>Bu güneşli bir sonbahar gününe ait kıyafettir

>Havalar soğumadan bir süre önce, hala güneş ısıtıyorken, bu yazımı yazdığım gün Edoş‘ la buluşmaya gidiyordum. Yürüyeceğimiz için rahat olmak istedim. Kolyeme göre giyindim diyebilirim :))

Çok özelliği yok sadece gri…
Gri Jean – ICHI (ağartılması bana ait)
Gri Yelek – Ben yaptım (Bilun anlatmıştı)
Pembe Ruj – Claire’ s :))

Edoş’ la olan fotoğraflarda kendimi çok iri hissettiğimden olsa gerek eğiliyorum :))

46 Yorum to “>Bu güneşli bir sonbahar gününe ait kıyafettir”

  1. >İkiniz de süpper çıkmışsınız ama…

  2. >İkiniz de süpper çıkmışsınız ama…

  3. >Tarzına bayılıyorum lacheen her zamanki gibi süpersin:)

  4. >Tarzına bayılıyorum lacheen her zamanki gibi süpersin:)

  5. >kolyen çok hoşmuş ve saç kesimin yeleğinle baya bir uyum içinde! (:

  6. >kolyen çok hoşmuş ve saç kesimin yeleğinle baya bir uyum içinde! (:

  7. >*tatlı cadı: teşekkür ederiz*aisha: teşekkürler*ozan alçın: kolyemi kendim yapmıştım. Bu saç kesiminden sonra zaten hep asimetrik giyinesim var :)

  8. >*tatlı cadı: teşekkür ederiz*aisha: teşekkürler*ozan alçın: kolyemi kendim yapmıştım. Bu saç kesiminden sonra zaten hep asimetrik giyinesim var :)

  9. >buraya gelince içim acılıyor laçin …kolyende cok güzelmiş..

  10. >buraya gelince içim acılıyor laçin …kolyende cok güzelmiş..

  11. >çok beğendim. fotograflarını kim çekiyor acaba ? :)

  12. >çok beğendim. fotograflarını kim çekiyor acaba ? :)

  13. >çizmelerr süperr tam aradığım gibii, fiyatı da uygun muydu ki (:

  14. >çizmelerr süperr tam aradığım gibii, fiyatı da uygun muydu ki (:

  15. >Tam spor şık olmuşsun, kolyeni zaten daha önce de beğenmiştim ama pembe ruja bayıldım

  16. >Tam spor şık olmuşsun, kolyeni zaten daha önce de beğenmiştim ama pembe ruja bayıldım

  17. >süper olmuşsun yine laçincim, sen bu işi biliyorsun;) gri çizmelerin de çok hoş, yanılmıyorsam geçenlerde aynı tip bir de siyahını giymiştin, kadıköy'de nerden aldığını sorsammm:)

  18. >süper olmuşsun yine laçincim, sen bu işi biliyorsun;) gri çizmelerin de çok hoş, yanılmıyorsam geçenlerde aynı tip bir de siyahını giymiştin, kadıköy'de nerden aldığını sorsammm:)

  19. >Ah bilirim o resimlerde égilme bukulme hissini, cok hossun gercekten,acaba boyunu ve kilonu sorabilirmiyim sakincasi yoksa?

  20. >Ah bilirim o resimlerde égilme bukulme hissini, cok hossun gercekten,acaba boyunu ve kilonu sorabilirmiyim sakincasi yoksa?

  21. >*dikisdersi: keşke hep güneş olsa fotoğraflar daha iç açıcı oluyor gerçekten*joy: fotoğraf makinesinin otomatik zamanlayıcısı.*piril34: yazıma o botları aldığım yeri anlattığım yazımın linkini ekledim : http://www.lacheen.org/2008/11/sari-gri/ bu yazımın sonunda var adresi. Geçen sene almıştım. *dimple: teşekkürler*yeşim: bu yazımda var adresi: http://www.lacheen.org/2008/11/sari-gri/*mehtap: çok da uzun değilim aslında 168 boyum 59 kiloyum :))

  22. >*dikisdersi: keşke hep güneş olsa fotoğraflar daha iç açıcı oluyor gerçekten*joy: fotoğraf makinesinin otomatik zamanlayıcısı.*piril34: yazıma o botları aldığım yeri anlattığım yazımın linkini ekledim : http://www.lacheen.org/2008/11/sari-gri/ bu yazımın sonunda var adresi. Geçen sene almıştım. *dimple: teşekkürler*yeşim: bu yazımda var adresi: http://www.lacheen.org/2008/11/sari-gri/*mehtap: çok da uzun değilim aslında 168 boyum 59 kiloyum :))

  23. >cnm herzamankı gibi cok zarifsin sayende yelek yapımını ogrendimm.bakalım denemek istiyoorum en kısa sürede.. tskler

  24. >cnm herzamankı gibi cok zarifsin sayende yelek yapımını ogrendimm.bakalım denemek istiyoorum en kısa sürede.. tskler

  25. >kolyene uygun giyinme seçimin çok yerinde olmuş yine her şeyi çok güzel yakıştırmışsın. ayrıca bu tarz bir yelek istiyordum çok iyi denk geldi yönlendirme :)

  26. >kolyene uygun giyinme seçimin çok yerinde olmuş yine her şeyi çok güzel yakıştırmışsın. ayrıca bu tarz bir yelek istiyordum çok iyi denk geldi yönlendirme :)

  27. >Merhaba Laçincim…Benim sana bir sorum var….Burdanın Kasım sayısını alabildin mi? Tek omuz kırmızı bir gece elbisesi ve yine kırmızı kareli yünlü kumaştan tek omuz bluz modelleri var…Ben o patronları kullanarak şifon bir gece elbisesi dikmek istiyorum, daha doğrusu annem dikecek….sence şifon uygun olur mu diye soracaktım…Bir de o kalıplarla birşeyler dikersen bloğa koyarsın di mi? Dikmesi kolay mı zor mu, nasıl duruyor merak ediyorum….Çok teşekkürler canım….

  28. >Merhaba Laçincim…Benim sana bir sorum var….Burdanın Kasım sayısını alabildin mi? Tek omuz kırmızı bir gece elbisesi ve yine kırmızı kareli yünlü kumaştan tek omuz bluz modelleri var…Ben o patronları kullanarak şifon bir gece elbisesi dikmek istiyorum, daha doğrusu annem dikecek….sence şifon uygun olur mu diye soracaktım…Bir de o kalıplarla birşeyler dikersen bloğa koyarsın di mi? Dikmesi kolay mı zor mu, nasıl duruyor merak ediyorum….Çok teşekkürler canım….

  29. >tatlım saatin çok hoş..nerden aldın acaba…

  30. >tatlım saatin çok hoş..nerden aldın acaba…

  31. >slm..cok sker cok sık bır okadar da yaratıcı baylıyorum sana yazdıkrına okumaya senın blogunda gezınmeye:Dben kucuk bır rıca ıstıyorum blundan baktım sal yelege ama sende anlatsan nasıl yaptıgnı ne tarz kumas lazım her sal oluyormu lutfen kırmazsan benı sevınırım sevgıler guzel yuzlu ınsan:DD

  32. >slm..cok sker cok sık bır okadar da yaratıcı baylıyorum sana yazdıkrına okumaya senın blogunda gezınmeye:Dben kucuk bır rıca ıstıyorum blundan baktım sal yelege ama sende anlatsan nasıl yaptıgnı ne tarz kumas lazım her sal oluyormu lutfen kırmazsan benı sevınırım sevgıler guzel yuzlu ınsan:DD

  33. >*daisy design: sağol canım, çok basit dene muhakkak*dramaqueen: teşekkürler, iyi zamanlama olmuş o zaman.*lighter-n: evet yeni aldım. Bence o modele olur şifon. Ben de dener denemez koyarım.*athena065: teşekkür ederim, o hediyeydi bana nerden bilmiyorum bilindik birşey değil :)*escada: Ben bu yelek için penye kullandım kenarlarını dikmeyeceğim için. Sadece şal değilher türlü kumaş olur.

  34. >*daisy design: sağol canım, çok basit dene muhakkak*dramaqueen: teşekkürler, iyi zamanlama olmuş o zaman.*lighter-n: evet yeni aldım. Bence o modele olur şifon. Ben de dener denemez koyarım.*athena065: teşekkür ederim, o hediyeydi bana nerden bilmiyorum bilindik birşey değil :)*escada: Ben bu yelek için penye kullandım kenarlarını dikmeyeceğim için. Sadece şal değilher türlü kumaş olur.

  35. >merhabalar, sitenizi yeni keşfettim ve kendimi alamıyorum.Gri yeleği nasıl yaptığını resimli gösterirsen sevinirim, sanki şaldan yapılandan kalıbı daha farklı geldi. Teşekkürler

  36. >merhabalar, sitenizi yeni keşfettim ve kendimi alamıyorum.Gri yeleği nasıl yaptığını resimli gösterirsen sevinirim, sanki şaldan yapılandan kalıbı daha farklı geldi. Teşekkürler

  37. >rujun çok yakışmış kıyafetlerde tabi :)

  38. >rujun çok yakışmış kıyafetlerde tabi :)

  39. >Çok hoş olmuş.Yeleğe bayıldım.Güle güle giyin.Sevgiler..

  40. >Çok hoş olmuş.Yeleğe bayıldım.Güle güle giyin.Sevgiler..

  41. >*kamer: yeleğin yapımını yeni yazımda anlattım, bakabilrisin.*sihir: teşekkürler*nalan: teşekkür ederim. Yelek yapımı çok da kolay.

  42. >*kamer: yeleğin yapımını yeni yazımda anlattım, bakabilrisin.*sihir: teşekkürler*nalan: teşekkür ederim. Yelek yapımı çok da kolay.

  43. >Seni diyete sokucam söz o zaman iri hissetmezsin canım :)

  44. >Seni diyete sokucam söz o zaman iri hissetmezsin canım :)

  45. >kolye ve kombini çooooook beğendim! edi de sen de çok güzelsiniz:)

  46. >kolye ve kombini çooooook beğendim! edi de sen de çok güzelsiniz:)

Bir Cevap Yazın

