>Kalpli Elbise, Mor ve Bayram

>Geçen gün Peacocks’ a uğramıştım, baya indirim vardı. Reyonlar da ağzına kadar doluydu ama ben uzunca bir süre bir şeyler bulmak için çabaladım :)) Sonunda bayram çocuğu gibi kendime bayramlık alıp çıktım. Siyah üzerine renkli kalp desenli şifon elbiseyi çok sevdim, boyu baya kısa olduğu için içine siyah iç elbise diktim, onunla giyeceğim. (Böyle güzel desenli şifon bulmak neredeyse imkansız olduğu için kendim dikemezdim bunu. Hırka zaten baya zor :)))

Üzerine de mor uzun hırka aldım. Mor, çok sevdiğim bir renk olmasına karşın neredeyse hiç kullanmam, bir-iki parça kıyafetim ancak vardır. Bazı renklere zor ısınıyorum maalesef. Ama artık daha çok mor kullanmaya karar verdim.
Mor hırkaya uyacak bir de mor çorap aldım, kombin tamamlandı.

Herkese şimdiden iyi bayramlar dileyeyim. Malum ilk iki gün falan gezmelerde olacağız, geldiğimde görüşürüz…Ve geçen bayramda yazdığımı tekrarlayayım:

Yorulanlara dinlence, 
sıkılanlara eğlence, 
bekleyenlere misafirler dolup taşsın.



Bütün evlere huzur, sağlık ve mutluluk yağsın.


Bir Cevap Yazın

