>Saks Mavi Manto-Dikilecek

>

Geçenlerde “mor” a takmıştım ya, sonra somon ve su yeşiline, şimdi de “saks mavisi” ne takıldım kaldım. Kumaşçılardan çok da güzel bir kaşe kumaş bulmuştum, onunla kolay bir manto yapacağım. Kaşe kumaşım inanılmaz kalın o yüzden büyük ihtimalle astarsız olacak ve siyah deriyle karıştıracağım.
Önce ek kumaş almam lazım, çünkü bu kumaştan kol çıkmıyor görüldüğü üzere :))

Reklamlar

34 Yorum to “>Saks Mavi Manto-Dikilecek”

  1. >emınım cok muhtesem olacak :))

  2. >emınım cok muhtesem olacak :))

  3. >Saks mavinin üzerine tanımam harika bir renk eminim çok güzel olacak kolay gelsin :)

  4. >Saks mavinin üzerine tanımam harika bir renk eminim çok güzel olacak kolay gelsin :)

  5. >Saks mavisinin kaşede görüntüsü harika! Çok hoş olacak eminim.Sevgiler…

  6. >Saks mavisinin kaşede görüntüsü harika! Çok hoş olacak eminim.Sevgiler…

  7. >Kolay gelsin, rengi cok guzelmis :)

  8. >Kolay gelsin, rengi cok guzelmis :)

  9. >Peacockstan saks mavisi bir mont almıştım, içinde yine sax mavisi leopar desenli astarı vardı. Bir önceki yazınızda yazdığınız eteği de denemiştim ama bana pek uymadı diye almadım, size güzel olmuş.

  10. >Peacockstan saks mavisi bir mont almıştım, içinde yine sax mavisi leopar desenli astarı vardı. Bir önceki yazınızda yazdığınız eteği de denemiştim ama bana pek uymadı diye almadım, size güzel olmuş.

  11. >rengi muhteşem. Merakla bekliyorum:)

  12. >rengi muhteşem. Merakla bekliyorum:)

  13. >bunu dükkana koymalısın :D

  14. >bunu dükkana koymalısın :D

  15. >süper olucak eminim. Keşke benim de böle yeteneklerim olsa ;)

  16. >süper olucak eminim. Keşke benim de böle yeteneklerim olsa ;)

  17. >saks mavisi oleeyyy!!!! mutiş bi renk ustelik de kaşe… simdiden kolay gelsin cok heveslendim dikiş öğrenmek istiyorum bende :D

  18. >saks mavisi oleeyyy!!!! mutiş bi renk ustelik de kaşe… simdiden kolay gelsin cok heveslendim dikiş öğrenmek istiyorum bende :D

  19. >sana şimdiden kolay gelsin.sonucu bekliyoruz

  20. >sana şimdiden kolay gelsin.sonucu bekliyoruz

  21. >canım bunun gibi bişi mi olucak: https://www.elfe.com.tr/productDetail.asp?id=1440&cath_id=187&s=#1nası ama? güzel di mi? bu da dediğin gibi ince kaşe. ben bunun siyahından aldım bu siteden, muhteşem!!!

  22. >canım bunun gibi bişi mi olucak: https://www.elfe.com.tr/productDetail.asp?id=1440&cath_id=187&s=#1nası ama? güzel di mi? bu da dediğin gibi ince kaşe. ben bunun siyahından aldım bu siteden, muhteşem!!!

  23. >Kolay gelsin Laçin abla, bende anneme söz verdirdim, kırmızı bir manto yapıcak bana, kırmızı başlıklı kız gibi olucam:)

  24. >Kolay gelsin Laçin abla, bende anneme söz verdirdim, kırmızı bir manto yapıcak bana, kırmızı başlıklı kız gibi olucam:)

  25. >laçin ciğim çook güzel bütün yaptıkların sürekli takipteyim mantoda her zamanki gibi çok şık olacak eminim senden ricam 42 beden kalıptan bana gönderirmisin lütfenadresimi veririm eğer gönderirsen istanbuldayım zaten bende şimdiden teşekkür ederim .

  26. >laçin ciğim çook güzel bütün yaptıkların sürekli takipteyim mantoda her zamanki gibi çok şık olacak eminim senden ricam 42 beden kalıptan bana gönderirmisin lütfenadresimi veririm eğer gönderirsen istanbuldayım zaten bende şimdiden teşekkür ederim .

  27. >işin açığı bu rengi birkaç yıl öncesinde hiç kullanmaz sevmezdimde ama geçen yıldan beri gözüme çok hoş görünüyor yazın bende bu renk bir pardesü diktim kendime yaza da çok yakıştı beyazla harika oluyor.Kaşede de çok hoş duruyor görmüştüm bir kaç tane örneğini.kolay gelsin bitmiş halini bekliyorum merakla.

  28. >işin açığı bu rengi birkaç yıl öncesinde hiç kullanmaz sevmezdimde ama geçen yıldan beri gözüme çok hoş görünüyor yazın bende bu renk bir pardesü diktim kendime yaza da çok yakıştı beyazla harika oluyor.Kaşede de çok hoş duruyor görmüştüm bir kaç tane örneğini.kolay gelsin bitmiş halini bekliyorum merakla.

  29. >Merhaba lacinKalıbı kaydırmayı denesen yine de kol çıkmazmı. Ön kısmı çevirip kalıbı yukarı al biraz, koluda içe çeksen…

  30. >Merhaba lacinKalıbı kaydırmayı denesen yine de kol çıkmazmı. Ön kısmı çevirip kalıbı yukarı al biraz, koluda içe çeksen…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: