>Siyah Mor Kemer

>

Obi kemerlerden istek oldukça yapıyorum zaten ama herkes yüksek bel takmak istemeyebiliyor kemerleri, ben de onun için daha farklı modeller çalışıyorum zaman zaman. Bu kemer de sipariş üzerine çalıştığım bir parça, renkler ve model tamamen bana bırakılınca daha rahat oluyorum kesinlikle. Kemerin siyah olacağı kesindi, ama ben biraz renk eklemek istedim. Mor ve birazcık gri kullandım. Süslemesini abartmadan gülleri ön plana çıkartmak istedim.
Güllü kolyelerimde kullandığım eski güllerle saç bantlarımdaki yeni gülleri beraber kullanmak istedim. Aralara da birkaç taş serpiştirdim. Böyle birşey ortaya çıktı. Başka renklerini de çalışacağım yakında.
*Güllü kolye yapımını anlattığım Turkmax videosunu buradan izleyebilirsiniz. Gerçi sol yan kolonda var ama eski yazılarıma bu konuyla ilgili yorumlar geliyor, tekrarlamak istedim.
Reklamlar

20 Yorum to “>Siyah Mor Kemer”

  1. >tesekkur ederım canım cok saol gecmıs olsun dıleklerın ıcın kemer gercekten cok guzel ah keske benım de belım ınce olsada takabılsem ..

  2. >tesekkur ederım canım cok saol gecmıs olsun dıleklerın ıcın kemer gercekten cok guzel ah keske benım de belım ınce olsada takabılsem ..

  3. >Çok şık. Renkler çok iyi .Güzel iş :)elinize sağlık.

  4. >Çok şık. Renkler çok iyi .Güzel iş :)elinize sağlık.

  5. >Benim aklım hala o diğer kemerde, bir geleyim de çalıcam senden onu :) Bantlarla da uyumlu olur haklısın, çalacağım kemerde kolyeyle uyar hi ho ho :O

  6. >Benim aklım hala o diğer kemerde, bir geleyim de çalıcam senden onu :) Bantlarla da uyumlu olur haklısın, çalacağım kemerde kolyeyle uyar hi ho ho :O

  7. >çook güzel olmuş ellerine sağlık

  8. >çook güzel olmuş ellerine sağlık

  9. >bana biraz süslü olmuş gibi geldi sadeliği severim ve genelde sende sade takılıyosun bu senden kopuk bi parça olmuş yinede eline sağlık çok yeteneklisin

  10. >bana biraz süslü olmuş gibi geldi sadeliği severim ve genelde sende sade takılıyosun bu senden kopuk bi parça olmuş yinede eline sağlık çok yeteneklisin

  11. >laçincan ,ilham perimiz harika olmuş,deniyorum bende obi kemeri,umarım güzzel olur

  12. >laçincan ,ilham perimiz harika olmuş,deniyorum bende obi kemeri,umarım güzzel olur

  13. >gösterişli ve romantik. sahibi ii günlerde kullansın seninde ellerine sağlık

  14. >gösterişli ve romantik. sahibi ii günlerde kullansın seninde ellerine sağlık

  15. >merhaba laçin kumaş güller için nasıl kumaş almak gerekir rica etsem yazabilirmisin birde videoda küçük boyut olduğu için anlayamadımeğer fırsatın olursa resimleyebilirmisin sarmal güllerden değil b büyüklerdenayşe

  16. >merhaba laçin kumaş güller için nasıl kumaş almak gerekir rica etsem yazabilirmisin birde videoda küçük boyut olduğu için anlayamadımeğer fırsatın olursa resimleyebilirmisin sarmal güllerden değil b büyüklerdenayşe

  17. >cok zarif, cok güzel olmus kemer =) bak bunu cok sevdim harbiden =)heleki eflatun renginde olmasiiiii… oy oy =)

  18. >cok zarif, cok güzel olmus kemer =) bak bunu cok sevdim harbiden =)heleki eflatun renginde olmasiiiii… oy oy =)

  19. >*stil direktörü: canım senin istediklerinden hiç kalmadı ki bende, olsa dükkan senin :))*yaprakela: bunları düşük bel ile takmak için yapıyorum zaten, obi kemer gibi durmuyor yani*nika: teşekkürler*hatchipu: renkten dolayı kayırdın yani :)) teşekkür ederim.*yeteneksizin: teşekkürler, okuyor kendisi beni zaten*ayşe: ben her türlü kumaşı kullanıyorum ama genelde ince keten, saten veya koton kumaşlar daha iyi sonuç veriyor. Aslında deneyip görmen lazım.*dolunay: :)) "lacheen dükkan"da çok daha süslü parçalar var onları görmedin galiba yine de teşekkürler.*fotograf penceresinden: teşekkürler*sezgi: olmayacak birşey değil, çok basit eminim güzel olacaktır.*

  20. >*stil direktörü: canım senin istediklerinden hiç kalmadı ki bende, olsa dükkan senin :))*yaprakela: bunları düşük bel ile takmak için yapıyorum zaten, obi kemer gibi durmuyor yani*nika: teşekkürler*hatchipu: renkten dolayı kayırdın yani :)) teşekkür ederim.*yeteneksizin: teşekkürler, okuyor kendisi beni zaten*ayşe: ben her türlü kumaşı kullanıyorum ama genelde ince keten, saten veya koton kumaşlar daha iyi sonuç veriyor. Aslında deneyip görmen lazım.*dolunay: :)) "lacheen dükkan"da çok daha süslü parçalar var onları görmedin galiba yine de teşekkürler.*fotograf penceresinden: teşekkürler*sezgi: olmayacak birşey değil, çok basit eminim güzel olacaktır.*

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: