>Siyah Daha da Siyah Olacak

>Bu şarkı böyle değildi tabii, ama “sıcak” şu anki hava durumuna çok da uymayacağı için, kıyafetim de sıkıcı siyahlardan oluştuğu için değişiverdi.

Acilen renklenmem lazım…
Tayt giymekten neden sıkılmıyorum anlamıyorum. Herhalde rahat diye olmalı. Normal siyah penyelerin dışında kendi tasarımlarımdan iki siyah, bir bakır, bir de altın; pazardan bulduğum bir deri bir de bu kırışık jarseden yapılmış olan var. Hala da gözüm taytlarda sanki başka kumaş seçeneği kalmış gibi bakıyorum işte :))

Bu tuniği aslında elbise diye aldım belki o şekilde de giyilir ama şimdilik tayt soğuk havalarda daha başarılı. Çok da kışlık bir parça değil görüldüğü gibi, kumaşı da ince ama üstündeki nakışlara bayıldığım için sıcak-soğuk dinlemiyorum, giyiyorum. Geri kalanının hiç özelliği yok zaten siyah bot, gri bir penye şal. Montumdan da bu yazımda bahsetmiştim, geçen seneden düşeş bir alışverişti.
Küpelerimi yeni yaptım. Uzun küpe istiyordum ya, hazırlardan bulamayınca inci ve kristalden kendim yapıverdim. Değişik de oldu…
Tunik-Elbise : Only (pazar ganimeti)
Çanta – Koton
Mont – Peacocks
Bir Cevap Yazın

