>Siyah Süet Bağcıklı Burnu Açık Bot

>

Hani doğum günümde giymek için kendime hediye aldığım ayakkabılarım vardı ya, hani topuk lastiklerinden birini düşürmüştüm, işte onları yaptırdım ve ayrıntılı fotoğrafını çektim.
Biliyorum kimse merak etmemişti, sevdiğim ayakkabılarımın fotoğraflarını da çekmeyi seviyorum…
Tamamen kendim için yani :))

18 Yorum to “>Siyah Süet Bağcıklı Burnu Açık Bot”

  1. >ben merak etmiştim laçincim :) hatta kullanıcısı hatası olarak izah etmiştin durumu her ne kadar alıralmaz olması canını sıkmış olsa da güle güle giy:)

  2. >ben merak etmiştim laçincim :) hatta kullanıcısı hatası olarak izah etmiştin durumu her ne kadar alıralmaz olması canını sıkmış olsa da güle güle giy:)

  3. >s ile birlikte su an bilgisayar basındayız,senin sayfanı açtım,o da göz ucuyla bakıp;'kendisi mi yapmış ayakkabıyı?' dedi.:)

  4. >s ile birlikte su an bilgisayar basındayız,senin sayfanı açtım,o da göz ucuyla bakıp;'kendisi mi yapmış ayakkabıyı?' dedi.:)

  5. >çookk güzellll……o yazında da yorum yapmıştım sanırım:))

  6. >çookk güzellll……o yazında da yorum yapmıştım sanırım:))

  7. >yooo ben merak etmiştim..:)hatta gg'dan, senin fotoğrafından nasıl bişeymiş bu diye bayağı bi incelemiştim.;)gülegüle giy, sevdim ben de..;)

  8. >yooo ben merak etmiştim..:)hatta gg'dan, senin fotoğrafından nasıl bişeymiş bu diye bayağı bi incelemiştim.;)gülegüle giy, sevdim ben de..;)

  9. >İşte budur dostum, bundan sonra önce BİZ demeyi öğreneceğiz :)

  10. >İşte budur dostum, bundan sonra önce BİZ demeyi öğreneceğiz :)

  11. >çok şık botlar… Nereden?

  12. >çok şık botlar… Nereden?

  13. >ayakkabılarn ck güzel laçin ablabayldmmmmarkasını ögrenebilr myimm:)

  14. >ayakkabılarn ck güzel laçin ablabayldmmmmarkasını ögrenebilr myimm:)

  15. >tekrardan güle güle giy canım

  16. >tekrardan güle güle giy canım

  17. >ayakabının hayat hıkayesını alamadık nasıl nekadar nerden:D

  18. >ayakabının hayat hıkayesını alamadık nasıl nekadar nerden:D

Bir Cevap Yazın

