>Tüylü Omuzlar Deneysel Çalışma

>

Benim bazı diy çalışmalarım deneysel düzeyde kalıyor. Yani şöyle ki, birşey düşünüyorum onu uğraşıp uyguluyorum ve istediğim gibi de oluyor ama bunu kullanabileceğim bir ortam bulamadığım için bir kenara kalkıyor. Bu vatkaları süsleme de aynen böyle oldu.

En büyük boy siyah vatka aldım, siyah parlak jarse kumaşla kapladım sonra üzerine otrişten kestiğim parçayı diktim. Kabarıklığını biraz da olsa azaltmak için her yerinden elde dikmem gerekti. Sonra bir baktım bütün ev otriş olmuş :)) Nasıl olduysa mutfakta bile siyah tüyler uçuşuyordu, ki çalışma odamla mutfak arasında baya mesafe var. Neyse her tarafı süpürdüm hatta vatkanın üzerini de süpürgeyle çektim ki daha dökülmesin.Uğraştırıcı tarafı sonrasındaki bu temizlikti.
Ben bunları bu akşam için yaptığım beyaz ipek bluzun omuzlarına takacaktım ama deneyince kendimi Bülent Ersoy gibi hissettim :)) Yani akşam gideceğimiz yer alt tarafı bir cafe kıvamında bir yer, ağır gelecek. Tamam doğumgünü kızı olabilirim ama bunlar da olmayacaktı. Ben en iyisi Hesi’ nin yönteme başvurayım. İnşallah akşama kadar bitiririm.

not: aslında doğumgünüm pazar günü ama kutlaması bu akşam olacak, pazar günü herhalde ailemle kutlarız. Üst üste pasta kesmeyi çok seviyorum :))

Bir Cevap Yazın

