>Doğumgünü Kutlaması

>

Doğum günüm çocukluğumdan beri hep önemli olmuştur. Annem öyle alıştırdı beni ne yapayım, her doğum günüme mutlaka yeni elbise diker, evde üç gün öncesinden hazırlıklara başlardı. Pastalar, börekler yapar; arkadaşlarımı, onların annelerini gündüz, bizim aileyi de gece ağırlardı. O yüzden doğum günümü mutlaka birşeyler yaparak kutladım ben. En azından minik bir yemek, bir eğlenceyle… Sağlığımız el versin de nice seneler arkadaşlarımızla bir arada olalım inşallah. 



Asıl doğum günüm yazdığım gibi pazar günü ama cumartesi herkesin işi olunca cuma akşamına çektik kutlamayı. Bu sefer mevcudumuz baya azdı :)) Toplamda on kişi falandık, sadece yakınlarımız vardı. Davet ettiğimiz birkaç çift daha vardı ama ikisi hamilelik dolayısıyla gelemediler. Olsun, bana güzel dileklerini ilettiler, o yeterliydi benim için.
Kardeşim ve kız arkadaşı, yakın arkadaşlarımız E ve S, 
ayrıca Edoş ve Ömer de oradaydı, bizi yalnız bırakmadılar. 
Önce Beyoğlu House Cafe’ de yemek yedik. Ortamı, yemekleri, müzikleri çok güzel tavsiye ederim. Özellikle dekorasyonuna, yüksek tavanına, kuş kafesi formundaki beyaz ferforje dj kabinine, melek kanatlı avizelere bayıldım.

Yemekten sonra oradan çıkıp Old City‘ ye gittik. Geçen seneki doğumgünümde de gitmiş ve çok eğlenmiştik, başka bir yere gidip riske atmak istemedik. Müzisyenlerinden birini tanıdığımız grubun o gece çalmayacağını fakat çalacak grubun da çok iyi olduğunu öğrenince de içeri girdik. Oldukça genç müzisyenlerin yer aldığı grubun enerjisi müthişti. “Black Eyed Peas” grubunun şarkılarında çok iyilerdi bence. Hafif rock esintili canlı müzik seviyorsanız şiddetle tavsiye ederim.
*Çalan grubun adı JukeBox, kendileri hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Reklamlar

132 Yorum to “>Doğumgünü Kutlaması”

  1. >Ne güzel fotoğraflar. Çok eğlenmişsiniz belli.İnsanın mutlu günlerinde yanında dostlarının olması ne kadar güzel :))

  2. >Ne güzel fotoğraflar. Çok eğlenmişsiniz belli.İnsanın mutlu günlerinde yanında dostlarının olması ne kadar güzel :))

  3. >Nice seneleree sağlıkla mutlulukla diyim:))

  4. >Nice seneleree sağlıkla mutlulukla diyim:))

  5. >mutlu yıllar tekrar canım.. çok eğlenceli gözüküyor fotoğraflar.. vatkalara ise ağzım açık bakıyorum çok güzel olmuş:)

  6. >mutlu yıllar tekrar canım.. çok eğlenceli gözüküyor fotoğraflar.. vatkalara ise ağzım açık bakıyorum çok güzel olmuş:)

  7. >Laçin'ciğim süper bir akşamdı tek kelimeyle, çok eğlendik. Tek problem fotoşopla beni inceltmemiş olman, yarım dünya gibi çıkmışım (fotoğraf makineniz bozuk galba) :))))

  8. >Laçin'ciğim süper bir akşamdı tek kelimeyle, çok eğlendik. Tek problem fotoşopla beni inceltmemiş olman, yarım dünya gibi çıkmışım (fotoğraf makineniz bozuk galba) :))))

  9. >canımcım doğum günün kutlu olsun;))))))

  10. >canımcım doğum günün kutlu olsun;))))))

  11. >*dominika: evet gerçekten öyle. insan kötü gününde olduğu kadar iyi gününde de sevdiklerini yanında istiyor. *tatlı cadı: teşekkürler*siu: sağol canım :=) beğendiğine sevindim.*ömer suner: biz teşekkür ederiz, geldiniz mutlu ettiniz. Evet bizim makine bozuk ondan öyle çıkmış..*esra: teşekkürler.

  12. >*dominika: evet gerçekten öyle. insan kötü gününde olduğu kadar iyi gününde de sevdiklerini yanında istiyor. *tatlı cadı: teşekkürler*siu: sağol canım :=) beğendiğine sevindim.*ömer suner: biz teşekkür ederiz, geldiniz mutlu ettiniz. Evet bizim makine bozuk ondan öyle çıkmış..*esra: teşekkürler.

  13. >Nice mutlu ve sağlıklı yıllara canım, keyfiniz daim olsun ;D

  14. >Nice mutlu ve sağlıklı yıllara canım, keyfiniz daim olsun ;D

  15. >hayırlı yaşlar dileğiyle tüm sevdiklerinle beraber inş.Omuz detayı cok hoş hayretle bakıyor insan :) gülen yüzün gözlerin hiç solmasın hiç edoş'a heryer de rastlamak mümkün ömer beyin bozuk makina yorumuna da pek güldüm:)Sevgiler…

  16. >hayırlı yaşlar dileğiyle tüm sevdiklerinle beraber inş.Omuz detayı cok hoş hayretle bakıyor insan :) gülen yüzün gözlerin hiç solmasın hiç edoş'a heryer de rastlamak mümkün ömer beyin bozuk makina yorumuna da pek güldüm:)Sevgiler…

  17. >*antigone: teşekkür ederim*esraca: teşekkürler.eda ve ömer sağolsun bizi kırmayıp geldiler doğumgünüme, rastlaşmadık yani :))

  18. >*antigone: teşekkür ederim*esraca: teşekkürler.eda ve ömer sağolsun bizi kırmayıp geldiler doğumgünüme, rastlaşmadık yani :))

  19. >şimdiden doğumgünün kutlu olsun laçin… mutlu, sağlıklı ve eşinle nice yıllara!!!

  20. >şimdiden doğumgünün kutlu olsun laçin… mutlu, sağlıklı ve eşinle nice yıllara!!!

  21. >tüm sevdiklerinle nice nice senelere Laçincim:)

  22. >tüm sevdiklerinle nice nice senelere Laçincim:)

  23. >Sevdiklerinle birlikte nice mutlu,sağlıklı,keyifli yaşlar diliyorum…Gülen yüzün solmasın:)sevgiler..:)

  24. >Sevdiklerinle birlikte nice mutlu,sağlıklı,keyifli yaşlar diliyorum…Gülen yüzün solmasın:)sevgiler..:)

  25. >Doğum gününüz kutlu olsun.. Sevdiklerinizle sağlıklı,nice mutlu yaşlara.. :)

  26. >Doğum gününüz kutlu olsun.. Sevdiklerinizle sağlıklı,nice mutlu yaşlara.. :)

  27. >çok çok eğlenceli görünüyor=)Doğum günü kutlamalarının gelenekselliğini yaşayan,bilen birisi olarak böyle coşkulu kutlamış olmanıza çok sevindim:) vallahi kendim eğlenmiş kadar oldum resimleri görünce

  28. >çok çok eğlenceli görünüyor=)Doğum günü kutlamalarının gelenekselliğini yaşayan,bilen birisi olarak böyle coşkulu kutlamış olmanıza çok sevindim:) vallahi kendim eğlenmiş kadar oldum resimleri görünce

  29. >Aaaaaa iyi ki doğdun Laçincim !!! Old City benim de yıllardır sıkılmadan gittiğim cici bir yer… Fırsatınız olursa bir de doğaçlama gösterilerini izlemenizi öneririm, çok eğlenceli oluyor…Nice Mutlu Yıllara !!!!

  30. >Aaaaaa iyi ki doğdun Laçincim !!! Old City benim de yıllardır sıkılmadan gittiğim cici bir yer… Fırsatınız olursa bir de doğaçlama gösterilerini izlemenizi öneririm, çok eğlenceli oluyor…Nice Mutlu Yıllara !!!!

  31. >doğumgünün kutlu olsun laçincim ; sağlıklı, mutlu, sevdiklerinle, seni sevenlerle nice yıllara…:)))

  32. >doğumgünün kutlu olsun laçincim ; sağlıklı, mutlu, sevdiklerinle, seni sevenlerle nice yıllara…:)))

  33. >tebrik ederim, nice mutlu yaşlara :)omerin size bakişi super çikmiş ama :))

  34. >tebrik ederim, nice mutlu yaşlara :)omerin size bakişi super çikmiş ama :))

  35. >Laçencim, mutlu yıllar, yeni yeni yeni başarılar getirsin. Yeni saç kesimin sana çok yakıştı. Birde kombini boydan ve detaylarıyla istiyorummm :)

  36. >Laçencim, mutlu yıllar, yeni yeni yeni başarılar getirsin. Yeni saç kesimin sana çok yakıştı. Birde kombini boydan ve detaylarıyla istiyorummm :)

  37. >sevdiklerinle nice güzel seneler senin olsun.

  38. >sevdiklerinle nice güzel seneler senin olsun.

  39. >sevdiklerinle beraber nice yıllara arkadaşım

  40. >sevdiklerinle beraber nice yıllara arkadaşım

  41. >fosette : teşekkürler sakazen : çok sağolcolors of angel : inşallah ,teşekkür ederim.Aslıhan : teşekkürlerAcemi terzi : evet iyi ki fotoğraf çekmişiz, bakmak bile güzel şimdi :=)nora : teşekkürler. Evet Old City' deki o gösterileri tavsiye ettiler bize, inşallah ilk fırsatta gideceğiz. duygu : çok teşekkürlercaramel macchiato : teşekkürler, değil mi galiba saçımda birşey vardı ona bakmış :)ssecret : inşallah, teşekkür ederim. Kıyafetimi koyacağım bir ara.karamel mutfak : inşallah, çok teşekkürler*closely fashion: teşekkürler

  42. >fosette : teşekkürler sakazen : çok sağolcolors of angel : inşallah ,teşekkür ederim.Aslıhan : teşekkürlerAcemi terzi : evet iyi ki fotoğraf çekmişiz, bakmak bile güzel şimdi :=)nora : teşekkürler. Evet Old City' deki o gösterileri tavsiye ettiler bize, inşallah ilk fırsatta gideceğiz. duygu : çok teşekkürlercaramel macchiato : teşekkürler, değil mi galiba saçımda birşey vardı ona bakmış :)ssecret : inşallah, teşekkür ederim. Kıyafetimi koyacağım bir ara.karamel mutfak : inşallah, çok teşekkürler*closely fashion: teşekkürler

  43. >hepi börtdeyyy Laçiin… :) :)Daha nice nice senelere ailenle ve dostlarınla beraber inşallah.Birde bir istekte bulunsam,yakın plan vatka resimlerini uygun bir zamanında eklermisin ?? Teşekkürler,sevgiler.

  44. >hepi börtdeyyy Laçiin… :) :)Daha nice nice senelere ailenle ve dostlarınla beraber inşallah.Birde bir istekte bulunsam,yakın plan vatka resimlerini uygun bir zamanında eklermisin ?? Teşekkürler,sevgiler.

  45. >Süperdi ya,öncesi House Cafe'de güzeldi. Anne gibi beni bağrına bastığın, ve bıyıklı hallerimiz süper babe! Apoletler süper ötesi olmuştu, birbirimize uyumumuz hele konuşmadan daha da süperdi :) Biz tşk ederiz canım, isimleri duyup da sonrada onlar beni, ben onları şahsen tanımak çok keyifliydi. Nice senelere bebeğüm şimdiden mucxNot: Ömi'ye bak sen fotoşopla demiş delü kocam benim, sen bilmiyorsun kanka gece sizden sonra Bizim Dürüm'e gittik, 1 urfa,1 adana, 1 de tavuk şiş yedi düşünebiliyormusun. Dahası da var eve geldik, mutfakta dolabı açıp kafasını sokmuş içine süt dilimi yiyordu kinder var ya hani süt ağır gelirmiş onca yemek üstüne bahanesi de bu :) Uçan balon olacak yakında hehe!

  46. >Süperdi ya,öncesi House Cafe'de güzeldi. Anne gibi beni bağrına bastığın, ve bıyıklı hallerimiz süper babe! Apoletler süper ötesi olmuştu, birbirimize uyumumuz hele konuşmadan daha da süperdi :) Biz tşk ederiz canım, isimleri duyup da sonrada onlar beni, ben onları şahsen tanımak çok keyifliydi. Nice senelere bebeğüm şimdiden mucxNot: Ömi'ye bak sen fotoşopla demiş delü kocam benim, sen bilmiyorsun kanka gece sizden sonra Bizim Dürüm'e gittik, 1 urfa,1 adana, 1 de tavuk şiş yedi düşünebiliyormusun. Dahası da var eve geldik, mutfakta dolabı açıp kafasını sokmuş içine süt dilimi yiyordu kinder var ya hani süt ağır gelirmiş onca yemek üstüne bahanesi de bu :) Uçan balon olacak yakında hehe!

  47. >Doğum günün kutlu olsun canım, yeni yaşında tüm isteklerinin gerçek olması dileklerim ile… Bu arada püsküller çok hoş durmuş, kıyafetin beyaz olması püskülleri daha güzel göstermiş emeklerine sağlık.

  48. >Doğum günün kutlu olsun canım, yeni yaşında tüm isteklerinin gerçek olması dileklerim ile… Bu arada püsküller çok hoş durmuş, kıyafetin beyaz olması püskülleri daha güzel göstermiş emeklerine sağlık.

  49. >*mughetto: çok teşekkürler, en kısa zamanda ekleyeceğim.*stil direktörü: Ahaha değil mi süper çıkmış fotoğraflar, hakikaten sözleşsek bu kadar uyumlu olamazdık valla. Süt dilimi değil de pinguini' ye ben de dayanamıyorum, ömer haklı valla :))*birileri anlatsın: çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  50. >*mughetto: çok teşekkürler, en kısa zamanda ekleyeceğim.*stil direktörü: Ahaha değil mi süper çıkmış fotoğraflar, hakikaten sözleşsek bu kadar uyumlu olamazdık valla. Süt dilimi değil de pinguini' ye ben de dayanamıyorum, ömer haklı valla :))*birileri anlatsın: çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.

  51. >nice yıllarar… vatkalı tshirtünde süper olmuş…

  52. >nice yıllarar… vatkalı tshirtünde süper olmuş…

  53. >Sevdiklerinle beraber nice mutlu yaşlar diliyorum.Doğum günün kutlu olsun…

  54. >Sevdiklerinle beraber nice mutlu yaşlar diliyorum.Doğum günün kutlu olsun…

  55. >sevdiklerinle birlikte nice üzel yıllara;)

  56. >sevdiklerinle birlikte nice üzel yıllara;)

  57. >yüzün gibi için gibi yeni yaşın binbir güzellikle ve mutlulukla geçsin laçinn.:))sevgiler..

  58. >yüzün gibi için gibi yeni yaşın binbir güzellikle ve mutlulukla geçsin laçinn.:))sevgiler..

  59. >iyi ki dogmusun ins bu yasinda hersey gonlunce olur.

  60. >iyi ki dogmusun ins bu yasinda hersey gonlunce olur.

  61. >doğum günün kutlu olsun laçinciimmm

  62. >doğum günün kutlu olsun laçinciimmm

  63. >MUTLU YILLAR CANIM SEVDİKLERİNLE NİCE YILLARA……

  64. >MUTLU YILLAR CANIM SEVDİKLERİNLE NİCE YILLARA……

  65. >mutlu yıllar cnm nıce saglıklı yılları sevdiklerinle gecir insallah…gecmıs olsun dileklerin için de cok cok tskler …

  66. >mutlu yıllar cnm nıce saglıklı yılları sevdiklerinle gecir insallah…gecmıs olsun dileklerin için de cok cok tskler …

  67. >nice mutluuuuuuuuuu yılllar… hep böyle gülmen dilegiyle:))

  68. >nice mutluuuuuuuuuu yılllar… hep böyle gülmen dilegiyle:))

  69. >laçincim harıka gercekten super bir enerji yolluyorsun fotolardan hep gül canım, gulmek sana çok yakışıyorrr:)))m u tlu yıllar

  70. >laçincim harıka gercekten super bir enerji yolluyorsun fotolardan hep gül canım, gulmek sana çok yakışıyorrr:)))m u tlu yıllar

  71. >umarım nice mutlu ve güzel doğum günleri görürsün bu fotoğraftaki gibi.iyiki doğdun…(vatkalarda mükemmel olmuş:))

  72. >umarım nice mutlu ve güzel doğum günleri görürsün bu fotoğraftaki gibi.iyiki doğdun…(vatkalarda mükemmel olmuş:))

  73. >*esra: teşekkürler ama o tshirt değil, yeni diktiğim ipek bluz. Neyse yazacağım bir ara*çiçek: teşekkürler*biyasimadahagirdim: teşekkürler*tümay: teşekkürler*capricemoda: inşallah, teşekkürler*aslı: teşekkür ederim.*maydesignorg: teşekkür ederim.*ozge: çok sağol canım, sana tekrar geçmiş olsun hemen iyileş inşallah.*hati: teşekkür ederim.*sezgi: çok teşekkürler*ruşen: teşekkür ederim. vatkaların yakından fotosunu da koyacağım birkaç gün sonra.

  74. >*esra: teşekkürler ama o tshirt değil, yeni diktiğim ipek bluz. Neyse yazacağım bir ara*çiçek: teşekkürler*biyasimadahagirdim: teşekkürler*tümay: teşekkürler*capricemoda: inşallah, teşekkürler*aslı: teşekkür ederim.*maydesignorg: teşekkür ederim.*ozge: çok sağol canım, sana tekrar geçmiş olsun hemen iyileş inşallah.*hati: teşekkür ederim.*sezgi: çok teşekkürler*ruşen: teşekkür ederim. vatkaların yakından fotosunu da koyacağım birkaç gün sonra.

  75. >sağlıklı, mutlu, bol tasarımlı çok güzel yeni bir yaş diliyorum…

  76. >sağlıklı, mutlu, bol tasarımlı çok güzel yeni bir yaş diliyorum…

  77. >Nice mutlu senelere, bluzun çok güzel olmuş.. Tüylü vatka çalışmandan çok daha güzel durmuş bu vatkalar beyazın üstüne çok şık olmuş..

  78. >Nice mutlu senelere, bluzun çok güzel olmuş.. Tüylü vatka çalışmandan çok daha güzel durmuş bu vatkalar beyazın üstüne çok şık olmuş..

  79. >Nice senelere güler yüzlü Laçin:)

  80. >Nice senelere güler yüzlü Laçin:)

  81. >dogum gunun kutlu olsunnice mutlu saglikli yaslara sevgilerle:)

  82. >dogum gunun kutlu olsunnice mutlu saglikli yaslara sevgilerle:)

  83. >Şimdiden yeni yaşını kutluyorum canım. Zaten gece yarısına az kaldı :D İyi ki doğmuşsun, güzel gülen Laçin..

  84. >Şimdiden yeni yaşını kutluyorum canım. Zaten gece yarısına az kaldı :D İyi ki doğmuşsun, güzel gülen Laçin..

  85. >şahane bir gün geçirdiğiniz her halinizden belli..:)İnşallah bir ömrün bu şahanelikte, sevdiklerinle geçer..:)Doğum günü kutlamalarını kim sevmez ki..;)

  86. >şahane bir gün geçirdiğiniz her halinizden belli..:)İnşallah bir ömrün bu şahanelikte, sevdiklerinle geçer..:)Doğum günü kutlamalarını kim sevmez ki..;)

  87. >nice mutlu yaşlara sevdiklerinle,dostlarınla :) fotoğraflar ne kadar mutlu oldugunuzu ispatlıyor,kıskananlar çatlasın :))

  88. >nice mutlu yaşlara sevdiklerinle,dostlarınla :) fotoğraflar ne kadar mutlu oldugunuzu ispatlıyor,kıskananlar çatlasın :))

  89. >Nice nice yıllara Lacheen.

  90. >Nice nice yıllara Lacheen.

  91. >en kötu gununuz böyle olsun

  92. >en kötu gununuz böyle olsun

  93. >Sağlıklı,Mutlu nice yıllara.

  94. >Sağlıklı,Mutlu nice yıllara.

  95. >Sevgili Laçin doğumgününü en içten dileklerimle kutlarım. Bugün benim de doğumgünüm(1978) ve ikimizin aynı gün doğmuş olması beni nasıl mutlu etti. Seni çok ama çoookkk uuuzzuuunnn zamandan beri takip ediyorum. Ama hiç yorum yazmamıştım. Ortak doğumgünümüz vesilesi ile birşeyler yazmak istedim. Seni,Eda'yı her nekadar blog aracılığı ile tanımış olsamda çok seviyorum. Ömrümüz boyunca sağlık,huzur,mutluluk hep bizlerle ve sevdiklerimizle olsun…

  96. >Sevgili Laçin doğumgününü en içten dileklerimle kutlarım. Bugün benim de doğumgünüm(1978) ve ikimizin aynı gün doğmuş olması beni nasıl mutlu etti. Seni çok ama çoookkk uuuzzuuunnn zamandan beri takip ediyorum. Ama hiç yorum yazmamıştım. Ortak doğumgünümüz vesilesi ile birşeyler yazmak istedim. Seni,Eda'yı her nekadar blog aracılığı ile tanımış olsamda çok seviyorum. Ömrümüz boyunca sağlık,huzur,mutluluk hep bizlerle ve sevdiklerimizle olsun…

  97. >Hepi börtdeyy laçinn!(=Doğum günün kutlu olsun canım, sevdiklerinle beraber nice huzurlu yıllara(=

  98. >Hepi börtdeyy laçinn!(=Doğum günün kutlu olsun canım, sevdiklerinle beraber nice huzurlu yıllara(=

  99. >Laçincim, doğum günün bugünmüş madem bende bugün kutlamak istedim, sevdiklerinle nicee mutlu yıllarrr, iyi ki doğmuşsun ;)

  100. >Laçincim, doğum günün bugünmüş madem bende bugün kutlamak istedim, sevdiklerinle nicee mutlu yıllarrr, iyi ki doğmuşsun ;)

  101. >laçincim nice mutlu yaşlara, her böyle mutlu ol inşallah.fotolar çok eğlenceli görünüyor maşallah kocaman…

  102. >laçincim nice mutlu yaşlara, her böyle mutlu ol inşallah.fotolar çok eğlenceli görünüyor maşallah kocaman…

  103. >doğumgünün kutlu olsunn!! sevdiklerinlerinle nice mutlu,sağlıklı yıllara laçinciğim:) bu arada çok şık olmuşsun,omuzlar şahane:)

  104. >doğumgünün kutlu olsunn!! sevdiklerinlerinle nice mutlu,sağlıklı yıllara laçinciğim:) bu arada çok şık olmuşsun,omuzlar şahane:)

  105. >Canım doğum günün kutlu olsun nice senelere. ne güzel kutlamışsınız, en kötü gününüz böyle olsun gülümsemen hiç eksik olmasın:)

  106. >Canım doğum günün kutlu olsun nice senelere. ne güzel kutlamışsınız, en kötü gününüz böyle olsun gülümsemen hiç eksik olmasın:)

  107. >edinin blogunda da yazdım, hem iyi ki doğmuşsun hem de ne kadar güzel bir kızsın çıtı pıtı, maşallah canım:) omuzlarına bayıldığımı söylememe bilmeme gerek var mı? nice güzel ve üretken, ilham dolu yıllara:)

  108. >edinin blogunda da yazdım, hem iyi ki doğmuşsun hem de ne kadar güzel bir kızsın çıtı pıtı, maşallah canım:) omuzlarına bayıldığımı söylememe bilmeme gerek var mı? nice güzel ve üretken, ilham dolu yıllara:)

  109. >İyi ki doğdun ve iyi ki yazıyorsun:)) Mutlu yıllar:P

  110. >İyi ki doğdun ve iyi ki yazıyorsun:)) Mutlu yıllar:P

  111. >iyi ki doğdun laçin nice mutlu senelere…

  112. >iyi ki doğdun laçin nice mutlu senelere…

  113. >ben bu omuzların tarifini isterim!

  114. >ben bu omuzların tarifini isterim!

  115. >Normalde bu kadar çok yorum almış topiclere yorum yazıp, blog sahibesini daha da yormak istemiyorum ama -Eda Ablanın da bloğunda yazdım- ne kadar içten ne kadar güzel gülmüşsünüz.. İnşallah en kötü gününüz böyle olur:) Nica nice yıllara :*

  116. >Normalde bu kadar çok yorum almış topiclere yorum yazıp, blog sahibesini daha da yormak istemiyorum ama -Eda Ablanın da bloğunda yazdım- ne kadar içten ne kadar güzel gülmüşsünüz.. İnşallah en kötü gününüz böyle olur:) Nica nice yıllara :*

  117. >Cok guzel cikmissiniz ;) dogum gunun kutlu olsun cnm sevdiklerinle nice mutlu senelere ..

  118. >Cok guzel cikmissiniz ;) dogum gunun kutlu olsun cnm sevdiklerinle nice mutlu senelere ..

  119. >doğumgünün kutlu olsuuunnn:)

  120. >doğumgünün kutlu olsuuunnn:)

  121. >Geçmiş doğum günün kutlu olsun nice seneler sevdiklerinle berbaer mutlu ol inşallah…:))

  122. >Geçmiş doğum günün kutlu olsun nice seneler sevdiklerinle berbaer mutlu ol inşallah…:))

  123. >Laçinnn hepsi birbirinden güzel fotografların. Oldcity de tiyatrooyunlarınada gitmeni tavsiye ederim çok eglenceli geçiyor hakikaten.Omuzlarındaki püsküller diğerinden cokdaha güzel duruyor. Tekrar nice senelere.

  124. >Laçinnn hepsi birbirinden güzel fotografların. Oldcity de tiyatrooyunlarınada gitmeni tavsiye ederim çok eglenceli geçiyor hakikaten.Omuzlarındaki püsküller diğerinden cokdaha güzel duruyor. Tekrar nice senelere.

  125. >Doğumgününüz kutlu olsunn, herşey çok güzel görünüyor. Ömür boyu mutluluklar dilerim. Bu güzel enerjiniz hiç bitmesiinnSevgilerElçin

  126. >Doğumgününüz kutlu olsunn, herşey çok güzel görünüyor. Ömür boyu mutluluklar dilerim. Bu güzel enerjiniz hiç bitmesiinnSevgilerElçin

  127. >Canım sağlıklı,huzurlu gönlünden geçen her iyi şeyin olduğu bir sene diliyorum…Yeni yaşın kutlu olsunnn sevgiler.

  128. >Canım sağlıklı,huzurlu gönlünden geçen her iyi şeyin olduğu bir sene diliyorum…Yeni yaşın kutlu olsunnn sevgiler.

  129. >Lacin'cigim tekrar nice mutlu senelere ve hersey gonlunce gecenler gibi gerceklesmesi dilegimleSevgilerimle

  130. >Lacin'cigim tekrar nice mutlu senelere ve hersey gonlunce gecenler gibi gerceklesmesi dilegimleSevgilerimle

  131. >laçinnnnn iyi ki doğmuşsun inşallah hayatının en mutlu,en başarılı yılı olsunçok güzelsiniz bir de hepiniz,ışıl,ışıl:)

  132. >laçinnnnn iyi ki doğmuşsun inşallah hayatının en mutlu,en başarılı yılı olsunçok güzelsiniz bir de hepiniz,ışıl,ışıl:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: