>Asimetrik Deri Ceket

>

Uzun zamandır istediğim deri cekete sonunda cesaret ettim. Boşuna beklemişim o kadar, dikişi zorlamadı beni.
Normal bir deri ceket dikmek (perfecto tarzında) mümkün olmayacağı için modeli kendime göre biraz değiştirdim. Burda’ nın Aralık sayısındaki 110 numaralı payetli ceket kalıbını kullandım.
– Yakasını çıkardım
– Etek kısmında arkaya doğru uzayan bir değişiklik yaptım.
– Biraz daha salaş gözüksün diye derinin kenarlarını bastırmadım, açık çalıştım.
– İçine de küf yeşili pamuk saten astar ekledim.
Suni deri ince olduğu için soğuk havalarda giyemem ama ılık havalarda giyebileceğimi düşünüyorum. Hatta bir aksilik olmazsa bugün giyerim, üzerimdeki fotoğraflarını da en kısa zamanda eklerim.
30 Yorum to “>Asimetrik Deri Ceket”

  1. >Harika bir ceket olmuş.çok beğendim.Kombin fotosunu bekliyorum merakla:)

  2. >Harika bir ceket olmuş.çok beğendim.Kombin fotosunu bekliyorum merakla:)

  3. >Ellerine sağlık, bu profesyonel bir iş olmuş gerçekten.

  4. >Ellerine sağlık, bu profesyonel bir iş olmuş gerçekten.

  5. >Çok güsel olmus keske bende dikebilsem.Benimde bir gün makinam olucak inşallah.O zaman bloguna bakıp iç gecirmekle kalmayıp dikdiklerinden bende dikmeye calısıcagım:D Bir an önce görmeliyiz üstünde.

  6. >Çok güsel olmus keske bende dikebilsem.Benimde bir gün makinam olucak inşallah.O zaman bloguna bakıp iç gecirmekle kalmayıp dikdiklerinden bende dikmeye calısıcagım:D Bir an önce görmeliyiz üstünde.

  7. >Laçin bayıldım ben bu ceketeeeee:) Özellikle astarın rengi süper.Ellerine sağlık. Dikişi zor olur diye ben de uzak duruyordum ama senden aldığım cesaretle ben de başlayabilirim artık.Koccamannnnnn sevgiler

  8. >Laçin bayıldım ben bu ceketeeeee:) Özellikle astarın rengi süper.Ellerine sağlık. Dikişi zor olur diye ben de uzak duruyordum ama senden aldığım cesaretle ben de başlayabilirim artık.Koccamannnnnn sevgiler

  9. >Artık deri işinede başlamışşınız maşallah ne diyim artık kimse tutamaz sizi:))Çok güzel olmuş…Benimde bloğumdaki çantama bakıp yorum yazarmısınız çok önemli benim için şimdiden çok sağolun:)))

  10. >Artık deri işinede başlamışşınız maşallah ne diyim artık kimse tutamaz sizi:))Çok güzel olmuş…Benimde bloğumdaki çantama bakıp yorum yazarmısınız çok önemli benim için şimdiden çok sağolun:)))

  11. >Tebrik ederim.Gerçekten çok güzel olmuş.Çtaı yükselttin senden daha profesyonel şeyler bekliyoruz :)

  12. >Tebrik ederim.Gerçekten çok güzel olmuş.Çtaı yükselttin senden daha profesyonel şeyler bekliyoruz :)

  13. >cok cici duruyor ceket askida. üzerinde görünüsünü cok merak ediyorum =) kesimi cok hosuma gitti simdilik. birde o yesil astar müthis.

  14. >cok cici duruyor ceket askida. üzerinde görünüsünü cok merak ediyorum =) kesimi cok hosuma gitti simdilik. birde o yesil astar müthis.

  15. >bencede çok profesyonel bir çalışma olmuş. eline sağlık

  16. >bencede çok profesyonel bir çalışma olmuş. eline sağlık

  17. >ellerine sağlık canım. üzerinde de görseydik ;)

  18. >ellerine sağlık canım. üzerinde de görseydik ;)

  19. >çok güzel olmuş. ben önce hazır aldın sandım. eline sağlık.bende 107 numaralı modeli dikmeye karar vermiştim.inşallah bi aksilik olmazda dikerim:)

  20. >çok güzel olmuş. ben önce hazır aldın sandım. eline sağlık.bende 107 numaralı modeli dikmeye karar vermiştim.inşallah bi aksilik olmazda dikerim:)

  21. >Bizzat okşadım bugün ahah o da ne demekse artık, gündüz de dediğim gibi bebem yıkılıyorduNuz :)

  22. >Bizzat okşadım bugün ahah o da ne demekse artık, gündüz de dediğim gibi bebem yıkılıyorduNuz :)

  23. >laçin tek kelimeyle müthişşşş!:))) ellerine emegine saglıkk laçincim..

  24. >laçin tek kelimeyle müthişşşş!:))) ellerine emegine saglıkk laçincim..

  25. >vallahi size bravo…..takdir ediyorum, sizi…ellerinize sağlık …süper olmuş

  26. >vallahi size bravo…..takdir ediyorum, sizi…ellerinize sağlık …süper olmuş

  27. >astarda rek seçimi, üüf üffff..;)modelse püfür püfürrrr..;)

  28. >astarda rek seçimi, üüf üffff..;)modelse püfür püfürrrr..;)

  29. pek havalı olmuş güle güle giy ;) bi de ben mi kaçırdım bilmiyorum ama senden bi seyler almak istiyorum yineee :)

  30. ÇOK GÜZEL OLMUŞ…HAKKATEN İÇ ASTARININ RENKLİ OLMASINA BAYILDIM :)

Bir Cevap Yazın

