>Siyah Deri Altın Rengi Materyalli Yaka-Kolye

>

Son bitirdiğim boyun aksesuarı. Bu daha önce yaptıklarımın hepsinden farklı çünkü :
1. Siyah deri kullandım
2. Bütün parçaları elde diktim. (aklınızda olsun metal parçaları sıcak silikon tutmuyor genelde)
3. Kullandığım bazı parçalar vintage diyebileceğim uzun uğraşlar sonucu topladığım ve genelde tek olan parçalar.
Deriyi çift kat çalışıp her kata dok tela ütülediğim için oldukça sağlam durdu. 
Elde dikmek beni en çok zorlayan şey oldu. Parmaklarım delik deşik oldu, hatta sağ baş parmağımın tırnak içini nasıl olduysa delmişim. Biraz kan oturmuş, büyük ihtimalle ojelerimi çıkarmaya çalışırken bana çığlık attıracak.

Ama sonucu görünce herşeye değdi :))

Bu kolyeyi listeleyeceğim ama Hesi’ nin başına gelen bu olaydan sonra Pasaj’ dan soğudum hatta onun için apar topar Etsy’ de dükkan açtım. Benim sanal dükkana ekliyorum, isteyen olursa listelerim.

Reklamlar

41 Responses to “>Siyah Deri Altın Rengi Materyalli Yaka-Kolye”

  1. >Sana telefonda da gümüş ve altınını yaptığımı söylemiştim, hatta blogda da yazmıştım tesadüfe bak sen :)

  2. >Sana telefonda da gümüş ve altınını yaptığımı söylemiştim, hatta blogda da yazmıştım tesadüfe bak sen :)

  3. >çok hoş olmuş ellerine sağlık.renk seçimide çok güzel.

  4. >çok hoş olmuş ellerine sağlık.renk seçimide çok güzel.

  5. >wowww:)) süper olmuş renkte süper ellerine saglık:) dün habertürk'ün magazin ekinde böle bi boyunluk tanıtılmıştı görüncede direk aklıma senin diger yaptıkların geldi :))

  6. >wowww:)) süper olmuş renkte süper ellerine saglık:) dün habertürk'ün magazin ekinde böle bi boyunluk tanıtılmıştı görüncede direk aklıma senin diger yaptıkların geldi :))

  7. >ben fotosunu çekip mail atim sana:)

  8. >ben fotosunu çekip mail atim sana:)

  9. >*stil direktörü: evet canım telefonda söylemiştin ama blogda yazdığını hatırlamıyorum, senin kolyeleri görmedim.Büyük ihtimalle benziyorlardır zaten malzemelerin bir kısmını seninle bulmuştuk.*syhn: teşekkürler*tümay: bekliyorum.

  10. >*stil direktörü: evet canım telefonda söylemiştin ama blogda yazdığını hatırlamıyorum, senin kolyeleri görmedim.Büyük ihtimalle benziyorlardır zaten malzemelerin bir kısmını seninle bulmuştuk.*syhn: teşekkürler*tümay: bekliyorum.

  11. >gönderdim mail lacheen:)

  12. >gönderdim mail lacheen:)

  13. >Clutch dantel çantada TAKIM YAPTIM diye yazmıştım canım, neyse dur az sonra yayınlanacak kolyesi, senin bu önerini de ekliyorum.

  14. >Clutch dantel çantada TAKIM YAPTIM diye yazmıştım canım, neyse dur az sonra yayınlanacak kolyesi, senin bu önerini de ekliyorum.

  15. >laçin metalleri yapıştırıyorsun zannediyordum nasıl diktin onları?

  16. >laçin metalleri yapıştırıyorsun zannediyordum nasıl diktin onları?

  17. >ya bu bomba olmuş!! hatta kafamda kombin yarattım, beyaz bluz laci kotla mütüüüş olur ehhe :Dyalnız sen parmaklarımı deştim dediğin satırda elimi yumruk yaptım *empati*zaten ben en ufak bir şeyi bile parmağımı delmeden dikemiyorum + iğneyi ben de bir sefer tırnağımın içine sokmuştum :0eline sağlık süpeeer <3

  18. >ya bu bomba olmuş!! hatta kafamda kombin yarattım, beyaz bluz laci kotla mütüüüş olur ehhe :Dyalnız sen parmaklarımı deştim dediğin satırda elimi yumruk yaptım *empati*zaten ben en ufak bir şeyi bile parmağımı delmeden dikemiyorum + iğneyi ben de bir sefer tırnağımın içine sokmuştum :0eline sağlık süpeeer <3

  19. >*tümay: tamam bakıyorum sağol*stil direktörü: bakayım*paptyaninguncesi: Elde diktim valla, derinin etrafını da elde diktim. Baya uğraştırdı yani.*hesionka: Çok da detaylı yazmak istemedim aslında o bölümü okuyanların içleri bir kötü olabiliyor :)çift kat deri olunca kalın geldi tabi, yoksa normalde bu kadar zarar vermiyorum kendime.sağol canım, beğendiğine sevindim.

  20. >*tümay: tamam bakıyorum sağol*stil direktörü: bakayım*paptyaninguncesi: Elde diktim valla, derinin etrafını da elde diktim. Baya uğraştırdı yani.*hesionka: Çok da detaylı yazmak istemedim aslında o bölümü okuyanların içleri bir kötü olabiliyor :)çift kat deri olunca kalın geldi tabi, yoksa normalde bu kadar zarar vermiyorum kendime.sağol canım, beğendiğine sevindim.

  21. >Çok güzel olmuş, hatta süper olmuş.Dikerken parmağına yüksük taksaydın ya, deriyi şekillendirip dikmek baya zor bilirim.

  22. >Çok güzel olmuş, hatta süper olmuş.Dikerken parmağına yüksük taksaydın ya, deriyi şekillendirip dikmek baya zor bilirim.

  23. >Coook gusel olmus Lacheen , ellerine saglik :)

  24. >Coook gusel olmus Lacheen , ellerine saglik :)

  25. >laçincim çok güzel olmuş. oldum olası mavi-lacivert rengini çok severim. şu yaka kolyelerden daha çok yapmak lazım aslında bu sene marni'nin yaptığı kocaman tasarımlar harika.

  26. >laçincim çok güzel olmuş. oldum olası mavi-lacivert rengini çok severim. şu yaka kolyelerden daha çok yapmak lazım aslında bu sene marni'nin yaptığı kocaman tasarımlar harika.

  27. >Ellerine sağlık laçin:)Gene döktürdün bende bir iş hayatına atılayım bunlardan istiyo olcam:)

  28. >Ellerine sağlık laçin:)Gene döktürdün bende bir iş hayatına atılayım bunlardan istiyo olcam:)

  29. >deri trendi burda çok şık durmuş, bayıldım ben bu aksesuara, ellerine sağlık. çok emek vermişsin belli!bu da harika, stil direktörününkü de!senle konuşmuştuk, ilhamının sana geri gelmesini ummuştum, enerjiler menerjiler yollamıştım, şimdi seni her zamanki gibi üretken görünce çok sevindirik oluyorumm:)

  30. >deri trendi burda çok şık durmuş, bayıldım ben bu aksesuara, ellerine sağlık. çok emek vermişsin belli!bu da harika, stil direktörününkü de!senle konuşmuştuk, ilhamının sana geri gelmesini ummuştum, enerjiler menerjiler yollamıştım, şimdi seni her zamanki gibi üretken görünce çok sevindirik oluyorumm:)

  31. >*birileri anlatsın: inanabiliyor musun benim yüksüğüm yok :((*demet sen: teşekkürler*c-bell: canım o siyah, lacivert gibi mi gözüküyor?*tatlı cadı: teşekkür ederim, beklerim*seda: Gönderdiğin enerjiler yerine ulaştı demek ki, bak birşeyler yapabiliyorum. Sen yine yolla bana, olur mu…

  32. >*birileri anlatsın: inanabiliyor musun benim yüksüğüm yok :((*demet sen: teşekkürler*c-bell: canım o siyah, lacivert gibi mi gözüküyor?*tatlı cadı: teşekkür ederim, beklerim*seda: Gönderdiğin enerjiler yerine ulaştı demek ki, bak birşeyler yapabiliyorum. Sen yine yolla bana, olur mu…

  33. >Cok guzel olmus ellerine saglik:)

  34. >Cok guzel olmus ellerine saglik:)

  35. >:)) ellere, gözlere, ilhama sağlık!

  36. >:)) ellere, gözlere, ilhama sağlık!

  37. >seninki daha güzel ve özel bir tasarım olmuşnalan

  38. >seninki daha güzel ve özel bir tasarım olmuşnalan

  39. >laçin leoparlı kombinini okuyunca buraya geçtim ama siyah deil böle petrol mavisi duruoo bilgi vermek istedim sadece…sevgiyle kal:)

  40. >laçin leoparlı kombinini okuyunca buraya geçtim ama siyah deil böle petrol mavisi duruoo bilgi vermek istedim sadece…sevgiyle kal:)

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: