>Renkli Parçalar : Çiçekli Elbise

>

Bir önceki yazımda fazla renksizdim ya hemen yeni renkli parçalar için kolları sıvadım.
İlki biçilmiş halini gördüğünüz çiçekli likralı tülden elbise olacak. Kumaş o kadar küçüktü ki,  uğraştığım halde uzun kol çıkaramadım. Üstünü karpuz kol yapıp altına parça ekleyeyim dedim bu sefer de sonucu beğenmedim.
Gördüğünüz gibi dümdüz, penssiz, fermuarsız bir elbise olacak, belki şu yeşil tüllerden eteğine eklerim.
Romantik birşey olacağını düşünüyorum, altına kovboy botlarımla giymek istiyorum :))
Tavsiye : Dikiş dikiyorsanız kendinize uyan en az bir tane temel kalıbınız olsun, sonrası çok daha kolay oluyor.
Bir Cevap Yazın

