>Bağcıklı Botlarda Mutlu Son

>

Bu yazımda İnci’ de beğendiğim ama deneyince rahat edemediğim botlardan bahsetmiştim. Geçen hafta cuma günü Deichmann‘ a uğramıştım bakınmak için. Tam çıkıyordum ki bu botları gördüm.
İnci’ dekilerin çakması :))

Tam da çakması değil aslında; bunun rengi tarçın, topuğu biraz daha alçak ve kesinlikle çok daha hafif. Etiketinde su geçirmez olduğu yazıyor ama pek güvenemedim, herhalde yağmurlu havalarda giymem. Bu aralar topuklularla çok daha rahat ediyorum, dümdüz çizmelerimle yürüdükten bir-iki saat sonra ayağımın ağrısı baldırıma kadar vuruyordu, topuklularla çok daha rahatım. Zaten taban düşüklüğü problemimi ilk farkettiğimizde, ben daha çocukken, doktor topuklu ayakkabı giymeye başlayınca daha rahat edersin demişti. Tabii topuklu dediysem mantık çerçevesinde olanlarla rahat ediyorum :)) Offf, ayaklarım hep sorunlu olmuştur zaten…

Bu arada siu pazartesi günü bana bu botların Deichmann’ da olduğunu haber vermek için mail atmıştı, çoktan almış olduğumu yazınca şaşırdı :)) Yine de teşekkür ederim canım…

not: üstteki ilk fotoğrafta bacaklarım kırık değil :))

Bir Cevap Yazın

