>Drawing Pad ve Kendi El Yazınızı Font Yapma

>

Genelde teknolojiyle ilgili çok yazı yazmıyorum ama aşağıda vereceğim linkin ilgisi olanların işine yarayacağını düşünüp yazmak istedim. Bu drawing pad’ i (grafik tablet)  kardeşim kendisine aldığından beri gözüm var, her gördüğümde kurcalıyordum. Geçenlerde yine kurcalayınca ödünç almaya karar verdim. Kardeşimin de bu ara daha çok fotoğrafçılık yönünde işleri olunca bana vermeyi kabul etti :))
Baştan söyleyeyim kullanımı çok zor, bir de ben tabii ki çok acemiyim daha tekniklerini öğrenemedim. Elle çiziyormuş gibi değil tam olarak, alışması biraz zaman alacak gibi. Ama olsun, denemesi bile çok eğlenceli.
Bir de bunun üzerine geçenlerde bir site keşfettim, kendi el yazınızı font olarak bilgisayarınıza kaydedebiliyorsunuz. Aslında bunun için drawing pad e ihtiyacınız yok. Sitede ilk olarak size bir şablon veriyor pdf formatında, bunu yazdırıp harf ve karakterlerle doldurup scanner dan geçiriyorsunuz ve site otomatik olarak el yazınızın fontunu oluşturuyor. Bende yazıcı ve tarayıcı olmadığı için pdf dosyasının üzerini drawing pad le yazarak doldurdum. Onu kaydedip siteye yükledim ve el yazımı font haline bu şekilde getirdim.
Ama dediğim gibi henüz drawing pad i kullanmakta acemi olduğumdan çok düzgün fontlar elde edemedim, ileride tekrar denerim artık. Benim yazı şöyle birşey :
Bir Cevap Yazın

