>Leopar Çalışması 2

>

Leopar kumaşlardan ikinci çalışmam bu tunik oldu. Yarasa kollu bir tshirtü kalıp olarak kullandım. Çok kolaydı, toplamda bir saat ancak sürmüştür.
– Siyah tayt benim ürünlerimden (penyelerden daha iyi durduğunu düşünüyorum.)
– Siyah çanta Koton’ dan (eski)
– Botlar- çok bilindik model (kadıköy’den)

(Fotoğrafları çekerken şakır şakır yağmur yağıyordu baya ıslandım :))
Yüzümdeki anlamsız ifadeler gözümün içine yağmur girdiği içindir )
Reklamlar

76 Yorum to “>Leopar Çalışması 2”

  1. >Cok ama cok begendim. Ellerinize saglik.

  2. >Cok ama cok begendim. Ellerinize saglik.

  3. >Harika olmuş canım, ellerine sağlık. Bu kumaş esnek bi kumaş mıydı?

  4. >Harika olmuş canım, ellerine sağlık. Bu kumaş esnek bi kumaş mıydı?

  5. >yine çok güzel şeyler çıkartmışsın ortaya, kısa saçla da ayrı bir güzel olmuş leopar :)

  6. >yine çok güzel şeyler çıkartmışsın ortaya, kısa saçla da ayrı bir güzel olmuş leopar :)

  7. >Kumas cinsiyle model super gitmis. Ellerine saglik. Gule gule kullan :)

  8. >Kumas cinsiyle model super gitmis. Ellerine saglik. Gule gule kullan :)

  9. >Leopar deseni hiiiiiiiiiç sevmem ama sana gerçekten yakışıyor çok güzel kombinliyorsun daha da önemlisi dikiyorsun tebrik ederim arkadaşım :)

  10. >Leopar deseni hiiiiiiiiiç sevmem ama sana gerçekten yakışıyor çok güzel kombinliyorsun daha da önemlisi dikiyorsun tebrik ederim arkadaşım :)

  11. >bayıldım, harika olmuş elinize sağlık

  12. >bayıldım, harika olmuş elinize sağlık

  13. >Lacheen çok hoş olmuş kutlarım :))güle güle kullan…

  14. >Lacheen çok hoş olmuş kutlarım :))güle güle kullan…

  15. >Çok beğendim ben bunu. Çok güzel durmuş üstünde. Leopar deseni çok seviyorum ve görünce bayıldım resmen. güle güle kullanın =)

  16. >Çok beğendim ben bunu. Çok güzel durmuş üstünde. Leopar deseni çok seviyorum ve görünce bayıldım resmen. güle güle kullanın =)

  17. >cok hos olmussun canım kısa sacla boyle kıyafetler bı farklı guzel duruo bence :)bu arada botlarını nerden aldın soyleyebılırmısın

  18. >cok hos olmussun canım kısa sacla boyle kıyafetler bı farklı guzel duruo bence :)bu arada botlarını nerden aldın soyleyebılırmısın

  19. >Gene harikasın LAÇİN çok şıksın,saçlarında da çok hoş oldu gerçeten şu tüylü taçlardan denesen diyorum çok yakşır sa eminim.Seni izlemeye devam ediyorum:)Söyelemden edemeyeceğim olumsuz ve çirkin yorum yapan mutsuz insanlara da hiç aldırma lütf onlar seni takdir edip beğenenler arasında sadece bir veya iki taneler ve sorunlu insanlar bence bizseni her konuda destekliyoruz

  20. >Gene harikasın LAÇİN çok şıksın,saçlarında da çok hoş oldu gerçeten şu tüylü taçlardan denesen diyorum çok yakşır sa eminim.Seni izlemeye devam ediyorum:)Söyelemden edemeyeceğim olumsuz ve çirkin yorum yapan mutsuz insanlara da hiç aldırma lütf onlar seni takdir edip beğenenler arasında sadece bir veya iki taneler ve sorunlu insanlar bence bizseni her konuda destekliyoruz

  21. >İlk çalışmanız olan leoparlı elbisenizde güzeldi ama bu da çok hş olmuş.Ve saçınızın rengiyle çok uyumlu duruyor.PS: Bu notu sizin blogunuzdan öğrendiğim kot pantolon ağartma çalışmasını yaptığım pütür pütür olmuş ve yer yer yara olmuş ellerimler yazıyorum:)Pantolonum çok hoş oldu.Teşekkür ederim bunun içinde:):)

  22. >İlk çalışmanız olan leoparlı elbisenizde güzeldi ama bu da çok hş olmuş.Ve saçınızın rengiyle çok uyumlu duruyor.PS: Bu notu sizin blogunuzdan öğrendiğim kot pantolon ağartma çalışmasını yaptığım pütür pütür olmuş ve yer yer yara olmuş ellerimler yazıyorum:)Pantolonum çok hoş oldu.Teşekkür ederim bunun içinde:):)

  23. >Merhaba!Çok şık olmuş ve sizede çok yakışmış.Elinize sağlık güle güle giyin :) Ayrıca 2.resimde çok güzel ifadeniz hiçte anlamsız değil huzuru bulmuş gibi :D

  24. >Merhaba!Çok şık olmuş ve sizede çok yakışmış.Elinize sağlık güle güle giyin :) Ayrıca 2.resimde çok güzel ifadeniz hiçte anlamsız değil huzuru bulmuş gibi :D

  25. >Bu sanırım daha kullanışlı olmuş.Taytla,kotla,şortla bilimum şeylerle giyilebilir.Eline sağlık :)

  26. >Bu sanırım daha kullanışlı olmuş.Taytla,kotla,şortla bilimum şeylerle giyilebilir.Eline sağlık :)

  27. >eline sağlık… spor şık kombin süper olmuş.

  28. >eline sağlık… spor şık kombin süper olmuş.

  29. >laçin ben sana her giydiğini yakıştırıyorum, çok güzel taşıyosun kocaman alkış sana:)

  30. >laçin ben sana her giydiğini yakıştırıyorum, çok güzel taşıyosun kocaman alkış sana:)

  31. >yaptıkların çok güzel, hayranlıkla izliyorum acaba bende dikebilirniyim diyorum içimden. en kısa zamanda dikmeyi düşünüyorum

  32. >yaptıkların çok güzel, hayranlıkla izliyorum acaba bende dikebilirniyim diyorum içimden. en kısa zamanda dikmeyi düşünüyorum

  33. >çok şeker çıkmıssn laçin abla bende bu tarz bot istiorum nerdn aldın acaba bide kuaför yorumlrını okudum kuaför fıyatlarını sorcktm :)

  34. >çok şeker çıkmıssn laçin abla bende bu tarz bot istiorum nerdn aldın acaba bide kuaför yorumlrını okudum kuaför fıyatlarını sorcktm :)

  35. >*fevkalade: teşekkür ederim.*antigone: yok esnek değildi. *dramaqueen: teşekkürler*betul: ben de uyumunu beğendim.*poh poh perisi: evet en azından dikebiliyorum :))*çağla: çok teşekkürler*el*ff: teşekkür ederim.*gökkuşağında oturan kız: teşekkür ederim.*yaprakela: bu yazımda yazdığım yerden. *ümit: aslında taç da kullanıyorum ama bu ara boşladım onları, iyi oldu hatırlattığın.*aysun: olsun ellerin mahfolmasına değiyor ama :)*aslıhan: çok teşekkürler*mughetto: aynen öyle, bu daha kullanışlı olacak.*buket: teşekkür ederim.*zeynep: çok teşekkürler*çınar: tabii ki dikebilirsin.*burcu: bu yazımda var bakabilirsin.

  36. >*fevkalade: teşekkür ederim.*antigone: yok esnek değildi. *dramaqueen: teşekkürler*betul: ben de uyumunu beğendim.*poh poh perisi: evet en azından dikebiliyorum :))*çağla: çok teşekkürler*el*ff: teşekkür ederim.*gökkuşağında oturan kız: teşekkür ederim.*yaprakela: bu yazımda yazdığım yerden. *ümit: aslında taç da kullanıyorum ama bu ara boşladım onları, iyi oldu hatırlattığın.*aysun: olsun ellerin mahfolmasına değiyor ama :)*aslıhan: çok teşekkürler*mughetto: aynen öyle, bu daha kullanışlı olacak.*buket: teşekkür ederim.*zeynep: çok teşekkürler*çınar: tabii ki dikebilirsin.*burcu: bu yazımda var bakabilirsin.

  37. >ben yeni geldim sizi sürekli takip ediyordum ama yeni üye oldum harika şeyler yapıyorsunuz çok özeniyorum hatta dandik bi dikiş makinesi bile aldım sırf bu yüzden ne yaparım artık Allah bilir :)

  38. >ben yeni geldim sizi sürekli takip ediyordum ama yeni üye oldum harika şeyler yapıyorsunuz çok özeniyorum hatta dandik bi dikiş makinesi bile aldım sırf bu yüzden ne yaparım artık Allah bilir :)

  39. >yine harika bir i$ cikarmi$sin Lacin'cim, hem spor ve rahat hem de leopar deseni yuzunden oldukca iddiali olmus, enfes bir tarz!! bu tarz kol kesimine yarasa kol denildigini bilmiyordum, cok begendim, her zamanki gibi ellerine saglik.

  40. >yine harika bir i$ cikarmi$sin Lacin'cim, hem spor ve rahat hem de leopar deseni yuzunden oldukca iddiali olmus, enfes bir tarz!! bu tarz kol kesimine yarasa kol denildigini bilmiyordum, cok begendim, her zamanki gibi ellerine saglik.

  41. >Lacincim yine dokturmussun, muhtesem olmus, bu modele bu kumas da ayri bi hava katmis bence.. :)

  42. >Lacincim yine dokturmussun, muhtesem olmus, bu modele bu kumas da ayri bi hava katmis bence.. :)

  43. >Yine çok güzel, harika olmuş bu da. Ayrıca kesin karar verdim en kısa zamanda bulduğum sadece 2 tanecik leopar kumaşı değerlendirip dikicem bişeyler. Aslında nefret ediyordum ama sen bir başka taşıyorsun bu leoparı, benim gözümü de alıştırdın Laçinim artık. Çok yakıştırıyorum sana ben bu deseni.

  44. >Yine çok güzel, harika olmuş bu da. Ayrıca kesin karar verdim en kısa zamanda bulduğum sadece 2 tanecik leopar kumaşı değerlendirip dikicem bişeyler. Aslında nefret ediyordum ama sen bir başka taşıyorsun bu leoparı, benim gözümü de alıştırdın Laçinim artık. Çok yakıştırıyorum sana ben bu deseni.

  45. >ellerine saglık cnm yine süper olmus:)

  46. >ellerine saglık cnm yine süper olmus:)

  47. >Ben bu tarz yaşanmışlık kokan pozları severim bilirsin kanka, gayet de güzel olmuş :) Bügun bende çizmeyi giydim, iyi ki aldık kız sıcacık tutuyormuş mucx

  48. >Ben bu tarz yaşanmışlık kokan pozları severim bilirsin kanka, gayet de güzel olmuş :) Bügun bende çizmeyi giydim, iyi ki aldık kız sıcacık tutuyormuş mucx

  49. >merhaba, avustralyadan melike ben, epeydir sitenizi takip ediyorum.. nerdeyse 2 gunde bir bi sekilde blogunuzu update yapiyorsunuz.. sizden baya bisiler ogrendim oncelikle bunun icin tesekkur etmek istedim.. ben esainda cok dikis diken biri degilim.. tesadufen gezinirken sizin sitenizi buldum ve favorilere ekledim simdi ilk pc yi actigimda siz acilis sayfamsiniz,sayenizde ufak tefekde olsa bisiler dikmeye basladim..benim sizden bi ricam olucak mumkunse sitenize klasik bir yelek kalibi koyarmisiniz.. elimde bi kac parca var suet, deri, kumas bunlardan eteklerimin kumas pantolonlarimin gomleklerimin ustune yelek dikmek istiyorum.. baya bi aradim burda henuz geleli 2 ay oldu dilim o kadar iyi degil, arti yalnizim, yardimci olursaniz cok sevinirim.. melikesize yine yazicam .. iyi calismalar

  50. >merhaba, avustralyadan melike ben, epeydir sitenizi takip ediyorum.. nerdeyse 2 gunde bir bi sekilde blogunuzu update yapiyorsunuz.. sizden baya bisiler ogrendim oncelikle bunun icin tesekkur etmek istedim.. ben esainda cok dikis diken biri degilim.. tesadufen gezinirken sizin sitenizi buldum ve favorilere ekledim simdi ilk pc yi actigimda siz acilis sayfamsiniz,sayenizde ufak tefekde olsa bisiler dikmeye basladim..benim sizden bi ricam olucak mumkunse sitenize klasik bir yelek kalibi koyarmisiniz.. elimde bi kac parca var suet, deri, kumas bunlardan eteklerimin kumas pantolonlarimin gomleklerimin ustune yelek dikmek istiyorum.. baya bi aradim burda henuz geleli 2 ay oldu dilim o kadar iyi degil, arti yalnizim, yardimci olursaniz cok sevinirim.. melikesize yine yazicam .. iyi calismalar

  51. >Laçin tepeden tırnağa çok beğendim.Herşey çok uyumlu ve hoş.Şenay

  52. >Laçin tepeden tırnağa çok beğendim.Herşey çok uyumlu ve hoş.Şenay

  53. >Çok güzel olmuş. Kendine yakışanı yapıyorsun. Taytını merak ettim ben, Hangi kumaştan ne zaman yapmıştın ben hatırlamıyorum (acaba yayınlamadınmı ? )

  54. >Çok güzel olmuş. Kendine yakışanı yapıyorsun. Taytını merak ettim ben, Hangi kumaştan ne zaman yapmıştın ben hatırlamıyorum (acaba yayınlamadınmı ? )

  55. >Normalde leopar deseni iddialı buluyorum bugün hem Edanın hem senin fotograflarında çok beğendim, çok yakışmış

  56. >Normalde leopar deseni iddialı buluyorum bugün hem Edanın hem senin fotograflarında çok beğendim, çok yakışmış

  57. >heyecanla yazılarınızı bekliyorum. Ne hoş tasrımlarınız var. tuniğede bayıldım, buarada bende taytınızı merak ettim? nasıl yaptınız acaba

  58. >heyecanla yazılarınızı bekliyorum. Ne hoş tasrımlarınız var. tuniğede bayıldım, buarada bende taytınızı merak ettim? nasıl yaptınız acaba

  59. >Elinize sağlık,resme de bayıldım,Leopar resmi acaip hava katmış resme..

  60. >Elinize sağlık,resme de bayıldım,Leopar resmi acaip hava katmış resme..

  61. >gecelik gibi olmuş. bu kumaşı genelde geceliklerde görürüm.hiçde spor bi görüntüsü yok ayrıca. genel olarak yaptıklarını beğeniyorum ama bu defa beğenmediğimi yazmak istedim.

  62. >gecelik gibi olmuş. bu kumaşı genelde geceliklerde görürüm.hiçde spor bi görüntüsü yok ayrıca. genel olarak yaptıklarını beğeniyorum ama bu defa beğenmediğimi yazmak istedim.

  63. >Merhaba Lacin,Siteni bi süredir takip ediyorum, orijinal,kullanışlı,insanın hemen yapıp kullanmak istediği türden şeyler yapıyorsun..Dikiş konusunda oldukça hevesli olmama rağmen, acemiyim, dikmiş olduğun leopar tuniği şemalı (ölçülü) anlatımla fırsatın olduğunda yayınlayabilirsen belki bende kendime bundan dikmekle başlayabilirim..Sevgiler…Ellerine emeğine sağlıktutu

  64. >Merhaba Lacin,Siteni bi süredir takip ediyorum, orijinal,kullanışlı,insanın hemen yapıp kullanmak istediği türden şeyler yapıyorsun..Dikiş konusunda oldukça hevesli olmama rağmen, acemiyim, dikmiş olduğun leopar tuniği şemalı (ölçülü) anlatımla fırsatın olduğunda yayınlayabilirsen belki bende kendime bundan dikmekle başlayabilirim..Sevgiler…Ellerine emeğine sağlıktutu

  65. >cık cık cık böylede pozlar olurmuymuş hiçççç park mark :pleolu gene süper yazın bikini üzerinede giyilir bu tütüütü

  66. >cık cık cık böylede pozlar olurmuymuş hiçççç park mark :pleolu gene süper yazın bikini üzerinede giyilir bu tütüütü

  67. >*cemre: teşekkür ediyorum. yaparsınız merak etmeyin.*salıncakta iki kişi: sağol canım, beğendiğine çok sevindim.*madammoda: teşekkür ederim.*suzy: dik tabii ki, leopar güzeldir. Yaşasın Ahu Tuğba :))*daisy design: sağol canım.*stil direktörü: biliyorum yavrum :)) ay değil mi, sıcak tutuyor hakikaten.*melike: takibiniz için çok teşekkü ediyorum sağolun. Yelek kalıbı pek basit birşey değil maalesef, kupları/pensleri dolayısıyla benim basit şekilde çizebileceğim birşey değil. Sizin oralarda dikiş kalıbı bulabilirseniz çok daha rahat olur.*şenay: teşekkür ederim.*hayat: Taytları terzime diktirmiştim. Lateks benzeri jarse kullanmıştım. Dükkanda var : http://www.dukkan.lacheen.org *burcu: teşekkür ederiz*reyhane: :)) teşekkürler*nesrin: olabilir tabii senin görüşün. Ben perde dantelinden bile elbise yapıyorum :)*tutu: bunun kalıbını kendi tshirtümden kestiğim için kalıp benim değil ama çizebilirsem bir ara yayınlarım.*tuku: Burası kapımın önü ama yani, daha uzağa mı gideyim :)) biraz yünlü yalnız bu, yazın olmaz:)

  68. >*cemre: teşekkür ediyorum. yaparsınız merak etmeyin.*salıncakta iki kişi: sağol canım, beğendiğine çok sevindim.*madammoda: teşekkür ederim.*suzy: dik tabii ki, leopar güzeldir. Yaşasın Ahu Tuğba :))*daisy design: sağol canım.*stil direktörü: biliyorum yavrum :)) ay değil mi, sıcak tutuyor hakikaten.*melike: takibiniz için çok teşekkü ediyorum sağolun. Yelek kalıbı pek basit birşey değil maalesef, kupları/pensleri dolayısıyla benim basit şekilde çizebileceğim birşey değil. Sizin oralarda dikiş kalıbı bulabilirseniz çok daha rahat olur.*şenay: teşekkür ederim.*hayat: Taytları terzime diktirmiştim. Lateks benzeri jarse kullanmıştım. Dükkanda var : http://www.dukkan.lacheen.org *burcu: teşekkür ederiz*reyhane: :)) teşekkürler*nesrin: olabilir tabii senin görüşün. Ben perde dantelinden bile elbise yapıyorum :)*tutu: bunun kalıbını kendi tshirtümden kestiğim için kalıp benim değil ama çizebilirsem bir ara yayınlarım.*tuku: Burası kapımın önü ama yani, daha uzağa mı gideyim :)) biraz yünlü yalnız bu, yazın olmaz:)

  69. >düz çizme acayip yakışmış, kıafetler hep güzel oluyor zaten ;)

  70. >düz çizme acayip yakışmış, kıafetler hep güzel oluyor zaten ;)

  71. >arkandan pazar gelcem :)ben görsem de neler olabilirden anlamıyorum pazarda görünce,hep aynı şeyi söylüyorum gibi oluyor ama gerçekten harika dikmişsin gidip gidip buna bakıyorum güle güle kullan leoparıda sevdirdin bana ,bize:)

  72. >arkandan pazar gelcem :)ben görsem de neler olabilirden anlamıyorum pazarda görünce,hep aynı şeyi söylüyorum gibi oluyor ama gerçekten harika dikmişsin gidip gidip buna bakıyorum güle güle kullan leoparıda sevdirdin bana ,bize:)

  73. >lacincim senin şu kürklü yeleğin kalıbı nasıl zor mu?? onun kalıbını bulabileceğimiz bir yer varmı?

  74. >lacincim senin şu kürklü yeleğin kalıbı nasıl zor mu?? onun kalıbını bulabileceğimiz bir yer varmı?

  75. >*defne: teşekkür ederim.*dikiş dersi: bak o konuda iyiyimdir, mütevazi olamayacağım. Olmadık yerlerden acayip parçalar bulabiliyorum. Rehberlik yaparım :))Beğendiğine çok sevindim.*çınar: onu yazmıştım ekim ayı burda dergisinden. Ama düz bir yelek kalıbı da iş görür.

  76. >*defne: teşekkür ederim.*dikiş dersi: bak o konuda iyiyimdir, mütevazi olamayacağım. Olmadık yerlerden acayip parçalar bulabiliyorum. Rehberlik yaparım :))Beğendiğine çok sevindim.*çınar: onu yazmıştım ekim ayı burda dergisinden. Ama düz bir yelek kalıbı da iş görür.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: