>Strawberry Alışerişi : Stila ve YSL

>

Strawberrynet’ ten kendime doğumgünü hediyeleri ısmarlamıştım. Bugün de (doğumgünüme üç gün kala) ulaştılar bana.
Stila’ nın “Ulta” mate setini makyajcantam sağolsun baya tanıtmıştı, ben de ondan görüp sipariş ettim. Ürünler çok güzel ama bazıları bendeki başka marka ürünlerin neredeyse birebir aynısı çıktı. Özellikle far ve parlatıcı rujun rengi açmadan bile belli oluyordu. Ben de bunları çok uygun fiyata gittigidiyor’ da listeledim.
4 tane ürün var, buradan bakabilirsiniz. Taze taze, yepyeni..
Bir de yine yorumları okuyarak Yves Saint Laurent  ruj sipariş vermiştim ki işte buna bayıldım. Benim gibi dudakları çok kuruyan biriyseniz siz de bayılırsınız. Sürüldüğü gibi kayıyor, baya nemlendiriyor. Benim aldığım renk mercan diye geçen turuncuyla kırmızı arası bir renk (15 numara) ama gözüm fuşyada da kalmadı değil hani. Gerçi bu kadar yağlı rujların kalıcılığı çok iyi olmuyor ama bu nemlendirmeye değer bence.
Bir de ikinci mail adresimle sipariş verdiğim için yeni üye olarak bir parlatıcı daha hediye ettiler, onu henüz açmadım.
Reklamlar

40 Yorum to “>Strawberry Alışerişi : Stila ve YSL”

  1. >güle güle kullan, ben de ne zamandır niyetliyim strawberryden sipariş vermeye ama güvenemiyorum bir türlü.

  2. >güle güle kullan, ben de ne zamandır niyetliyim strawberryden sipariş vermeye ama güvenemiyorum bir türlü.

  3. >hediyelerini güle güle kullan ama senın kadar az makyaja ıhtıyacı olan cilde sahip biri napar bukadar malzemeyi söyle bana:)

  4. >hediyelerini güle güle kullan ama senın kadar az makyaja ıhtıyacı olan cilde sahip biri napar bukadar malzemeyi söyle bana:)

  5. >Hayatım güle güle kullan.İşine yaramamasına üzüldüm ama şimdi :(

  6. >Hayatım güle güle kullan.İşine yaramamasına üzüldüm ama şimdi :(

  7. >Valla doğum günün diye dua et yoksa kırcam kafanı buluşunca. Boyalara harcadığın gaymelerle kasap tükkanı açardın bacım :O

  8. >Valla doğum günün diye dua et yoksa kırcam kafanı buluşunca. Boyalara harcadığın gaymelerle kasap tükkanı açardın bacım :O

  9. >bende de rouge volupte no 14 ve 15 var :)hatta bak burda yazmıştımhttp://fashioncholicgirl.blogspot.com/2009/07/ysl-rouge-volupte-orange-shiver-and.html

  10. >bende de rouge volupte no 14 ve 15 var :)hatta bak burda yazmıştımhttp://fashioncholicgirl.blogspot.com/2009/07/ysl-rouge-volupte-orange-shiver-and.html

  11. >Laçincim fuşya dediğin eğer no:8'se, onu kullanıyorum. Çok güzel bir pembe, tavsiye ederim. Rujun kalıcılığı da, yumuşak yapısına rağmen iyi sayılır.Bu arada aldığın herşeyi iyi günlerde kullan=)

  12. >Laçincim fuşya dediğin eğer no:8'se, onu kullanıyorum. Çok güzel bir pembe, tavsiye ederim. Rujun kalıcılığı da, yumuşak yapısına rağmen iyi sayılır.Bu arada aldığın herşeyi iyi günlerde kullan=)

  13. >lacincim, gelecek doğum günün kutlu .yaptığın alışverişe bayıldım senden özendim bende ysl ruj sipariş ettim inş en kısa zamanda gelir acaip sabırsızlanıyorum. bu siteyi bilmiyordum sayende öğrendim bayıldım siteye bundan sonra tek adresim diyebilirim. çok sağol :)

  14. >lacincim, gelecek doğum günün kutlu .yaptığın alışverişe bayıldım senden özendim bende ysl ruj sipariş ettim inş en kısa zamanda gelir acaip sabırsızlanıyorum. bu siteyi bilmiyordum sayende öğrendim bayıldım siteye bundan sonra tek adresim diyebilirim. çok sağol :)

  15. >Güle güle kullan cnm. Ysl rujun rengi harika görünüyor cidden…

  16. >Güle güle kullan cnm. Ysl rujun rengi harika görünüyor cidden…

  17. >Laçincim şimdiden nice mutlu yıllara, ömür boyu mutluluklar….Şebnem

  18. >Laçincim şimdiden nice mutlu yıllara, ömür boyu mutluluklar….Şebnem

  19. >strawberryden alışveriş yapmak istiyorum ne zamandır ama.. bi türlü güvenemiyorum.. herhangi bir sıkıntı yaşadınızmı daha önce???

  20. >strawberryden alışveriş yapmak istiyorum ne zamandır ama.. bi türlü güvenemiyorum.. herhangi bir sıkıntı yaşadınızmı daha önce???

  21. >Bende şu Ysl rujdan sipariş edecektim ki baktım favorim benefit gelmiş sephora'ya vazgeçtim :( ama gene strawberry en hesaplısı canım.. :)

  22. >Bende şu Ysl rujdan sipariş edecektim ki baktım favorim benefit gelmiş sephora'ya vazgeçtim :( ama gene strawberry en hesaplısı canım.. :)

  23. >*ordan burdan hayattan: strawberry'de hiç sorun yaşamadım zaten takip numarası var, pttnin sitesinden takip ediyorsun.*tuku: koleksiyon diyelim :))*ırazca: sağol canım, yok benim hatam renkli nemlendiriciyle setteki bir fara tav olup bütün seti sipariş ettim tabii ki, bendeki ürünleri unutmuşum :=)*stil direktörü: Ahahah, yavrum bak öyle deme senin papilerle dünya kurtulur be anam:P Benimkiler minik en azından yer kaplamıyor. *fashioncholic: sen de güle güle kullan ozaman.*bi: Evet sanırım 8di numarası, ona da bakacağım.*su: Rica ederim, özellikle indirimlerden yararlanmak lazım çok ucuza geliyor.*şebnem: teşekkürler*ayzemin: siparişini takip numarasıyla takip edebildiğin için sorun yaşamazsın.*merve: indirim zamanı gerçekten çok hesaplı oluyor

  24. >*ordan burdan hayattan: strawberry'de hiç sorun yaşamadım zaten takip numarası var, pttnin sitesinden takip ediyorsun.*tuku: koleksiyon diyelim :))*ırazca: sağol canım, yok benim hatam renkli nemlendiriciyle setteki bir fara tav olup bütün seti sipariş ettim tabii ki, bendeki ürünleri unutmuşum :=)*stil direktörü: Ahahah, yavrum bak öyle deme senin papilerle dünya kurtulur be anam:P Benimkiler minik en azından yer kaplamıyor. *fashioncholic: sen de güle güle kullan ozaman.*bi: Evet sanırım 8di numarası, ona da bakacağım.*su: Rica ederim, özellikle indirimlerden yararlanmak lazım çok ucuza geliyor.*şebnem: teşekkürler*ayzemin: siparişini takip numarasıyla takip edebildiğin için sorun yaşamazsın.*merve: indirim zamanı gerçekten çok hesaplı oluyor

  25. >meraba laçin.bende rimelini satın almak istiyorum gittigidiyordan ama bugüne kadar stila hiç kullanmadım nasıldır bilmiyorum..ayrıyetten bende göz altı morlukları müthiş derecede belirgin.kapatıcı sürmeden çıktığmda kendimi esrar içenler gibi hissediyorum..o yüzden önerebileceğin kapatıcı varmı tenim çok koyu değil senin rengin gibiyim desem olabilir…:)ayrıca sayende o kadar çok site öğrendim ve bilgiler de cabası Allah bu hayırlı mübarek günde sağlığını ve sevdiklerini senden ayırmasın..seni tanıdığıma çok seviniyorum…

  26. >meraba laçin.bende rimelini satın almak istiyorum gittigidiyordan ama bugüne kadar stila hiç kullanmadım nasıldır bilmiyorum..ayrıyetten bende göz altı morlukları müthiş derecede belirgin.kapatıcı sürmeden çıktığmda kendimi esrar içenler gibi hissediyorum..o yüzden önerebileceğin kapatıcı varmı tenim çok koyu değil senin rengin gibiyim desem olabilir…:)ayrıca sayende o kadar çok site öğrendim ve bilgiler de cabası Allah bu hayırlı mübarek günde sağlığını ve sevdiklerini senden ayırmasın..seni tanıdığıma çok seviniyorum…

  27. >*sibel: stila' nın diğer ürünlerinin methini hep okuyorum ama rimelini bilemeyeğim şimdi ne desem yalan olur,benim çok rimelim var o yüzden hiç açmadan satıyorum.Kapatıcı olarak MAc' in select cover up' ı çok başarılı bence, daha uygun fiyatlı istersen Pastel' in magic touch' ına bir bak derim.

  28. >*sibel: stila' nın diğer ürünlerinin methini hep okuyorum ama rimelini bilemeyeğim şimdi ne desem yalan olur,benim çok rimelim var o yüzden hiç açmadan satıyorum.Kapatıcı olarak MAc' in select cover up' ı çok başarılı bence, daha uygun fiyatlı istersen Pastel' in magic touch' ına bir bak derim.

  29. >Teşekür ederim önerin için..ayrıca stilanın maskarısını kulanan varsa bana yardımcı olursa sevinirim….

  30. >Teşekür ederim önerin için..ayrıca stilanın maskarısını kulanan varsa bana yardımcı olursa sevinirim….

  31. >Ehüüü hüü iyiki dedin de baktım cevaba bebek, valla ne diyeyim haklısın be anam :)

  32. >Ehüüü hüü iyiki dedin de baktım cevaba bebek, valla ne diyeyim haklısın be anam :)

  33. >merhaba blogunu önceden görmemiştim harika bi blog çok begendim.stawberry den birşeyler almak istiyorum da pek güvenemiyorum açıkcası honkog çıkış yeri orasıda çin e baglı ne kadar güvenilir bilmiyorum size sorayım dedim:)

  34. >merhaba blogunu önceden görmemiştim harika bi blog çok begendim.stawberry den birşeyler almak istiyorum da pek güvenemiyorum açıkcası honkog çıkış yeri orasıda çin e baglı ne kadar güvenilir bilmiyorum size sorayım dedim:)

  35. >*sibel: evet kullananlar yazabilir.*serin: orijinallik konusunda hiç sorun yaşamadım ben, bir sürü de alışveriş yaptım daha önceden.

  36. >*sibel: evet kullananlar yazabilir.*serin: orijinallik konusunda hiç sorun yaşamadım ben, bir sürü de alışveriş yaptım daha önceden.

  37. >harika o zaman hemen sipariş vermeliyim:)

  38. >harika o zaman hemen sipariş vermeliyim:)

  39. >bu strawberry hani bi ara siparişlerimizle birlikte hediye olarak ücretsiz stila köpük far gönderiyoduya onun sky rengini arıyorum……. hemde öyle böyle değil lacincim yana yakıla arıyorum…….bulamıyorum………yardımcı olabilecek olan varsa gercekten çok sevinirim……

  40. >bu strawberry hani bi ara siparişlerimizle birlikte hediye olarak ücretsiz stila köpük far gönderiyoduya onun sky rengini arıyorum……. hemde öyle böyle değil lacincim yana yakıla arıyorum…….bulamıyorum………yardımcı olabilecek olan varsa gercekten çok sevinirim……

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: