakman emin ol çok beğeneceksin fiyatı 4 ytl falan canımcım…

  18. >laçincim yöntemin çok güzel ama sıralamayı yanlış anlamadıysam köpükten sonra maşa kullanman çok sakıncalı bu sıralar renk değişimleride yaptın saçın yıpranmasın canım geçmişte çok ünlü bi kuaförde çalışmış biri olarak yazıyorum maşayı heleki seninki seramic falan değil çok kullanma güzelim saçlarına sende akat gardi yi kullanıyorsun galiba sana onun mor renkli sert olan köpüğünü önericem küçük parfümerilerde yada spreyi falan aldığın yerde bulabilirsin hiç maşaya falan ihityacın kalmıyacak tek şart hafif nemini alıp kendi kurumaya bırakman emin ol çok beğeneceksin fiyatı 4 ytl falan canımcım…

  19. >Laçin'cim vakit ayırıp açıklama yaptığın için teşekkür ederim; çok işime yarayacağına eminim. En kısa zamanda deneyeceğim.

  20. >Laçin'cim vakit ayırıp açıklama yaptığın için teşekkür ederim; çok işime yarayacağına eminim. En kısa zamanda deneyeceğim.

  21. >oy oy oy…3. resim varyaaaa… mükemmel!

  22. >oy oy oy…3. resim varyaaaa… mükemmel!

  23. >*aysaselda: beğendiğinize sevindim.*bitter: maşayı lüle lüle yapmamak lazım ve az tutmak lazım saçta*poh poh perisi: değil mi ama :))*nesrin: benim saçım uzunken daha az uğraşıyordum tabi, aynen dediğin gibi yapınca başka birşeye gerek kalmıyordu*pell-in: biraz daha köpük sürmeni öneririm, birşey sürmeyince maşa hiç kalmıyor.*similla: bilmem öyle mi. bana da uzun saç moda gibi geliyor nedense :)*birileri anlatsın: teşekkür ederim.*pınar: aslında uzun saçta köpük sürüp birkaç yerden burup toplayınca daha iyi şekil alabilir. Bir de saç kesimiyle de alakalı, biraz kat kestirebilirsin.*eso: canım köpüğü hafif nemliyken kurutup sonra maşa kullanıyorum ve maşayı çok az tutuyorum. Yani köpük sertleştirmeden kullanıyorum ben, kırılmıyor yani.Ay ben bütün köpükleri denedim, evde 5-6 tane daha köpüğüm var her markadan hiçbirinden memnun kalmadım maalesef..*bi: valla tam denk geldi, saçımı yapacaktım anlatayım dedim :)*syhn: ay teşekkür ederim

  24. >*aysaselda: beğendiğinize sevindim.*bitter: maşayı lüle lüle yapmamak lazım ve az tutmak lazım saçta*poh poh perisi: değil mi ama :))*nesrin: benim saçım uzunken daha az uğraşıyordum tabi, aynen dediğin gibi yapınca başka birşeye gerek kalmıyordu*pell-in: biraz daha köpük sürmeni öneririm, birşey sürmeyince maşa hiç kalmıyor.*similla: bilmem öyle mi. bana da uzun saç moda gibi geliyor nedense :)*birileri anlatsın: teşekkür ederim.*pınar: aslında uzun saçta köpük sürüp birkaç yerden burup toplayınca daha iyi şekil alabilir. Bir de saç kesimiyle de alakalı, biraz kat kestirebilirsin.*eso: canım köpüğü hafif nemliyken kurutup sonra maşa kullanıyorum ve maşayı çok az tutuyorum. Yani köpük sertleştirmeden kullanıyorum ben, kırılmıyor yani.Ay ben bütün köpükleri denedim, evde 5-6 tane daha köpüğüm var her markadan hiçbirinden memnun kalmadım maalesef..*bi: valla tam denk geldi, saçımı yapacaktım anlatayım dedim :)*syhn: ay teşekkür ederim

  25. >Öncelikle saçlar süper :)okul başlamadan önce köpüğümü,spreyimi alıp koydum bir hevesle.okul başladı ilk gün şıkır şıkır çıktım öğrencilerimin karşınına,ikinci günde…derken daha şimdiden uykularıma yenik düşer oldum :)çok yoruyor bu çocuklar beni,hep onların yüzünden :))sevgilerle

  26. >Öncelikle saçlar süper :)okul başlamadan önce köpüğümü,spreyimi alıp koydum bir hevesle.okul başladı ilk gün şıkır şıkır çıktım öğrencilerimin karşınına,ikinci günde…derken daha şimdiden uykularıma yenik düşer oldum :)çok yoruyor bu çocuklar beni,hep onların yüzünden :))sevgilerle

  27. >Ben saçları dalga dalga hatta kimi kısımları lüle lüle olan bir insanım. Maşa tek başına düzgün bukleler yapmıyor, önce düzleştirip sonra maşa yapmam gerekiyor. Bu da benim üşengeçlik kat sayımı maksimum yapıyor, ahh ahh keşke benim saçlarım da kolayca şekil alabilselerdi :(

  28. >Ben saçları dalga dalga hatta kimi kısımları lüle lüle olan bir insanım. Maşa tek başına düzgün bukleler yapmıyor, önce düzleştirip sonra maşa yapmam gerekiyor. Bu da benim üşengeçlik kat sayımı maksimum yapıyor, ahh ahh keşke benim saçlarım da kolayca şekil alabilselerdi :(

  29. >3 fotoğraf da birbirinde güzel ama 3. harika:)Saçlara gelince, benim gibi saçı beline kadar uzun olan birini uğraşamayacağı şeyler:)) Düzleştirmeye bile üşeniyorum:)Seni görünce heveslendim kısa saçlara:)Çok yakışmış sana Laçin:)

  30. >3 fotoğraf da birbirinde güzel ama 3. harika:)Saçlara gelince, benim gibi saçı beline kadar uzun olan birini uğraşamayacağı şeyler:)) Düzleştirmeye bile üşeniyorum:)Seni görünce heveslendim kısa saçlara:)Çok yakışmış sana Laçin:)

  31. >Bende seneler sonra belimde olan saçımı arkası kısa yantarafları uzun küt modeli kestirdim :))Maşan çok kızgın oluyomu Laçin?Jöleyle yapsak bu işlemi nasıl olur acaba.

  32. >Bende seneler sonra belimde olan saçımı arkası kısa yantarafları uzun küt modeli kestirdim :))Maşan çok kızgın oluyomu Laçin?Jöleyle yapsak bu işlemi nasıl olur acaba.

  33. >sana çok iyi bi köpük önerieyim o zaman belki kullanmışsındır ama. Loreal Paris Studio Line . 4. şişe bitti. Akat Gardiyi ben önermiyorum yapış yapış oluyor. Loreali elinde kalsa bile yapışmıyor.

  34. >sana çok iyi bi köpük önerieyim o zaman belki kullanmışsındır ama. Loreal Paris Studio Line . 4. şişe bitti. Akat Gardiyi ben önermiyorum yapış yapış oluyor. Loreali elinde kalsa bile yapışmıyor.

  35. >*bir guzel cift: :)) ah çocuklar değil mi..*miss sensible: ay uzun saçlarda uğraşılmaz herhalde, insanın kolu kopar valla*eslem: yok çok kızgın olmuyor bir de az tutuyorum ben. Jöle daha kötü olabilir sertleştiriyor ya o yüzden.Bir de maşadan önce saçın iyi kurumuş olması lazım.*nesrin: loreal inkini kullanmadım ben, bu bitince denerim.

  36. >*bir guzel cift: :)) ah çocuklar değil mi..*miss sensible: ay uzun saçlarda uğraşılmaz herhalde, insanın kolu kopar valla*eslem: yok çok kızgın olmuyor bir de az tutuyorum ben. Jöle daha kötü olabilir sertleştiriyor ya o yüzden.Bir de maşadan önce saçın iyi kurumuş olması lazım.*nesrin: loreal inkini kullanmadım ben, bu bitince denerim.

  37. >Çok güzel olmuş saçlar!Ben de Loreal'in Studio Line sönük bukleler için olan köpüğünü kullanıyorum.Benim saçım dalgalı olduğu için tiftik tiftik olmasını engelliyor bu köpük.Tavsiye ederim.

  38. >Çok güzel olmuş saçlar!Ben de Loreal'in Studio Line sönük bukleler için olan köpüğünü kullanıyorum.Benim saçım dalgalı olduğu için tiftik tiftik olmasını engelliyor bu köpük.Tavsiye ederim.

  39. >Benim saçımın modeli de seninkine benzedii için önerilerin çok işime yarayacak canım. Ben de böyle hafif dağınık görünümlü saç seviyorum zaten. Bu arada Tigi'nin kullandığın başka ürünleri var mı? Varsa nasıllar? Strawberry'den almayı düşünüyorum da ;))

  40. >Benim saçımın modeli de seninkine benzedii için önerilerin çok işime yarayacak canım. Ben de böyle hafif dağınık görünümlü saç seviyorum zaten. Bu arada Tigi'nin kullandığın başka ürünleri var mı? Varsa nasıllar? Strawberry'den almayı düşünüyorum da ;))

  41. >*anne ve kızları: tavsiyen aklımda olsun, teşekkürler*antigone: tigi' nin başka ürününü kullanmıyorum canım ama bunu tavsiye ederim, çok uzun süre gidiyor.

  42. >*anne ve kızları: tavsiyen aklımda olsun, teşekkürler*antigone: tigi' nin başka ürününü kullanmıyorum canım ama bunu tavsiye ederim, çok uzun süre gidiyor.

  43. >harikasin:)bunu bile post yaptin:)benim saclarim seninkine cok benziyor we bende dumduz sac sahibi olarak dalgali swiyorum,deneyecegim muhakkakkk

  44. >harikasin:)bunu bile post yaptin:)benim saclarim seninkine cok benziyor we bende dumduz sac sahibi olarak dalgali swiyorum,deneyecegim muhakkakkk

  45. >çook hoşş olmuşş… ahhhhh saçlarımı özledim :< yeni kapandımda pişman deilim ama :>

  46. >çook hoşş olmuşş… ahhhhh saçlarımı özledim :< yeni kapandımda pişman deilim ama :>

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: