>Geçen Sezondan Parçalar :Lacivert ve Kahve

>Eğer moda tasarımcısı olsaydım (keşke!) şöyle gerine gerine “2008-2009 sonbahar-kış koleksiyonumdan iki parçayı giydim” diyebilirdim. Ama ne ben moda tasarımcısıyım ne de benim tasarladığım üç-beş parçayla koleksiyon oluşur :))

Yine de ben bu iki ürünümü bir arada giymeyi çok seviyorum. Özellikle bu renk tayt piyasada pek olmadığı için daha çok seviyorum. Aynı kumaştan ikinciyi bulamamıştım aldığımda.
Kıyafetteki ikinci anahtar parça ise en sevdiğim mantom. Senelerdir giyiyorum ve her giydiğimde de “nereden aldınız” diye soran biriyle karşılaşıyorum.

Lacivert Puf Kol Tunik – Benim tasarımım (şurada ve burada var)
Bronz Kahve Tayt- Benim tasarımım (burada da var)
Kahve Botlar- çok eski, nereden aldığımı hiç hatırlamıyorum
Çanta-Mango (baya eski)
Manto- Y-London (burada da var)

Bilezik olayını abarttım gördüğünüz gibi : Daisy Design, Hepsiburada.com dan gelen Kurshuni Yonca, geçen günkü Claire’ s alışverişimden aldığım ve kendi yaptığım süet iple bağlanan kalın zinciri beraber taktım.
Ojeler Alix Avien 163, fashion’ n make up freak’ in bu yazısında görmüştüm, sonra gidip aldım  :))

Bir Cevap Yazın

