>Kalpli Elbise ve Kovboy Botlar

>

Bayramın ikinci günü yani dün, bir önceki yazımda bahsettiğim elbisemi giydim. Fotoğrafları da çekince bayramda kendimi tatil ilan etmeme rağmen [:))] yine de hemen yayınlayıp kaçıyorum.
– Bu seferki fotoğraf çekimleri eşimin elinden çıktı, zamanlayıcıyla değil yani.
– Hava zaten sıcaktı sadece hırkayla gezinebildim. Kasım doğumlu olmama rağmen soğuk havayı çok sevmiyorum, biraz soğuk olabilir ama güneş olmazsa enerjim de kalmıyor gibi hissediyorum.
– Bu kıyafete bir de taç gerekiyordu, geçen gece yaptım bir tane. Çok özelliği yok, deri tacın üzerine parlak taşlar ve kristal boncuklar koydum o kadar. Yine kokoş oldu :))
– Botlar Deichmann’ dan. İndirimin ilk gününü her seferinde nasıl bulabiliyorum anlamıyorum ki… Her seferinde de benim numaram kalmış oluyor. Almayacağım desem de karşıma çıkıyor hep.
Bu botları giydiğimde hep aynı şarkı çalıyor beynimde :
“These boots are made for walkin’
and that’s just what they’ll do
one of these days these boots are gonna walk all over you”   :)))

Bir Cevap Yazın

