>Yeni Çanta : Hazine Bekçileri

>Discovery çantanın kışlığını yapma” fikriyle yola çıktım. Keçelerle çalıştım, üzerini süslemeye gelince fil ve püskül şerit gözüme çarptı. Hindistan hazinelerini filler korusa diye düşündüm ve bu çanta ortaya çıktı. Böyle anlatınca çok etkili olmuyor ama gece gece güzel hayal kurdum hazinelerle. Fillerin birinin tepesinde ben varım :))

Bu çanta bir film sonrasında çıktı, bazen bir müzik veya film çok başka alemlere götürüyor insanı.
Akşam izlediğim Ulak filmi dolayısıyla Çağan Irmak’ a, bu filmi bana aylar önce verip hala akıbetini sormayan Edoş’uma teşekkürü bir borç bilirim :))

Dükkana ekledim bakabilirsiniz. 

Not: Keçeleri nereden temin ettiğimle ilgili sorular geliyor, maalesef ben de zorlanıyorum keçe bulmakta. Bazen kumaşçılarda rastlıyorum bir-iki renk, onlardan alıyorum. Ama sizlere http://www.keche.com.tr ‘ yi öneririm. Geçen sene oradan sipariş vermiştim, telefon açıp sitedeki renk koduna göre metreyle sipariş verebiliyorsunuz, kargoyla da kapınıza geliyor.
Bir Cevap Yazın

