>Günden Güne Gerbera

>

Bu çiçek bize düğün hediyesi olarak yakın bir arkadaşımızdan gelmişti. Geldiğinde üzerinde çiçeği vardı tabii ki, ama gün geçtikçe soldu. Ben de dalın dibinden kesip bırakmıştım. Sonra bakmaya devam ettim ama uzunca bir süre hiç açmadı kırmızı Gerbera.
Meğer mevsimi değilmiş, kendi kendine açıverdi bir süre sonra. Bir buçuk senedir de arada açıyor, soluyor, buduyorum; sonra tekrar açıyor. Şimdi yine mevsimi geldi, açtı…
Çiçeklerimin açması beni bir anda dünyanın en mutlu insanı yapabiliyor, ne kadar ilginç değil mi.

Bir de kraliçe orkidemin zamanı gelse…
Bir Cevap Yazın

