>Ekose Gömlek ile Salaş Yelek

>

 
Günün sözü : En iyi fotoğrafçı park etmiş arabanın kaputudur :))
Bir jean, bir ekose gömlek, bir salaş yelek ve sporumsu ayakkabılar.
Güneşli, pastırma yazından bir pazar günü için kıyafet düşünmeye gerek yok. Rahat olsun, birazcık renk içersin yeter…
Jean-Diesel
Ayakkabı-Enes :))

35 Responses to “>Ekose Gömlek ile Salaş Yelek”

  1. >Ben birisi çekiyor fotoğrafları sanmıştım :) Demek ki zaman ayarı ile..Ee kendi kendine fotoğraf çekiyor sürekli bu kız nedir bu diye sormuyor mu komşular :)Canlı renkler daha çok yakışıyor sana bence hiç siyahlara bürünme ..

  2. >Ben birisi çekiyor fotoğrafları sanmıştım :) Demek ki zaman ayarı ile..Ee kendi kendine fotoğraf çekiyor sürekli bu kız nedir bu diye sormuyor mu komşular :)Canlı renkler daha çok yakışıyor sana bence hiç siyahlara bürünme ..

  3. >bu saç modeli sana çok yakıştı Laçincim… kombin yine her zamanki gibi çok güzel.sevgiler…

  4. >bu saç modeli sana çok yakıştı Laçincim… kombin yine her zamanki gibi çok güzel.sevgiler…

  5. >çok cici çıkmış:) hakkaten çok rahat gözüküyor.günün sözüne de bittim :)

  6. >çok cici çıkmış:) hakkaten çok rahat gözüküyor.günün sözüne de bittim :)

  7. >Çok cicisin yine fıstık :) Enes bazen hayat kurtarıyor valla :)) Hem uygun oluyor hemde çeşit çok belki yıllarca giyilmiyor ama değişiklik için süper bir seçim öpüyorummm

  8. >Çok cicisin yine fıstık :) Enes bazen hayat kurtarıyor valla :)) Hem uygun oluyor hemde çeşit çok belki yıllarca giyilmiyor ama değişiklik için süper bir seçim öpüyorummm

  9. >Gömlek harikaaaaa Laçin abla. Tek idolümsün. Dikiş dikmek aklımın ucundan bile geçmezken sayende dikiş dikmeye başladım. Hatta obi kemer dikip satıyorum. :) Senin gibi becerikli ve yaratıcı olmayı çok isterdim.

  10. >Gömlek harikaaaaa Laçin abla. Tek idolümsün. Dikiş dikmek aklımın ucundan bile geçmezken sayende dikiş dikmeye başladım. Hatta obi kemer dikip satıyorum. :) Senin gibi becerikli ve yaratıcı olmayı çok isterdim.

  11. >Gercekden harika bir fikir fotograflarını nasıl boydan cekiniyorsun diye merak ediyorudum.Cok rahat ve güsel bi kombin olmus.Resimlerde cok güsel cıkıyorsun keske bende biraz fotojenik olabilsem:(

  12. >Gercekden harika bir fikir fotograflarını nasıl boydan cekiniyorsun diye merak ediyorudum.Cok rahat ve güsel bi kombin olmus.Resimlerde cok güsel cıkıyorsun keske bende biraz fotojenik olabilsem:(

  13. >gömleğin çok tatlı :)şıkella

  14. >gömleğin çok tatlı :)şıkella

  15. >çok yakışmış gömleğin kırmızı seni çok açmış.banada yapsana aynısından:)selvi

  16. >çok yakışmış gömleğin kırmızı seni çok açmış.banada yapsana aynısından:)selvi

  17. >rahat bir şıklık.güzel bir kombin olmuş

  18. >rahat bir şıklık.güzel bir kombin olmuş

  19. >Laçin fotoğraf çekme metodun çok iyiymiş:) Gömlek de çok cici son poz da. Böyle gülmek çok yakışıyor şeker yüzüne.

  20. >Laçin fotoğraf çekme metodun çok iyiymiş:) Gömlek de çok cici son poz da. Böyle gülmek çok yakışıyor şeker yüzüne.

  21. >fotoğrafçı biraz saçların üstünden kırpmış ama çok başarılı:D bu yelekten denemek şart oldu baksana kıyafetle yakışıyor:)

  22. >fotoğrafçı biraz saçların üstünden kırpmış ama çok başarılı:D bu yelekten denemek şart oldu baksana kıyafetle yakışıyor:)

  23. >gömlegini cokk sevdimmmm.

  24. >gömlegini cokk sevdimmmm.

  25. >bu yazın giydiğim en favori gömleğimi senin üzerinde görünce bir kere daha beyendim. sana daha mı çok yakışmış :)

  26. >bu yazın giydiğim en favori gömleğimi senin üzerinde görünce bir kere daha beyendim. sana daha mı çok yakışmış :)

  27. >Laçin yine çok tatlı olmuş:)Fotoğraf makinanın markası ve modeli ne Laçin? Yeni bir tane alıcam da fikir edinmek için soruyorum..

  28. >Laçin yine çok tatlı olmuş:)Fotoğraf makinanın markası ve modeli ne Laçin? Yeni bir tane alıcam da fikir edinmek için soruyorum..

  29. >benim de bu yelekten acilen edinmem lazim yaa, cok guzel bir parca , kesinlikle kurtarici :)yapimini paylasmistin sanirim di mi ?kombin zaten guzel ama son poz super, onu da arabanin kaputundan cekmedin herhalde :D

  30. >benim de bu yelekten acilen edinmem lazim yaa, cok guzel bir parca , kesinlikle kurtarici :)yapimini paylasmistin sanirim di mi ?kombin zaten guzel ama son poz super, onu da arabanin kaputundan cekmedin herhalde :D

  31. >*haydins: her yerde sakin olan bir köşe bulmaya çalışıyorum, gören olunca da pılımı pırtımı toplayıp kaçıyorum :))*duygu: teşekkürler*melisa: gerçekten rahat..*nehircce: enes çok iyidir, bir sezonluk ama olsun..*brc1986: ne güzel, sevindim. İlerlersin merak etme*büşra: Başkası çekince geriliyorum herhalde, zamanlayıcıyla daha rahat oluyorum :)*şıkella: ben de çok seviyorum*devince: teşekkürler*prima donna: evet,tavsiye ederim:)) teşekkür ederim.*biyasimadahagirdim: Olacak o kadar :=)) daha herşeyle denemedim ama ben de yakıştığını düşünüyorum.*sena: teşekkürler*zeynep topçu: Yok sana da çok yakışmıştır eminim.*miss sensible: Canon A570 benimki*betul: evet anlatmıştım çok kolay yapımıson pozda tripod görevi gören şey masa :)

  32. >*haydins: her yerde sakin olan bir köşe bulmaya çalışıyorum, gören olunca da pılımı pırtımı toplayıp kaçıyorum :))*duygu: teşekkürler*melisa: gerçekten rahat..*nehircce: enes çok iyidir, bir sezonluk ama olsun..*brc1986: ne güzel, sevindim. İlerlersin merak etme*büşra: Başkası çekince geriliyorum herhalde, zamanlayıcıyla daha rahat oluyorum :)*şıkella: ben de çok seviyorum*devince: teşekkürler*prima donna: evet,tavsiye ederim:)) teşekkür ederim.*biyasimadahagirdim: Olacak o kadar :=)) daha herşeyle denemedim ama ben de yakıştığını düşünüyorum.*sena: teşekkürler*zeynep topçu: Yok sana da çok yakışmıştır eminim.*miss sensible: Canon A570 benimki*betul: evet anlatmıştım çok kolay yapımıson pozda tripod görevi gören şey masa :)

  33. >yetenekli (ve sağlam) bir fotoğrafçıymış.tebrikler.

  34. >yetenekli (ve sağlam) bir fotoğrafçıymış.tebrikler.

Trackbacks

Bir Cevap Yazın

