>Hesionka’ dan Clutch ve Uzakdoğu

>

Sonunda Hesionkacımın bir ürününü bitmeden alabildim :)) Özellikle son yaptığı kolaj çantaları çok beğeniyordum ama atak davranamamıştım, bitmişti. Son yaptığı Harajuku Lovers‘ a yetiştim ve kaptım. Bugün de elime geçti. Özenli Hesi paketi, kartları ve “eldivenimsi” hediyesiyle…

Ben de clutch çantalar yapıyorum biliyorsunuz ama tarzlar ve malzemeler o kadar farklı ki o yüzden de gidip Hesi’ den alıyorum. Hep anlatmaya çalıştığımız şey bu işte: Ben de çanta yapabilirim bir başkası da, ama önemli olan farklı birşeyler yapmaya çalışmak, yoksa aynı şeyi yapıp bir de fiyatını düşürerek satmak bana göre etik değil. Söyleyebileceğim sadece bu, çünkü hiçbirimizin tescili yok, bu yüzden de yaptırımımız yok. Sanırım anlayan anlamıştır.

Hesi’ nin grafik tasarımcı olması onun bazı şeylere daha farklı açılardan bakmasını sağlıyor bence. Ve eminim çok değişik modeller yine ondan gelecek, şahsen merakla bekliyorum.

Sanırım insan yüz yüze tanıştığı birini daha rahat algılıyor. 

Uzakdoğu figürlerinin tümüne özellikle de mitolojisinde yer alanlara büyük bir ilgim vardır. Bundan seneler önce siyah bir bluzuma altın rengi ejderha figürü çizmiştim. (kartondan kalıp çıkarıp stencil tekniğiyle) Eskiyene kadar da çok severek kullanmıştım.

Hesi’ nin yaptığı çanta Japon anime ve Harajuku esintilerinde olunca ona uygun bir de desenli çorap buldum dün Penti‘ den. Pembe üzerine ejderha olması gerek ve yeter özellikti :))

Reklamlar

26 Yorum to “>Hesionka’ dan Clutch ve Uzakdoğu”

  1. >laçincim beğenmene çoook sevindim. güle güle kullan canım! dediklerine de noktası virgülüne katılıyorum, aynen senin de dediğin gibi tarzlar farklı ve etik olmama konusunda da çok haklısın.hehe doğru bildin, yeni desenler üzerinde çalışıyorum :D çoraba da bayıldııım *_*<3

  2. >laçincim beğenmene çoook sevindim. güle güle kullan canım! dediklerine de noktası virgülüne katılıyorum, aynen senin de dediğin gibi tarzlar farklı ve etik olmama konusunda da çok haklısın.hehe doğru bildin, yeni desenler üzerinde çalışıyorum :D çoraba da bayıldııım *_*<3

  3. >Güle güle kullan ben yine kapamadım girdiğimde çoktan satıldı yazıyordu birdahaki sefere artık:)

  4. >Güle güle kullan ben yine kapamadım girdiğimde çoktan satıldı yazıyordu birdahaki sefere artık:)

  5. >Hesi'nin yaptıkları da seninkiler de birbirinden farklı ve hepsi çok özel tasarımlar. Ben sizlerden alışveriş yapmaya bayılıyorummmm..

  6. >Hesi'nin yaptıkları da seninkiler de birbirinden farklı ve hepsi çok özel tasarımlar. Ben sizlerden alışveriş yapmaya bayılıyorummmm..

  7. >Merhaba;siteni uzun süredir takip ediyorum…bu çoraptan başka bir blogta daha görmüştüm uzun süre aramıştım ama bulamadım geçen kışşimdi sende de görünce pek heveslendim bir kez dahaacaba bu çoraptan ben nereden temin edebilirim,nereden aldığını sorabilir miyim pentinin sitesine baktım ama bulamadımsevgiler…

  8. >Merhaba;siteni uzun süredir takip ediyorum…bu çoraptan başka bir blogta daha görmüştüm uzun süre aramıştım ama bulamadım geçen kışşimdi sende de görünce pek heveslendim bir kez dahaacaba bu çoraptan ben nereden temin edebilirim,nereden aldığını sorabilir miyim pentinin sitesine baktım ama bulamadımsevgiler…

  9. >*hesionka: tekrar teşekkürler canım, en kısa sürede kullanıma açılacak :))*dimple: valla öyle, koyduğu anda kapışılıyor.*flame: Sağol canım, biz de senin gibi el emeğinden anlayanlara bayılıyoruz :))*esraa: ben optimum' daki penti' den aldım, orada eski sezon ürünlerini satıyorlar.

  10. >*hesionka: tekrar teşekkürler canım, en kısa sürede kullanıma açılacak :))*dimple: valla öyle, koyduğu anda kapışılıyor.*flame: Sağol canım, biz de senin gibi el emeğinden anlayanlara bayılıyoruz :))*esraa: ben optimum' daki penti' den aldım, orada eski sezon ürünlerini satıyorlar.

  11. >Lacheennn! Ben bu çantayı çok beğendim. Senin olmuş meğerse, güle güle kullan!

  12. >Lacheennn! Ben bu çantayı çok beğendim. Senin olmuş meğerse, güle güle kullan!

  13. >evet bende görmüştüm hesionkada çok hoş güle güle kullan :)

  14. >evet bende görmüştüm hesionkada çok hoş güle güle kullan :)

  15. >güle güle kullan hesinin farkı bu ,farkları yakalamak …ellerine gözüne saglık hesi

  16. >güle güle kullan hesinin farkı bu ,farkları yakalamak …ellerine gözüne saglık hesi

  17. >güle güle kullan bende aldım bundan hatta hesiciğim listeleyemeden kapmıştım benimki ponponlu değil pembe dantelli :)

  18. >güle güle kullan bende aldım bundan hatta hesiciğim listeleyemeden kapmıştım benimki ponponlu değil pembe dantelli :)

  19. >zaten Hesi'nin her yaptığı ayrı bir güzel oluyor, güle güle kullan canım. çorap da süpermiş ;))

  20. >zaten Hesi'nin her yaptığı ayrı bir güzel oluyor, güle güle kullan canım. çorap da süpermiş ;))

  21. >bu kadar pozitif yaklaştığın herkese her yapılan emek verilen çalışmaya saygı gösterdiğin ve hatta sana yapılan olumsuz yorumlara bile olgunlukla cevap verebildiğin için sanırım yazdıklarının samimiyetine güenip izliyorum ve de çok keyif alıyorum doğrusu laçin..hep böyle kal:) ve tabiki güle güle kullan:)

  22. >bu kadar pozitif yaklaştığın herkese her yapılan emek verilen çalışmaya saygı gösterdiğin ve hatta sana yapılan olumsuz yorumlara bile olgunlukla cevap verebildiğin için sanırım yazdıklarının samimiyetine güenip izliyorum ve de çok keyif alıyorum doğrusu laçin..hep böyle kal:) ve tabiki güle güle kullan:)

  23. >oooohhhhh so sweeet

  24. >oooohhhhh so sweeet

  25. >*doorstepping: hesi' yi takip et belki benzerini yapar *dolunay: teşekkürler*dikis dersi: değil mi, hesi öyle işte*hersheyler: Aa evet sen almıştın ilkini, çok hızlı davranmışsın*antigone: ben de öyle düşünüyorum, çorap üstte de güzel duracak mı merak ediyorum*sakazen: Pozitif olmaya çalışıyorum her zaman ama bazen buradan kendimi anlatmakta zorluk çekebiliyorum. Ama işin özü yazmaktan ve sizlere ulaşabilmekten çok keyif alıyorum.*bubu: isn' t it :)) I bought it from my friend Hesionka: http://hesionka.blogspot.com/

  26. >*doorstepping: hesi' yi takip et belki benzerini yapar *dolunay: teşekkürler*dikis dersi: değil mi, hesi öyle işte*hersheyler: Aa evet sen almıştın ilkini, çok hızlı davranmışsın*antigone: ben de öyle düşünüyorum, çorap üstte de güzel duracak mı merak ediyorum*sakazen: Pozitif olmaya çalışıyorum her zaman ama bazen buradan kendimi anlatmakta zorluk çekebiliyorum. Ama işin özü yazmaktan ve sizlere ulaşabilmekten çok keyif alıyorum.*bubu: isn' t it :)) I bought it from my friend Hesionka: http://hesionka.blogspot.com/

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: