>Gri Tuniklerde Bedenler

>Tuniklerin bedenleri konusunda yanlış anlaşılmalar olmuş. Ben modeli beden küçülse bile bozulmayacak şekilde yapmaya çalıştım, o yüzden de kafanızda soru işareti kalmasın. Hatta yaptıklarımdan birini kendime satıp (!) küçülttüm, şu an mavi saçlı melek tuniği 38 bedende üzerimde görüyorsunuz.
Takma kol çalışmadığım için de omuz bölümünde sıkıntı olmayacaktır.

24 Yorum to “>Gri Tuniklerde Bedenler”

  1. >Resimler çok hoş ama kendine daha önce yaptığın gibi askılı tunikler yapsaydın sanki daha iyi olurdu diye düşünüyorum

  2. >Resimler çok hoş ama kendine daha önce yaptığın gibi askılı tunikler yapsaydın sanki daha iyi olurdu diye düşünüyorum

  3. >bencede dier yaptığını daha çok beyenmiştim ama çizimler güzel…

  4. >bencede dier yaptığını daha çok beyenmiştim ama çizimler güzel…

  5. >Bütün hepsi satılmış, tekrar yapmayı düşünüyo musunuz?

  6. >Bütün hepsi satılmış, tekrar yapmayı düşünüyo musunuz?

  7. >Ama bu desen çok güzel!hem de melekli…….çok güzelmiş…(

  8. >Ama bu desen çok güzel!hem de melekli…….çok güzelmiş…(

  9. >Figürler çok hoş. Renkler de öyle. Baya emek vermişsin çizip boyarken belli.. Emeğine sağlkık..Sevgiler…

  10. >Figürler çok hoş. Renkler de öyle. Baya emek vermişsin çizip boyarken belli.. Emeğine sağlkık..Sevgiler…

  11. >tshirtlere bayıldım..ellerine sağlık…ama hepsi satılmış.çok üzüldüm…bende istiyordum.. bakalım daha sonrakilere…..

  12. >tshirtlere bayıldım..ellerine sağlık…ama hepsi satılmış.çok üzüldüm…bende istiyordum.. bakalım daha sonrakilere…..

  13. >sürekli üretiyorsun,ellerine sağlık.Güle güle kullan

  14. >sürekli üretiyorsun,ellerine sağlık.Güle güle kullan

  15. >çok begendim ozellikle victorian tam benim tarzım ama kacırdım :(

  16. >çok begendim ozellikle victorian tam benim tarzım ama kacırdım :(

  17. >Bence sen kıyafet kombinlemede çok başarılısın.Bu parçalarıda farklı kıyafetle ve aksesuarla kombinlersen eminim herkes beyenecek.Böyle fotolar bekliyorum.

  18. >Bence sen kıyafet kombinlemede çok başarılısın.Bu parçalarıda farklı kıyafetle ve aksesuarla kombinlersen eminim herkes beyenecek.Böyle fotolar bekliyorum.

  19. >Çok özenli ve şipşirin çalışmalar olmuş. Siyahla da güzel olur.

  20. >Çok özenli ve şipşirin çalışmalar olmuş. Siyahla da güzel olur.

  21. >tuniğin modeline bayıldım ben… önlük gibi. harika… eline sağlık(mimarlıkta çok kullanılan ve sevilmeyen bir laf olsa da bazen kullanmak gerekiyor:)

  22. >tuniğin modeline bayıldım ben… önlük gibi. harika… eline sağlık(mimarlıkta çok kullanılan ve sevilmeyen bir laf olsa da bazen kullanmak gerekiyor:)

  23. >Tunikler cok hos olmus, gri parlak boya cok guzelmis…Ben buralarda o kadar renk secenegi bulamadim :)Bu arada, tisortlere akrilik boya ile boyama fikrini senin blogunda okudum, bana fikir vermis oldun, cok tesekkur ederim…Ben de cizimler yapiyorum,belki ilgini ceker…Sevgiler :)Blogum: http://ferahfezas.blogspot.com/

  24. >Tunikler cok hos olmus, gri parlak boya cok guzelmis…Ben buralarda o kadar renk secenegi bulamadim :)Bu arada, tisortlere akrilik boya ile boyama fikrini senin blogunda okudum, bana fikir vermis oldun, cok tesekkur ederim…Ben de cizimler yapiyorum,belki ilgini ceker…Sevgiler :)Blogum: http://ferahfezas.blogspot.com/

Bir Cevap Yazın

