>Gri Sivri Omuz Elbise

>Sivri omuzlardan, abartı vatkalardan bıktınız mı? Ben daha bıkmadım sanırım.
Elimdeki gri sweatshirt kumaşından hem spor hem de şık bir elbise yapmak istedim. Gövde kalıbında hiçbir espri yok, göğüs pensli belde birazcık daralan bir kalıp kullandım. Kollar için ise bu adresteki süper bilgilerden yararlandım. (şu anda sitelerinde bir sorun var, umarım hemen düzelir)

EKLEME : Kollarla ilgili olan bölüm burası, benim kullandığım kalıp ise şudur. 

Orada “cowl sleeve” diye adlandırılan bizim drapeli kol diyebileceğimiz kalıbı çizdim ve kumaşı biçtim. Sonra arkada gözüktüğü gibi sivri ucu arkaya çevirip diktim böylece sivri omuzu elde etmiş oldum.
Arkası için de siyah, metal fermuarı dıştan çalıştım.

Yaklaşık dört sene kadar önce Coquet’ ten aldığım kolyemle beraber kullandım. Eskiden daha güzel şeyler vardı o mağazada.

Bir dahakine taytla giyeceğim sanırım, çorapla pek hoşuma gitmedi.
siyah kendinden tozluklu çorap – Penti
Botlar – ShoeTek
Kolye- Coquet
Reklamlar

92 Responses to “>Gri Sivri Omuz Elbise”

  1. >çokkk güzel olmuş kumaşın türü rengi süperr..ama ben böle giyemem omuzlarım çok genişş:((

  2. >çokkk güzel olmuş kumaşın türü rengi süperr..ama ben böle giyemem omuzlarım çok genişş:((

  3. >cok guzel olmus sanada cok yakısmıs canım gule gule gıy :)

  4. >cok guzel olmus sanada cok yakısmıs canım gule gule gıy :)

  5. >laçin çok tatlı olmuşş.bele kemerle sanki o boşluk daha mı iyi durur altına tayla filan. bide şey dicem hafif kilo almışsın gibi yanaklar dolmuş :pkötü de değilim akşam akşam nerden geldi bu yorumlar böle :D

  6. >laçin çok tatlı olmuşş.bele kemerle sanki o boşluk daha mı iyi durur altına tayla filan. bide şey dicem hafif kilo almışsın gibi yanaklar dolmuş :pkötü de değilim akşam akşam nerden geldi bu yorumlar böle :D

  7. >Bayıldım canım, ellerine gözlerine sağlık..Omuzlar ve fermuar detayı şahane olmuş..Ben de ne zamandır bu şekilde fermuar detaylı bluz, elbise fln dikmek istiyorum ama okul yoruyor, üşeniyorum=/Ayrıca botları da çok beğendiğimi söylemeden geçemiycem(=

  8. >Bayıldım canım, ellerine gözlerine sağlık..Omuzlar ve fermuar detayı şahane olmuş..Ben de ne zamandır bu şekilde fermuar detaylı bluz, elbise fln dikmek istiyorum ama okul yoruyor, üşeniyorum=/Ayrıca botları da çok beğendiğimi söylemeden geçemiycem(=

  9. >dikişlerinizi takip ediyorum laçin çok hoş şeyler ortaya çıkarıyorsunuz.hiç fikrimi beyan etmemiştim busefer yorum yapmak istedim :)mutlu günler

  10. >dikişlerinizi takip ediyorum laçin çok hoş şeyler ortaya çıkarıyorsunuz.hiç fikrimi beyan etmemiştim busefer yorum yapmak istedim :)mutlu günler

  11. >*tümay: evet omuzları daha geniş gösteriyor, insanı biraz rahatsız ediyor aslında.*y&dnin: teşekkür ederim.*tuku: canım kilo almıştım zaten 1,5-2 kg kadar :(( ama 1 ini verdim, kaldı 1 :)) bu ayağım yüzünden hareketsiz kaldım maalesef.*style by t: teşekkür ederim, beğenmee sevindim. Botlar çok da rahat, dünkü yürüyüşte ayağımdalardı :))*sihir: teşekkür ediyorum takibiniz için her zaman beklerim.

  12. >*tümay: evet omuzları daha geniş gösteriyor, insanı biraz rahatsız ediyor aslında.*y&dnin: teşekkür ederim.*tuku: canım kilo almıştım zaten 1,5-2 kg kadar :(( ama 1 ini verdim, kaldı 1 :)) bu ayağım yüzünden hareketsiz kaldım maalesef.*style by t: teşekkür ederim, beğenmee sevindim. Botlar çok da rahat, dünkü yürüyüşte ayağımdalardı :))*sihir: teşekkür ediyorum takibiniz için her zaman beklerim.

  13. >Süper olmuş, eline sağlık! Fermuarın barizliğine bayıldım!

  14. >Süper olmuş, eline sağlık! Fermuarın barizliğine bayıldım!

  15. >bence kalıp süper ama kumaş daha mı tok duran bir kumaş olsaymış? bilemedim. kolyene de bayıldım..

  16. >bence kalıp süper ama kumaş daha mı tok duran bir kumaş olsaymış? bilemedim. kolyene de bayıldım..

  17. >Laçincim sana özenip eski giymediğim kot elbisemi şort yapma kararı almısdım senden yardım istemişdim ama bos durmadım ve zamanında bircok giysi diken annemi sıkıstırdım sandıkdan birsürü eski burda dergileri cıkdı.Umarım diktiğimizde seninkiler gibi güsel bir sey cıkartabiliriz.Diktiklerin cok güsel ve cok yakısıyor sana bizleri heveslendirmen cok güsel.Çok mutlu oluyorum uğraşlarını gördükçe:)

  18. >Laçincim sana özenip eski giymediğim kot elbisemi şort yapma kararı almısdım senden yardım istemişdim ama bos durmadım ve zamanında bircok giysi diken annemi sıkıstırdım sandıkdan birsürü eski burda dergileri cıkdı.Umarım diktiğimizde seninkiler gibi güsel bir sey cıkartabiliriz.Diktiklerin cok güsel ve cok yakısıyor sana bizleri heveslendirmen cok güsel.Çok mutlu oluyorum uğraşlarını gördükçe:)

  19. >ay çok güzel olmuş ya,ben göbekten hiç birşey giyemiyorum malesef sizerin yaptıklarınıza hayranlıkla bakmakla yetiniyorum bebeğim bir doğsun bende acısını çıkartıım inşallah:)))

  20. >ay çok güzel olmuş ya,ben göbekten hiç birşey giyemiyorum malesef sizerin yaptıklarınıza hayranlıkla bakmakla yetiniyorum bebeğim bir doğsun bende acısını çıkartıım inşallah:)))

  21. >ellerine sağlık. çok güzel olmuş. vaktim olsa ben de dikiş ikmeyi öğreneceğim. beni acayip heveslerndiriyorsun:)

  22. >ellerine sağlık. çok güzel olmuş. vaktim olsa ben de dikiş ikmeyi öğreneceğim. beni acayip heveslerndiriyorsun:)

  23. >daha sivri omuzlu bişi nasip olmadıki sıkılayım:)) O yüzden beğeniyle bakıyorum:) Elbisenin kollarındaki- omuzundaki detay çok hoş ve yeterli o yüzden güzel bir kolyeyle gayet şık durmuş. Ellerinize sağlık Laçin Abla:)

  24. >daha sivri omuzlu bişi nasip olmadıki sıkılayım:)) O yüzden beğeniyle bakıyorum:) Elbisenin kollarındaki- omuzundaki detay çok hoş ve yeterli o yüzden güzel bir kolyeyle gayet şık durmuş. Ellerinize sağlık Laçin Abla:)

  25. >Boyle bir modelin hayalini kuruyordum bende,farkli kumasa o kadar.. ;)Harika olmus, kollari zaten modeli guzel yapan ayrintisi..O site umarim duzelirde o kol calismasina bakabilirim..

  26. >Boyle bir modelin hayalini kuruyordum bende,farkli kumasa o kadar.. ;)Harika olmus, kollari zaten modeli guzel yapan ayrintisi..O site umarim duzelirde o kol calismasina bakabilirim..

  27. >çok beğendim ellerine sağlık

  28. >çok beğendim ellerine sağlık

  29. >süper olmuş lacincim her şeyi yakıştırıyorsun vallahiama bana shoetek deme lanet olsun:( bi ayakkabı aldım indirimli ürünlerden 36 lap lap çıktı resimdekinden kalitesiz özensiz bir paket sanki kargodakiler denemiş:( sonra geri gönderdim 6,5 geliş kargo 8,5 gidiş kargo verdim 15 tl. gitti elde var 0 ayakkabı lanet ettim bir daha almıcam internetden ayakkabı ilkdi bloglarda okudum da güvendim ama şans işteyorumuma kızma lütfen shoetek diyince cinlerim tepeme çıkıyor. okadarda yazdım bi aa öölemi hayallah bile demediler paramı iade ettiler ama hesabımda görene kadar telefon ettim geri dönmediler artık bozuk konuşunca bi mail gelmiş ettik diye bide uyduruk bi bilgi bu kadar yaa varmı böyle bi müşteri memnuniyetine önem vermeme bari deki şansızlığınız dimi:(içimi döktüm umarım yayınlarsınsevgiler

  30. >süper olmuş lacincim her şeyi yakıştırıyorsun vallahiama bana shoetek deme lanet olsun:( bi ayakkabı aldım indirimli ürünlerden 36 lap lap çıktı resimdekinden kalitesiz özensiz bir paket sanki kargodakiler denemiş:( sonra geri gönderdim 6,5 geliş kargo 8,5 gidiş kargo verdim 15 tl. gitti elde var 0 ayakkabı lanet ettim bir daha almıcam internetden ayakkabı ilkdi bloglarda okudum da güvendim ama şans işteyorumuma kızma lütfen shoetek diyince cinlerim tepeme çıkıyor. okadarda yazdım bi aa öölemi hayallah bile demediler paramı iade ettiler ama hesabımda görene kadar telefon ettim geri dönmediler artık bozuk konuşunca bi mail gelmiş ettik diye bide uyduruk bi bilgi bu kadar yaa varmı böyle bi müşteri memnuniyetine önem vermeme bari deki şansızlığınız dimi:(içimi döktüm umarım yayınlarsınsevgiler

  31. >*doorstepping: bu şekilde fermuarların moda olduğu iyi oldu valla, gizli fermuardan çok daha kolay dikişi :)*irem: sivrilik daha belli olsun diye diyorsun değil mi, doğru olabilir.*busra_87: kalıptan yaparsınız, benim buradan şort kalıbı vermem çok zor maalesef.*meraklıbeti: tabii ki, herşeyi yaparsın bebişten sonra.*esra: vakit istiyor gerçekten dikiş, umarım yaratabilirsin.*iğne ile iplik: :)) teşekkür ederim.*merail: site düzelir düzelmez esas linkini ekleyeceğim.*kapkara camdan kelebek: teşekkürler*yıldız: teşekkür ederim.Canım shoetek benim babamın oğlu değil ki :)) ben hep mağazadan alıyorum, bir kere internetten sipariş vermiştim o da sandaletti zaten, en risksizi yani.Valla şanssızlık işte, yayınlarım tabii ki herkes müşteri memnuniyeti için uğraşmalı bence.

  32. >*doorstepping: bu şekilde fermuarların moda olduğu iyi oldu valla, gizli fermuardan çok daha kolay dikişi :)*irem: sivrilik daha belli olsun diye diyorsun değil mi, doğru olabilir.*busra_87: kalıptan yaparsınız, benim buradan şort kalıbı vermem çok zor maalesef.*meraklıbeti: tabii ki, herşeyi yaparsın bebişten sonra.*esra: vakit istiyor gerçekten dikiş, umarım yaratabilirsin.*iğne ile iplik: :)) teşekkür ederim.*merail: site düzelir düzelmez esas linkini ekleyeceğim.*kapkara camdan kelebek: teşekkürler*yıldız: teşekkür ederim.Canım shoetek benim babamın oğlu değil ki :)) ben hep mağazadan alıyorum, bir kere internetten sipariş vermiştim o da sandaletti zaten, en risksizi yani.Valla şanssızlık işte, yayınlarım tabii ki herkes müşteri memnuniyeti için uğraşmalı bence.

  33. >Yine yeni bir harika yaratmışsın…ellerine sağlık

  34. >Yine yeni bir harika yaratmışsın…ellerine sağlık

  35. >Ama gerçekten çok güzel olmuş dayanamicam şimdi çıkıp dikiş makinası alıcam yani o kadar heveslendirdin:) ellerine sağlık güle güle eskit

  36. >Ama gerçekten çok güzel olmuş dayanamicam şimdi çıkıp dikiş makinası alıcam yani o kadar heveslendirdin:) ellerine sağlık güle güle eskit

  37. >çok şık bir elbise olmuş, sana da çok yakışmış. Güle güle kullan

  38. >çok şık bir elbise olmuş, sana da çok yakışmış. Güle güle kullan

  39. >güzel olmuş laçincim ellerine sağlık..eskiden diktiğin lacivert bir elbise geldi aklıma kolları bunun uzunuydu. onuda sevmiştim.

  40. >güzel olmuş laçincim ellerine sağlık..eskiden diktiğin lacivert bir elbise geldi aklıma kolları bunun uzunuydu. onuda sevmiştim.

  41. >Cok cici olmus elline saglik:)Heidi geliyor aklima sana fotolara bakar ken…Sevgileryeliz

  42. >Cok cici olmus elline saglik:)Heidi geliyor aklima sana fotolara bakar ken…Sevgileryeliz

  43. >Lacheencim cok guzel masallahh ellerine saglıkk tam modaya uygun olmus her yerde ya vatkalı yada fermuar detaylı bısıler gormek mumkun ama daha tok bır kumastan dıkseydın cok daha kendını gosterırdı model dıye dusunuyorum ayrıca bu modelı satısa sunmayı dusunuyor musun? sevgıler..www.thequeeenofdreaaams.blogspot.com

  44. >Lacheencim cok guzel masallahh ellerine saglıkk tam modaya uygun olmus her yerde ya vatkalı yada fermuar detaylı bısıler gormek mumkun ama daha tok bır kumastan dıkseydın cok daha kendını gosterırdı model dıye dusunuyorum ayrıca bu modelı satısa sunmayı dusunuyor musun? sevgıler..www.thequeeenofdreaaams.blogspot.com

  45. >çok güzel olmuş yaa

  46. >çok güzel olmuş yaa

  47. >Çooook güzel olmuş Laçincim, o kadar da çok yakışmış ki sana. Bayıldım vallahi, ellerine sağlık…

  48. >Çooook güzel olmuş Laçincim, o kadar da çok yakışmış ki sana. Bayıldım vallahi, ellerine sağlık…

  49. >Bir soru daha sorayım sana, Shoetek botlarından memnun musun? Bu modeli ben de sitesinde görüp beğenmiştim ama yerinde gidip inceleme şansım olmadı…

  50. >Bir soru daha sorayım sana, Shoetek botlarından memnun musun? Bu modeli ben de sitesinde görüp beğenmiştim ama yerinde gidip inceleme şansım olmadı…

  51. >Gerçekten çok beğendim, hergeçen gün kendini geliştiriyorsun. Sonsuz tebrikler :) Yakında isimli yorumlar bırakacağım ama şimdi secret :)

  52. >Gerçekten çok beğendim, hergeçen gün kendini geliştiriyorsun. Sonsuz tebrikler :) Yakında isimli yorumlar bırakacağım ama şimdi secret :)

  53. >*colors of angel : teşekkür ederim.*Dimple : Al tabii :))*ada ve deniz : teşekkürler*Syhn: Teşekkür ederim ama o lacivert elbisenin kolu baya farklıydı bundan, iki parçadan oluşuyordu o. *yeliz : Heidi :)) Yanaklardandır :))*the Queen of Dreams: Daha sporlaştırmak istediğim için bu kumaşı kullandım, ama daha tok kumaştan da yapılabilir.Satışa sunabilirim ileride. *kelebek atolyesi : teşekkürler*karamelim : sağol*Alışveriş Cini : teşekkür ederim canım. Valla memnunum bu botlardan, rahatlar da.*Secret: Çok teşekkür ederim, isimli yorumlarını merakla bekliyorum o zaman.

  54. >*colors of angel : teşekkür ederim.*Dimple : Al tabii :))*ada ve deniz : teşekkürler*Syhn: Teşekkür ederim ama o lacivert elbisenin kolu baya farklıydı bundan, iki parçadan oluşuyordu o. *yeliz : Heidi :)) Yanaklardandır :))*the Queen of Dreams: Daha sporlaştırmak istediğim için bu kumaşı kullandım, ama daha tok kumaştan da yapılabilir.Satışa sunabilirim ileride. *kelebek atolyesi : teşekkürler*karamelim : sağol*Alışveriş Cini : teşekkür ederim canım. Valla memnunum bu botlardan, rahatlar da.*Secret: Çok teşekkür ederim, isimli yorumlarını merakla bekliyorum o zaman.

  55. >Kuzu enfes olmuş bu arada FERHUNDE'ye benzettim kız seni eheh :) Annemlerdeyim hala stop+kadınla konuştun mu haber ver stop+ öperim stop

  56. >Kuzu enfes olmuş bu arada FERHUNDE'ye benzettim kız seni eheh :) Annemlerdeyim hala stop+kadınla konuştun mu haber ver stop+ öperim stop

  57. >cnm selammm.bence corappla da gayet ii durmuss…

  58. >cnm selammm.bence corappla da gayet ii durmuss…

  59. >çok güzel olmuş, kolyen de ayrı güzel Laçin..

  60. >çok güzel olmuş, kolyen de ayrı güzel Laçin..

  61. >laçincim seninde edanında saçlar süper olmuş öncelikle:)sana bişi danışmak istedim hani şu sivri omuzlu ceketler varya biz kendi ceketimizin omuzlarına onu ne şekilde yapabiliriz canım..teşekürrler…

  62. >laçincim seninde edanında saçlar süper olmuş öncelikle:)sana bişi danışmak istedim hani şu sivri omuzlu ceketler varya biz kendi ceketimizin omuzlarına onu ne şekilde yapabiliriz canım..teşekürrler…

  63. >superr olurr lachenncimm ılk musterın olabılırım bu elbıseye ama lutfen tek beden calısma:)) sevgılerr

  64. >superr olurr lachenncimm ılk musterın olabılırım bu elbıseye ama lutfen tek beden calısma:)) sevgılerr

  65. >wouuww baştan ayağa sezon trendlerini kullanmışsın.harika olmuş.elbisenin kollarına bayıldım şekerim güle güle kullan

  66. >wouuww baştan ayağa sezon trendlerini kullanmışsın.harika olmuş.elbisenin kollarına bayıldım şekerim güle güle kullan

  67. >BAYILDIM YAAA SÜPER OLMUŞ :)))

  68. >BAYILDIM YAAA SÜPER OLMUŞ :)))

  69. >*stil direktörü: anam kadınla konuştum stop+iptal ettim+be free ol bi :)) stop+*ozge: sağol canım*ece: teşekkür ederim, o kolyemi ben de çok seviyorum.*eso: sağol canım. O kadar sivri omuz yapılamayabilir çünkü piyasadaki vatkalar daha yuvarlak şekilli ama içten karton gibi birşeyle o şekil verilebilir. *the Queen of Dreams: Yok ben hiç tek beden çalışmadım tasarımlarımda, bir tek tshirtler tek bedendi.*missipipi: çok teşekkürler*aycabazaar: çok sağooll

  70. >*stil direktörü: anam kadınla konuştum stop+iptal ettim+be free ol bi :)) stop+*ozge: sağol canım*ece: teşekkür ederim, o kolyemi ben de çok seviyorum.*eso: sağol canım. O kadar sivri omuz yapılamayabilir çünkü piyasadaki vatkalar daha yuvarlak şekilli ama içten karton gibi birşeyle o şekil verilebilir. *the Queen of Dreams: Yok ben hiç tek beden çalışmadım tasarımlarımda, bir tek tshirtler tek bedendi.*missipipi: çok teşekkürler*aycabazaar: çok sağooll

  71. >cok yakışmışeline saglık

  72. >cok yakışmışeline saglık

  73. >güzel olmuş ellerine sağlık ..sanki beline obi kemerle dahadamı güzel olur ne :)şıkella

  74. >güzel olmuş ellerine sağlık ..sanki beline obi kemerle dahadamı güzel olur ne :)şıkella

  75. >merhaba harikasınız hersey cok güzel süper modeller cıkarıyorsunuz yanlız sitede ben ayrıntıyı göremedim

  76. >merhaba harikasınız hersey cok güzel süper modeller cıkarıyorsunuz yanlız sitede ben ayrıntıyı göremedim

  77. >Çok güzel olmuş laçincim,botlarada bayıldım tam tarzım fakat topuklu giyemez oldum artık hamilelik sebebiyle :) çok guzel bir kombin olmuşş çoraplada çok güzell

  78. >Çok güzel olmuş laçincim,botlarada bayıldım tam tarzım fakat topuklu giyemez oldum artık hamilelik sebebiyle :) çok guzel bir kombin olmuşş çoraplada çok güzell

  79. >*jege: teşekkür ederim.*şıkella: obi kemeri başka birşeyle kullansam bununla bağdaştıramadım ben *sema: site açılmadığı için esas linki verememiştim, bulup ekliyorum.*aslı: sağol canım sen hayırlısıyla bebişine kavuş da sonra rahat rahat giyersin…

  80. >*jege: teşekkür ederim.*şıkella: obi kemeri başka birşeyle kullansam bununla bağdaştıramadım ben *sema: site açılmadığı için esas linki verememiştim, bulup ekliyorum.*aslı: sağol canım sen hayırlısıyla bebişine kavuş da sonra rahat rahat giyersin…

  81. >çok ama çok çok güzel olmuş.tek kelime ile harika dikiş dikmeyi becerebilirsem ilk dikceklerim arasında olur.

  82. >çok ama çok çok güzel olmuş.tek kelime ile harika dikiş dikmeyi becerebilirsem ilk dikceklerim arasında olur.

  83. >laçincim bayıldııım!!! müthiş olmuuuş. en kısa zamanda denemek istiyorum. çoook güzel, eline sağlık <3

  84. >laçincim bayıldııım!!! müthiş olmuuuş. en kısa zamanda denemek istiyorum. çoook güzel, eline sağlık <3

  85. >Gerçekten çok güzel olmuş ama dediğin gibi taytla daha da güzel olur.Güle güle giy canım

  86. >Gerçekten çok güzel olmuş ama dediğin gibi taytla daha da güzel olur.Güle güle giy canım

  87. >marc jacobs'ınki kadar güzel canım, kolyeyle de cuk olmuş!

  88. >marc jacobs'ınki kadar güzel canım, kolyeyle de cuk olmuş!

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: