>Bağcıklı Botlarda Mutlu Son

>

Bu yazımda İnci’ de beğendiğim ama deneyince rahat edemediğim botlardan bahsetmiştim. Geçen hafta cuma günü Deichmann‘ a uğramıştım bakınmak için. Tam çıkıyordum ki bu botları gördüm.
İnci’ dekilerin çakması :))

Tam da çakması değil aslında; bunun rengi tarçın, topuğu biraz daha alçak ve kesinlikle çok daha hafif. Etiketinde su geçirmez olduğu yazıyor ama pek güvenemedim, herhalde yağmurlu havalarda giymem. Bu aralar topuklularla çok daha rahat ediyorum, dümdüz çizmelerimle yürüdükten bir-iki saat sonra ayağımın ağrısı baldırıma kadar vuruyordu, topuklularla çok daha rahatım. Zaten taban düşüklüğü problemimi ilk farkettiğimizde, ben daha çocukken, doktor topuklu ayakkabı giymeye başlayınca daha rahat edersin demişti. Tabii topuklu dediysem mantık çerçevesinde olanlarla rahat ediyorum :)) Offf, ayaklarım hep sorunlu olmuştur zaten…

Bu arada siu pazartesi günü bana bu botların Deichmann’ da olduğunu haber vermek için mail atmıştı, çoktan almış olduğumu yazınca şaşırdı :)) Yine de teşekkür ederim canım…

not: üstteki ilk fotoğrafta bacaklarım kırık değil :))

Reklamlar

40 Yorum to “>Bağcıklı Botlarda Mutlu Son”

  1. >alsaydın bunu görünce çok üzülürdün :)

  2. >alsaydın bunu görünce çok üzülürdün :)

  3. >ohhh gozunaydin :) gule gule kullanirsin ins canim

  4. >ohhh gozunaydin :) gule gule kullanirsin ins canim

  5. >çamkam makma, mutlu son mu? mutlu son..;)

  6. >çamkam makma, mutlu son mu? mutlu son..;)

  7. >Laçin çok güzelmiş botların güle güle giy :) İnci'nin botları, çizmeleri hatta normal ayakkabılarıyla ben de rahat edemiyorum. deichmann çok rahattır ona kıyasla :)

  8. >Laçin çok güzelmiş botların güle güle giy :) İnci'nin botları, çizmeleri hatta normal ayakkabılarıyla ben de rahat edemiyorum. deichmann çok rahattır ona kıyasla :)

  9. >emin ol bunlar daha güzeller laçincim…birde ne şanslısın yahu (: bu arada fiyatlarınıda söylesen, belki bizimde Deichmann a uğramamıza ikinci bir sebep olur (:

  10. >emin ol bunlar daha güzeller laçincim…birde ne şanslısın yahu (: bu arada fiyatlarınıda söylesen, belki bizimde Deichmann a uğramamıza ikinci bir sebep olur (:

  11. >Botlar harika..güle güle kullanın

  12. >Botlar harika..güle güle kullanın

  13. >*joy: bence de, kesin üzülürdüm.*caprice moda: teşekkür ederim.*rumeysa : :)) aynen öyle*marjo: ben de deichmann' ın daha rahat olduğu kanaatindeyim.*annesininkizi: Fiyatı 49,90. Beğendiysen bak bence*niran: teşekkürler.

  14. >*joy: bence de, kesin üzülürdüm.*caprice moda: teşekkür ederim.*rumeysa : :)) aynen öyle*marjo: ben de deichmann' ın daha rahat olduğu kanaatindeyim.*annesininkizi: Fiyatı 49,90. Beğendiysen bak bence*niran: teşekkürler.

  15. >Aaa çok güzelmiş.Bende ordan süet çizme almıştım.Kalitesini bilemem ama hem rahat hemde çook güzel.Güle güle kullan ;)

  16. >Aaa çok güzelmiş.Bende ordan süet çizme almıştım.Kalitesini bilemem ama hem rahat hemde çook güzel.Güle güle kullan ;)

  17. >ben de deichmandan sıcak tutan botlardan almıstım .mağazayı pek sevmememe ve kalitesine güvenmememe karsı yine de uygun fiyatlı ufak tefek seyler alıyorum.güle güle giy…

  18. >ben de deichmandan sıcak tutan botlardan almıstım .mağazayı pek sevmememe ve kalitesine güvenmememe karsı yine de uygun fiyatlı ufak tefek seyler alıyorum.güle güle giy…

  19. >ne iyi ettinde haber verdin :) inci ye olan sinirimden o botu almadığım için sinir olmuştum.çakma makma bende alayım da şişim insin :)

  20. >ne iyi ettinde haber verdin :) inci ye olan sinirimden o botu almadığım için sinir olmuştum.çakma makma bende alayım da şişim insin :)

  21. >Aa canım :))güle güle giy :))

  22. >Aa canım :))güle güle giy :))

  23. >laçin iyi günlerde giy.topuk u çok rahat görünüyor. yolum optimum a düşerse belki bende alabilirim. :)http://yesimceyemek.blogcu.com/http://yesimcetaki.blogcu.com/Yeşim

  24. >laçin iyi günlerde giy.topuk u çok rahat görünüyor. yolum optimum a düşerse belki bende alabilirim. :)http://yesimceyemek.blogcu.com/http://yesimcetaki.blogcu.com/Yeşim

  25. >ben bu botları yani incidekileri geçtiğimiz çarşamba görümüştüm ve görünce demiştim ki tam laçin tenel'in tarzı. bu kadar olur ya :) almışsın :)

  26. >ben bu botları yani incidekileri geçtiğimiz çarşamba görümüştüm ve görünce demiştim ki tam laçin tenel'in tarzı. bu kadar olur ya :) almışsın :)

  27. >laçin botlarını güle güle kullan ama ben montundan gözümü alıp botlarına bakamadım pek, çok şık çok orjinal, onu nerden aldın acaba?

  28. >laçin botlarını güle güle kullan ama ben montundan gözümü alıp botlarına bakamadım pek, çok şık çok orjinal, onu nerden aldın acaba?

  29. >absolutely love that amazing jacket.give it to me. hihihii.girl you are so pretty.visit me sometime. Am Denise, from Philippines.I Am Denise Katipunera

  30. >absolutely love that amazing jacket.give it to me. hihihii.girl you are so pretty.visit me sometime. Am Denise, from Philippines.I Am Denise Katipunera

  31. >İyi ki beklemişsin, sonuç çok avantajlı ve rahat olmuş:) Deichmann dan üniversitede babet almıştım ve yazmaya da utanıyorum şimdi ama ayaklarımda çok fena koku yaptı:( O yüzden arada hoşuma giden modelleri olsa da içini dışını kurcalayarak alıyorum… Güle güle giy ayakkabılarını:)

  32. >İyi ki beklemişsin, sonuç çok avantajlı ve rahat olmuş:) Deichmann dan üniversitede babet almıştım ve yazmaya da utanıyorum şimdi ama ayaklarımda çok fena koku yaptı:( O yüzden arada hoşuma giden modelleri olsa da içini dışını kurcalayarak alıyorum… Güle güle giy ayakkabılarını:)

  33. >çok güzeller güle güle kullan :))Ben de katologda çok güzel bi çizme gördüm bayıldım hatta fiyatlarda çok iyi ama burda yokk maalesef,keşke online alışveriş imkanı olsa :((

  34. >çok güzeller güle güle kullan :))Ben de katologda çok güzel bi çizme gördüm bayıldım hatta fiyatlarda çok iyi ama burda yokk maalesef,keşke online alışveriş imkanı olsa :((

  35. >Bu arada tatlım bende burada görmüştüm bunu :) http://165iq.blogspot.com/2009/11/fark-fiyat.html

  36. >Bu arada tatlım bende burada görmüştüm bunu :) http://165iq.blogspot.com/2009/11/fark-fiyat.html

  37. >botların ço güzel bende böyle büyük postal tarzı kaba botlara bayılıyorum daha almak nasip olmadı ama aklımın bir köşesine kazınan bir model oldu bu:))

  38. >botların ço güzel bende böyle büyük postal tarzı kaba botlara bayılıyorum daha almak nasip olmadı ama aklımın bir köşesine kazınan bir model oldu bu:))

  39. >*Marshmallow: Aynen öyle, çoğu bir sezonluk ama modelleri güzel.*ozge: Ben üç sene önce ikiyüz küsür lira verdiğim Derimod çizmelerimin iki giyişte ağzının burnunun yamulmasından sonra o kadar para vermek istemiyorum hiçbirşeye. O yüzden tercihimdir :)*güldem: değil mi ne sinir bozucuydu bir anda fiyatı yükseltmişlerdi.*siu: sağol canım.*yeşim: yolun düşerse bir bak bence de*defne: :)) çok yazdım değil mi, herkesin aklında kalmış.*füsfüs: daha önce yazdığım için bu yazıda bahsetmedim. Y-London' dan almıştım üç-dört sene kadar önce*denise: Thanks a lot :))I will visit your blog a.s.a.p, thanks for visiting.*aslı: Ben genelde tabanlık kullandığım için öyle sorun hiç yaşamıyorum. Ama yine de bakmak lazım içine dışına*el*ff: Evet maalesef online satışı yok, keşke olsa*siu: ben de unutmuştum linkini, iyi oldu verdiğin. *zed: teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  40. >*Marshmallow: Aynen öyle, çoğu bir sezonluk ama modelleri güzel.*ozge: Ben üç sene önce ikiyüz küsür lira verdiğim Derimod çizmelerimin iki giyişte ağzının burnunun yamulmasından sonra o kadar para vermek istemiyorum hiçbirşeye. O yüzden tercihimdir :)*güldem: değil mi ne sinir bozucuydu bir anda fiyatı yükseltmişlerdi.*siu: sağol canım.*yeşim: yolun düşerse bir bak bence de*defne: :)) çok yazdım değil mi, herkesin aklında kalmış.*füsfüs: daha önce yazdığım için bu yazıda bahsetmedim. Y-London' dan almıştım üç-dört sene kadar önce*denise: Thanks a lot :))I will visit your blog a.s.a.p, thanks for visiting.*aslı: Ben genelde tabanlık kullandığım için öyle sorun hiç yaşamıyorum. Ama yine de bakmak lazım içine dışına*el*ff: Evet maalesef online satışı yok, keşke olsa*siu: ben de unutmuştum linkini, iyi oldu verdiğin. *zed: teşekkürler, beğendiğine sevindim.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: