>Saçlar Yine Kısaldı Vers.2

>

Aslında saçlarımı daha yeni kestirmiştim, bu yazımda vardı. Ama kurtlu muyum neyim, kuaför yolunu tekrar tuttum kesim için. Önce sadece “arkalar biraz daha kısalsın” dedim. Sonra ağzımdan “önde biraz uzun kalsın, yanlar falan komple baya kısa olsun” çıktı. Benim gibi çatlak kuaför de anında kesmeye başladı. Aslında çok da normal bir adama benziyor bakınca ama benim gibi kestiren pek yoktur herhalde, adam da hazır kestiren bulmuşken kırpayım demiştir :))
O kadar rahat ki, ne fön ne şekillendirici malzeme. Yıka ve çık… (fotoğraftaki halinde sadece önlerinde fırçayla düzeltme var. Kıyafet fotoları daha sonra…)
Edoş bir ara çakma Meg Ryan olmuştu ya, ben de çakma Rihanna oldum.

Şimdi bu kadar kısa saçla kendime notlar :
– Mutlaka uzun küpe kullanmak lazım.
– Kaşlar çok daha fazla öne çıkıyor, mutlaka Elf kaş farımı kullanmalıyım.
– Bir de renkli (kırmızı, fuşya) ruj kullanmalıyım.
– Ve sanırım maskülen tshirtlerden kaçınmalıyım, erkek gibi gözükmeyeyim :))

not: çengelli iğne kolye kendime yaptığımdır, satışa sunduğum bu versiyonunu tabii ki kullanmıyorum. 

Reklamlar

129 Responses to “>Saçlar Yine Kısaldı Vers.2”

  1. >çok güzell olmuş iyi günlerde kullan:) keşke bende kısa kestirme cesareti gösterebilsem ama hep kuaför koltuğundan dönüyyorum:)

  2. >çok güzell olmuş iyi günlerde kullan:) keşke bende kısa kestirme cesareti gösterebilsem ama hep kuaför koltuğundan dönüyyorum:)

  3. >Geçen Edi nin bu şekil kestirsem mi diye gösterdiği yabancı kadın fotosundakı gıbı olmus aynen.gule gule kullan.Rıhannaya benzememıs ama kesım.onun arkası tam erkek kesım.tercıhın ama sana bu kadar kısa sac olmamıs bence.yanı kucuk gostermenın avantajını azaltıyorsun ve bu kadınsı bı hava verıyor.o ılk sacların en guzelıydı.sheker

  4. >Geçen Edi nin bu şekil kestirsem mi diye gösterdiği yabancı kadın fotosundakı gıbı olmus aynen.gule gule kullan.Rıhannaya benzememıs ama kesım.onun arkası tam erkek kesım.tercıhın ama sana bu kadar kısa sac olmamıs bence.yanı kucuk gostermenın avantajını azaltıyorsun ve bu kadınsı bı hava verıyor.o ılk sacların en guzelıydı.sheker

  5. >cesarete gel! ben de yarın azıcık önlerimi kestireyim diye düşünmekten fenalık geçiriyordum.gerçi belimden uzun saçımı birgünde küt kestirmiştim ama neyse…

  6. >cesarete gel! ben de yarın azıcık önlerimi kestireyim diye düşünmekten fenalık geçiriyordum.gerçi belimden uzun saçımı birgünde küt kestirmiştim ama neyse…

  7. >*nihan mestan: teşekkür ederim.insan bir kestirince bir daha uzatamıyor. *sheker: Bunu baya yazdım ama küçük göstermek benim için çoğu zaman avantaj olmuyor ve hakikaten çok sıkıldım küçük göstermekten. *joy: bendeki de fazla cesaret ama, birgün bir kuaförün elinde kalacak bütün saçım ama bakalım ne zaman…

  8. >*nihan mestan: teşekkür ederim.insan bir kestirince bir daha uzatamıyor. *sheker: Bunu baya yazdım ama küçük göstermek benim için çoğu zaman avantaj olmuyor ve hakikaten çok sıkıldım küçük göstermekten. *joy: bendeki de fazla cesaret ama, birgün bir kuaförün elinde kalacak bütün saçım ama bakalım ne zaman…

  9. >Oooo gerçekten baya kısa, ama oldukça modern gözüküyor.Ben cesaret edemem o ayrı.Güle güle kullan saçlarını :)

  10. >Oooo gerçekten baya kısa, ama oldukça modern gözüküyor.Ben cesaret edemem o ayrı.Güle güle kullan saçlarını :)

  11. >off cok begendim, cok yakışmış… böyle kısa saç cesaret ister ondan önce de cok güzel bir yüz. gercekten yüzüne cok gitmiş bu saç. bana da bu kadar yakışacağını bilsem su dakika otururum kuaför koltuğuna. iyi günlerde kullan.fazilet

  12. >off cok begendim, cok yakışmış… böyle kısa saç cesaret ister ondan önce de cok güzel bir yüz. gercekten yüzüne cok gitmiş bu saç. bana da bu kadar yakışacağını bilsem su dakika otururum kuaför koltuğuna. iyi günlerde kullan.fazilet

  13. >Cokkk cokkkk guzelsinn…sac seklin super olmus bundan onceki model de cok yakismisti…..en sevdigim model kisa sac AMA saclarim inanilmaz dokuldu,mezoterapiden tut ne varsa kullandim gr sonuc alamadim..kisa sac hayraniyim AMA imrenerek bakiyrm:)gozluk modelin cok yakismis yuz hatlarina..Biblo gibisin….masalllahhhhhhhhhhhhhhh…Sevgileryeliz

  14. >Cokkk cokkkk guzelsinn…sac seklin super olmus bundan onceki model de cok yakismisti…..en sevdigim model kisa sac AMA saclarim inanilmaz dokuldu,mezoterapiden tut ne varsa kullandim gr sonuc alamadim..kisa sac hayraniyim AMA imrenerek bakiyrm:)gozluk modelin cok yakismis yuz hatlarina..Biblo gibisin….masalllahhhhhhhhhhhhhhh…Sevgileryeliz

  15. >bayıldım… hemen bende gidip kestirmek istiyorum.. süper olmuş.. sana da acayip yakışmış, güle güle kullan sevgiler

  16. >bayıldım… hemen bende gidip kestirmek istiyorum.. süper olmuş.. sana da acayip yakışmış, güle güle kullan sevgiler

  17. >*mughetto: evet baya baya kısa :))*fazilet: çok teşekkür ederim.*yeliz: çok sağol, o senin güzel görüşün. *trendmodadünyamız: çok teşekkürler*esra: Çok teşekkür ederim, sevgiler.

  18. >*mughetto: evet baya baya kısa :))*fazilet: çok teşekkür ederim.*yeliz: çok sağol, o senin güzel görüşün. *trendmodadünyamız: çok teşekkürler*esra: Çok teşekkür ederim, sevgiler.

  19. >mükemmelll..güle güle kullan:)

  20. >mükemmelll..güle güle kullan:)

  21. >Mükemmel ötesi bi şi olmuş tatlım. güle güle kullan,çok yakışmış.

  22. >Mükemmel ötesi bi şi olmuş tatlım. güle güle kullan,çok yakışmış.

  23. >harika gözüküyorsun!bence simdiye kadar en ck yakisan model bu ve uzun sacli halinide begeniyourm dügünden önce cooook hostuu. ama buda süper tabiki:) bi süre böyle kalbence harika harika.Masallah demeliyim:)

  24. >harika gözüküyorsun!bence simdiye kadar en ck yakisan model bu ve uzun sacli halinide begeniyourm dügünden önce cooook hostuu. ama buda süper tabiki:) bi süre böyle kalbence harika harika.Masallah demeliyim:)

  25. >bence önceki kesimden daha güzel olmuş.. her tarz kısa saç modeli gidiyor. aslında ben seni uzun saçlı merak ediyorum öyle bir resin varsa koysana..sevgiler

  26. >bence önceki kesimden daha güzel olmuş.. her tarz kısa saç modeli gidiyor. aslında ben seni uzun saçlı merak ediyorum öyle bir resin varsa koysana..sevgiler

  27. >ck ck güzel olmuş laçin :)

  28. >ck ck güzel olmuş laçin :)

  29. >laçincim mükemmel olmuş belimdeki saçlarımı kesesim geldi valla…güle güle kullan.çok yakışmış ya birde laçincim gözlüğün hangi marka ya çok güzel bir gözlük…

  30. >laçincim mükemmel olmuş belimdeki saçlarımı kesesim geldi valla…güle güle kullan.çok yakışmış ya birde laçincim gözlüğün hangi marka ya çok güzel bir gözlük…

  31. >Kestirdikçe kestiresi geliyor galiba insanın..Ablamda önce bob modeli kestiriyordu şimdi seninkinden biraz daha uzun çok rahat bir daha hayatta uzatmam diyor..Çok yakışmış sana, kafa yapında düzgün sanırım kısa saçı güzel kaldırıyor..

  32. >Kestirdikçe kestiresi geliyor galiba insanın..Ablamda önce bob modeli kestiriyordu şimdi seninkinden biraz daha uzun çok rahat bir daha hayatta uzatmam diyor..Çok yakışmış sana, kafa yapında düzgün sanırım kısa saçı güzel kaldırıyor..

  33. >Bence de çok güzel olmuş sıhhatler olsun:) Ama ben sana en çok şu Turkmax'ta çıktıgın zamanki videolardaki halini yakıştırıyorum.. Gölge mi o ya da balyaj mı bilmiyorum ama (boyaya çok uzağım..) sende müthiş durmuştu:)

  34. >Bence de çok güzel olmuş sıhhatler olsun:) Ama ben sana en çok şu Turkmax'ta çıktıgın zamanki videolardaki halini yakıştırıyorum.. Gölge mi o ya da balyaj mı bilmiyorum ama (boyaya çok uzağım..) sende müthiş durmuştu:)

  35. >cokkk yakismissssharikaaaa..

  36. >cokkk yakismissssharikaaaa..

  37. >çok havalı olmuş!

  38. >çok havalı olmuş!

  39. >Lacin cok yakismis, cok begendim. Uzadikca $ekilsizle$en kisa saclarima ilham verdin :) benimde acilen kuafore gidip saclarimi toparlatmam lazim…

  40. >Lacin cok yakismis, cok begendim. Uzadikca $ekilsizle$en kisa saclarima ilham verdin :) benimde acilen kuafore gidip saclarimi toparlatmam lazim…

  41. >Ben bizzat elledim gördüm kısa kısa oh rahatladık ikimizde balım, bugün de şansımıza hava enfesti değil mi cicim

  42. >Ben bizzat elledim gördüm kısa kısa oh rahatladık ikimizde balım, bugün de şansımıza hava enfesti değil mi cicim

  43. >Harika olmuş!!!Çok yakın bir zamanda aynı şeyi yapmaya karar verdim.Özellikle çocuklar varken en kolay şekil alabilecek bir model bakıyordum. Bu kesinlikle harika, güle güle kullan..

  44. >Harika olmuş!!!Çok yakın bir zamanda aynı şeyi yapmaya karar verdim.Özellikle çocuklar varken en kolay şekil alabilecek bir model bakıyordum. Bu kesinlikle harika, güle güle kullan..

  45. >Tam da "pazartesi kuaföre gidip saçlarımı daha kısa kestiricem, bunlardan da sıkıldım!" diye sevgiliye çemkirirken gördüğüm fotoğrafların beni iyiden iyiye gaza getirdi=)Çok yakışmış gerçekten; iyi ki kestirmişsin.

  46. >Tam da "pazartesi kuaföre gidip saçlarımı daha kısa kestiricem, bunlardan da sıkıldım!" diye sevgiliye çemkirirken gördüğüm fotoğrafların beni iyiden iyiye gaza getirdi=)Çok yakışmış gerçekten; iyi ki kestirmişsin.

  47. >Lacin,saclarin süper olmus. Cok yakismis. Güle güle kullan :)

  48. >Lacin,saclarin süper olmus. Cok yakismis. Güle güle kullan :)

  49. >gerçekten çok güzel olmuş (:

  50. >gerçekten çok güzel olmuş (:

  51. >çok yakışmış laçincim!aynen dediğin gibi acayip rahat oluyor kısa saç. ama ben sabah uyandığımda çılgın profesör gibi oluorum nedense heheh :D

  52. >çok yakışmış laçincim!aynen dediğin gibi acayip rahat oluyor kısa saç. ama ben sabah uyandığımda çılgın profesör gibi oluorum nedense heheh :D

  53. >bence müthiş yakışmışş ne giyersen giy ne sürersen sür farketmezz..cidden çok beğendim yaa

  54. >bence müthiş yakışmışş ne giyersen giy ne sürersen sür farketmezz..cidden çok beğendim yaa

  55. >Ben kısa saça bayılanlardanım, uzatmaya çalıştıkça daral geliyo:) Laçin Ablacım siz zaten yüzünüze ne kadar yakıştığını fark etmişsiniz. Güle güle kullanın çok güzel olmuş:)

  56. >Ben kısa saça bayılanlardanım, uzatmaya çalıştıkça daral geliyo:) Laçin Ablacım siz zaten yüzünüze ne kadar yakıştığını fark etmişsiniz. Güle güle kullanın çok güzel olmuş:)

  57. >10 numara doğru tercih:)

  58. >10 numara doğru tercih:)

  59. >Bence tek kelime ile;MÜTHİŞ!

  60. >Bence tek kelime ile;MÜTHİŞ!

  61. >tek kelime ile BA-YIL-DIM!!!inanılmaz yakışmış

  62. >tek kelime ile BA-YIL-DIM!!!inanılmaz yakışmış

  63. >çok güzel olmuş:)yüz hatların zaten çok güzel,iyice ortaya çıkmış:9

  64. >çok güzel olmuş:)yüz hatların zaten çok güzel,iyice ortaya çıkmış:9

  65. >E YÜZ BU KADAR GÜZEL OLURSA, E SAÇTA İYİ KESİLİRSE BU KADAR OLUR!!!!!!!10 NUMARA OLMUŞ ACAİP YAKIŞMIŞ

  66. >E YÜZ BU KADAR GÜZEL OLURSA, E SAÇTA İYİ KESİLİRSE BU KADAR OLUR!!!!!!!10 NUMARA OLMUŞ ACAİP YAKIŞMIŞ

  67. >sonunda modelini bulmuşsun. kesinlikle kısa saç çok yakışmış. e nede olsa çok güzel bi yüzün var. rihannanın saç modeli çok kötü. ben benzetmedim.

  68. >sonunda modelini bulmuşsun. kesinlikle kısa saç çok yakışmış. e nede olsa çok güzel bi yüzün var. rihannanın saç modeli çok kötü. ben benzetmedim.

  69. >lacheen saç şeklin süper olmuş boyu tam kıvamında,bende saçlarmı sürekli kısa kestriyorum ve dedgin gib uzatması çok zor oluyor,dgünüm içn uzattım ve balayından geldikten sonra hemen kırptırdım bende ama eski kuaförm artık yok oyüzden tam istedgim gibo lmuyo ben kısa ketrip bide pembe balyaj attııryom,ama eskis gibi yapamıyolar ,acaba kuförnü öğreneblirmyim,birazcık reklam yapsan bişi olmas kanımcaaaaa,şimdiden teşkkürlerrr,,,periiiii

  70. >lacheen saç şeklin süper olmuş boyu tam kıvamında,bende saçlarmı sürekli kısa kestriyorum ve dedgin gib uzatması çok zor oluyor,dgünüm içn uzattım ve balayından geldikten sonra hemen kırptırdım bende ama eski kuaförm artık yok oyüzden tam istedgim gibo lmuyo ben kısa ketrip bide pembe balyaj attııryom,ama eskis gibi yapamıyolar ,acaba kuförnü öğreneblirmyim,birazcık reklam yapsan bişi olmas kanımcaaaaa,şimdiden teşkkürlerrr,,,periiiii

  71. >Cok $ik olmus , küpe olayinda da kesinlikle cok haklisin , büyük küpeler cok güzel duruyor kisa saclarda . güle güle kullan . Harika olmus . . .coook modern bir durus olmus bence …

  72. >Cok $ik olmus , küpe olayinda da kesinlikle cok haklisin , büyük küpeler cok güzel duruyor kisa saclarda . güle güle kullan . Harika olmus . . .coook modern bir durus olmus bence …

  73. >cok guzel olmus gule gule kullaan :)

  74. >cok guzel olmus gule gule kullaan :)

  75. >edanın hani bu model kestirsem mi dediği fotodaki kesime benzemiş, o model çok güzel, sana da yakışmış, hatta bence ilerde sarı da kullanabilirsin aynı o fotodaki gibi :) sevgiler

  76. >edanın hani bu model kestirsem mi dediği fotodaki kesime benzemiş, o model çok güzel, sana da yakışmış, hatta bence ilerde sarı da kullanabilirsin aynı o fotodaki gibi :) sevgiler

  77. >Laçin, pek bir havalı olmuşsun:) Ben de fotoğraflara bakarken Rihanna'ya benzediğini düşünmüştüm:) Yazında kendinde söylemişsin. Güle güle kullan:)

  78. >Laçin, pek bir havalı olmuşsun:) Ben de fotoğraflara bakarken Rihanna'ya benzediğini düşünmüştüm:) Yazında kendinde söylemişsin. Güle güle kullan:)

  79. >KENDİNİ RAHAT VE ÖZGÜR HİSSEDEBİLECEĞİN BİR MODEL OLMUŞ.Bazı yüz hatlarına her model ve kesim yakışır ya;en güzel örneği sensin sanıyorum ki. Çok genç ve çıtı pıtısın zaten ama bu saç kesimiyle bir okadar daha genç gözükmüşsün lacinciğim.Güle güle kullan yeni saç modelini.Çok beğendimmmm çok şık ve tarz olmuş.İyi hafta sonları.STİL İKONUMUZ..:))

  80. >KENDİNİ RAHAT VE ÖZGÜR HİSSEDEBİLECEĞİN BİR MODEL OLMUŞ.Bazı yüz hatlarına her model ve kesim yakışır ya;en güzel örneği sensin sanıyorum ki. Çok genç ve çıtı pıtısın zaten ama bu saç kesimiyle bir okadar daha genç gözükmüşsün lacinciğim.Güle güle kullan yeni saç modelini.Çok beğendimmmm çok şık ve tarz olmuş.İyi hafta sonları.STİL İKONUMUZ..:))

  81. >çok güzel olmuş güle gülen kullan.çok yakışmış.

  82. >çok güzel olmuş güle gülen kullan.çok yakışmış.

  83. >Harika olmuş, geçen günkü kesimden sonra bu mükemmel olmuş.Çok yakışmış.

  84. >Harika olmuş, geçen günkü kesimden sonra bu mükemmel olmuş.Çok yakışmış.

  85. >Arkadaşlar,hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. -Kuaförüm Çekmeköy' de, yakın olup gidecek olan varsa mail atsıni ayrıntılı tarif veririm.-Gözlüğüm bana hediye gelmişti, H&M bildiğim kadarıyla Almanya' dan alınmış.-Eda'nın yazısındaki saça biraz benziyor ama şimdi bir daha dikkatli baktım, benim uzun kısım sadece tek parça onun bütün önü uzunmuş.-Bu saça koyu rengi daha çok yakıştırdım, herhalde bir süre daha aynı renk olacak.-Eğer yüzünüz benim gibi yuvarlaksa tepeleri daha kısa kestirin böylece yüzünüz daha uzun gözükecek. Tersine yüzünüz ince-uzunsa o bölgeleri daha uzun bırakın, perçemlerinizi daha kısa kestirin.

  86. >Arkadaşlar,hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim. -Kuaförüm Çekmeköy' de, yakın olup gidecek olan varsa mail atsıni ayrıntılı tarif veririm.-Gözlüğüm bana hediye gelmişti, H&M bildiğim kadarıyla Almanya' dan alınmış.-Eda'nın yazısındaki saça biraz benziyor ama şimdi bir daha dikkatli baktım, benim uzun kısım sadece tek parça onun bütün önü uzunmuş.-Bu saça koyu rengi daha çok yakıştırdım, herhalde bir süre daha aynı renk olacak.-Eğer yüzünüz benim gibi yuvarlaksa tepeleri daha kısa kestirin böylece yüzünüz daha uzun gözükecek. Tersine yüzünüz ince-uzunsa o bölgeleri daha uzun bırakın, perçemlerinizi daha kısa kestirin.

  87. >Herkese, her yüze yakışmayan kısa saç sana çook yakışıyor ;)

  88. >Herkese, her yüze yakışmayan kısa saç sana çook yakışıyor ;)

  89. >çok yakışmış canım, yüzünde güzel olduğu için kısa saçı kaldırıyor.. güle güle kullan..

  90. >çok yakışmış canım, yüzünde güzel olduğu için kısa saçı kaldırıyor.. güle güle kullan..

  91. >Off ne rahattır bilirim:) Yıka ve çık canm. Benim yıllardır tarağım bile yok, taramıyorum bile. Yazları duştan sonra jöle ile (klasikçiyim ben de, yeni ürünlere alışamıyorum:) şöyle bir karıştırıyorum. Islağımsı görüntüsü hoşuma gidiyor jölenin bir de diken diken olması ama fazla abartmadan tabi, varla yok arası. Doğala yakın durmalı ama jölenin verdiği koyu görüntüyü elde edecek kadar. Az ve öz desem yeri. Güle güle kullan. Ben bu aralar uzatma azmindeyim ama görücez sonucu, hadi hayırlısı.

  92. >Off ne rahattır bilirim:) Yıka ve çık canm. Benim yıllardır tarağım bile yok, taramıyorum bile. Yazları duştan sonra jöle ile (klasikçiyim ben de, yeni ürünlere alışamıyorum:) şöyle bir karıştırıyorum. Islağımsı görüntüsü hoşuma gidiyor jölenin bir de diken diken olması ama fazla abartmadan tabi, varla yok arası. Doğala yakın durmalı ama jölenin verdiği koyu görüntüyü elde edecek kadar. Az ve öz desem yeri. Güle güle kullan. Ben bu aralar uzatma azmindeyim ama görücez sonucu, hadi hayırlısı.

  93. >Merhabalar…yeni izleyicinizim:) öncelikle site için teşekkür ederim çok hoş paylaşımlar var…her gün bakmadan geçemez oldum:P Saçınızda çok hoş olmuş…Kısa saç herkese yakışmaz ama size pek bi yakışmış….Maşallah:PSevgiler…

  94. >Merhabalar…yeni izleyicinizim:) öncelikle site için teşekkür ederim çok hoş paylaşımlar var…her gün bakmadan geçemez oldum:P Saçınızda çok hoş olmuş…Kısa saç herkese yakışmaz ama size pek bi yakışmış….Maşallah:PSevgiler…

  95. >süper olmuş, benim saçlarımın biraz kısa hali

  96. >süper olmuş, benim saçlarımın biraz kısa hali

  97. >vuuu çok güzel olmuş geneee

  98. >vuuu çok güzel olmuş geneee

  99. >Kısa saç muntazam güzel yüz hatlarına çok iyi gidiyor. Senin yüzün öyle güzel ki çok iyi taşımışsın bu modeli, güle güle kullan, çok çok yakışmış.

  100. >Kısa saç muntazam güzel yüz hatlarına çok iyi gidiyor. Senin yüzün öyle güzel ki çok iyi taşımışsın bu modeli, güle güle kullan, çok çok yakışmış.

  101. >saçların çok yakışmış bittim harika görünüyosun bendemi kestirsem diye düşündüm görünce

  102. >saçların çok yakışmış bittim harika görünüyosun bendemi kestirsem diye düşündüm görünce

  103. >Tek kelimeyle bayıldım Laçincim…Çok rahat, Çok modern bir model. Yüzün o kadar güzel ki onu uzun saçların arkasına saklamak çok gereksiz zaten:)

  104. >Tek kelimeyle bayıldım Laçincim…Çok rahat, Çok modern bir model. Yüzün o kadar güzel ki onu uzun saçların arkasına saklamak çok gereksiz zaten:)

  105. >Saçlar gerçekten tarz olmuş, çok yakışmış, düz saç işte istediğin gibi oynayabiliyorsun. Ayrıca içimdeki canavarı harekete geçirdin, bende saçımı kesitircem :))

  106. >Saçlar gerçekten tarz olmuş, çok yakışmış, düz saç işte istediğin gibi oynayabiliyorsun. Ayrıca içimdeki canavarı harekete geçirdin, bende saçımı kesitircem :))

  107. >Çok yakışmış canım, kısa saçı çok iyi taşıdığın kesin, güle güle kullan:)

  108. >Çok yakışmış canım, kısa saçı çok iyi taşıdığın kesin, güle güle kullan:)

  109. >Çok fena kısaya dönesim var, ama uzun saçı da özledim :SYa bi rahat durup aklımı çelmesenize :)))

  110. >Çok fena kısaya dönesim var, ama uzun saçı da özledim :SYa bi rahat durup aklımı çelmesenize :)))

  111. >KUAFÖRÜNÜN ADINI VE TEL NO VEREBİLİR MİSİN ?

  112. >KUAFÖRÜNÜN ADINI VE TEL NO VEREBİLİR MİSİN ?

  113. >burda anlatsan ayrıntılı laçin kuaförü çok ii olur bu arada ben öğrenciyim fiyatları nasıl :)

  114. >burda anlatsan ayrıntılı laçin kuaförü çok ii olur bu arada ben öğrenciyim fiyatları nasıl :)

  115. >çok teşekkürler arkadaşlarKuaförüm Çekmeköy' de. Çekmeköy'ün içinde Migros vardır kime sorsanız gösterirler, Migros' u 300-400m geçince sağda Moda Kuaför. (Ağaoğlu My Country' ye gelmeden önce)Kuaförüm de Erhan Bey.

  116. >çok teşekkürler arkadaşlarKuaförüm Çekmeköy' de. Çekmeköy'ün içinde Migros vardır kime sorsanız gösterirler, Migros' u 300-400m geçince sağda Moda Kuaför. (Ağaoğlu My Country' ye gelmeden önce)Kuaförüm de Erhan Bey.

  117. >saçının modeli süper ve inanılmaz yakışmış

  118. >saçının modeli süper ve inanılmaz yakışmış

  119. çok cesursun tebrikler…çok yakışmış sana gerçi ben diğer saçını da sana çok yakıştırıyorum…güle güle kullan bebekli olana en ideal saç ama….

  120. dikkatsizliğin bu kadarı kumanda paneline yeni düştü yazın…nasıl bir rezilliktir bu yaptığım…insan tarihe bakar teknolojiye güvenmez:))kusura bakma nolur…

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: