>Siyah-sarı Kloş Etek

Uzun zamandır istediğim yüksek belli kloş eteği sonunda dikebildim. Siyah üzerine sarı kadife kabartmalı bir kumaş kullandım. Kumaş kalın olduğundan istediğim kabarıklığı verdi. Ama yine de sanki biraz tül istiyordu. Seneler önce annemin bana diktiği bir elbisenin iç eteğini giyince görüntü tamamlanmış oldu.

(Yalnız bu iç eteği biraz kısaltmam gerekiyor, yukarı çekip giydim ama fotoğraflarda bazı yerlerde hafif düşmüş.)

Reklamlar

103 Yorum to “>Siyah-sarı Kloş Etek”

  1. >harika olmuşşun yaa çok yakışmış severek takip ediyorum seni çalışmalarının devam etmesi dilegiylee

  2. >harika olmuşşun yaa çok yakışmış severek takip ediyorum seni çalışmalarının devam etmesi dilegiylee

  3. >çok cici olmuşsun yine.saçlarında çok güzel bu resimde.Dün yoktun özlettin kendini laçinciğim.

  4. >çok cici olmuşsun yine.saçlarında çok güzel bu resimde.Dün yoktun özlettin kendini laçinciğim.

  5. >laçincim çok hoş gözüküyosun.saçlar boyanmışmı fotodamı öyle görünüyor?

  6. >laçincim çok hoş gözüküyosun.saçlar boyanmışmı fotodamı öyle görünüyor?

  7. >diyebileceğim tek şey sanırım, 41 kere maşallah olacak. :))etek çok güzel görünüyor, güle güle giy..sevgiler, özlem

  8. >diyebileceğim tek şey sanırım, 41 kere maşallah olacak. :))etek çok güzel görünüyor, güle güle giy..sevgiler, özlem

  9. >Laçin, harika olmuşsun, tü tü tü maşaAllah.. Allah nazardan saklasın, eline sağlık.

  10. >Laçin, harika olmuşsun, tü tü tü maşaAllah.. Allah nazardan saklasın, eline sağlık.

  11. >laçin yılbaşı için direk giy yani okadar güzel duruyor eve dizüstü tütü gibi olsa daha da süper olacak!

  12. >laçin yılbaşı için direk giy yani okadar güzel duruyor eve dizüstü tütü gibi olsa daha da süper olacak!

  13. >eline sağlık :) yapılışını da yazacak mısın?

  14. >eline sağlık :) yapılışını da yazacak mısın?

  15. >Şahane olmuş yine, ellerine sağlık. Şu alta giydiğin tül içliklere bayılıyorum. şu doğum kilolarını bir vereyim(biraz uzun sürdü ama bir türlü irademi koyamadım bu sefer, ben de bir tane edinicem sanırım bunlardan.Sevgiler.

  16. >Şahane olmuş yine, ellerine sağlık. Şu alta giydiğin tül içliklere bayılıyorum. şu doğum kilolarını bir vereyim(biraz uzun sürdü ama bir türlü irademi koyamadım bu sefer, ben de bir tane edinicem sanırım bunlardan.Sevgiler.

  17. >Harika olmuş, çok da şirin çıkmışsın:) eline sağlık.

  18. >Harika olmuş, çok da şirin çıkmışsın:) eline sağlık.

  19. >etek çok hoş olmuş.iyi günlerde kullan canım

  20. >etek çok hoş olmuş.iyi günlerde kullan canım

  21. >cok yakısmıs ellerine saglık.sanki sacındakı tac da eteğin kumasından gibi? ayakkabılara da bayıldımmm

  22. >cok yakısmıs ellerine saglık.sanki sacındakı tac da eteğin kumasından gibi? ayakkabılara da bayıldımmm

  23. >*ebbrru: teşekkür ederim, beğendiğine sevindim.*pınar: evet bu ara biraz işlerim var maalesef :((*selvi: yok saçlar aynı da çok ışık olmadığı için biraz koyu görünüyor sanırım.*özlem: çok teşekkürler*fatma sultan: hepimizi inşallah :))*moda(e)ratör: çok teşekkürler, evet biraz kısalacak şu iç etek.*özge: normal kloş etek, bir özelliği yok ama yazabilirim vakit bulursam*gokce: ben de çok seviyorum, çok romantik duruyorlar :=)*smyrnote: teşekkür ederim.*şıkella: teşekkürler*daisy design: yok aynısı değil ama baya benziyor.

  24. >*ebbrru: teşekkür ederim, beğendiğine sevindim.*pınar: evet bu ara biraz işlerim var maalesef :((*selvi: yok saçlar aynı da çok ışık olmadığı için biraz koyu görünüyor sanırım.*özlem: çok teşekkürler*fatma sultan: hepimizi inşallah :))*moda(e)ratör: çok teşekkürler, evet biraz kısalacak şu iç etek.*özge: normal kloş etek, bir özelliği yok ama yazabilirim vakit bulursam*gokce: ben de çok seviyorum, çok romantik duruyorlar :=)*smyrnote: teşekkür ederim.*şıkella: teşekkürler*daisy design: yok aynısı değil ama baya benziyor.

  25. >blogumun 1.yılı için diktin değil mi:D öyle kabul ediyorum

  26. >blogumun 1.yılı için diktin değil mi:D öyle kabul ediyorum

  27. >Değişik bir etek olmuş,güle güle giy.Belindeki kelebek kemer bana çocukluk günlerimi hatırlatıyor ,annem yurt dışından getirmişti ablamın ve benim aynı kemerden vardı renk renk ve özellikle siyahını her kıyafetimizle kullanırdık ,sanırım 88 yılında modaydı….

  28. >Değişik bir etek olmuş,güle güle giy.Belindeki kelebek kemer bana çocukluk günlerimi hatırlatıyor ,annem yurt dışından getirmişti ablamın ve benim aynı kemerden vardı renk renk ve özellikle siyahını her kıyafetimizle kullanırdık ,sanırım 88 yılında modaydı….

  29. >yine çok güzel…allahım bana da böyle yetenekler versin inş.:Dbirkaç parçanın dışına çıkamıyorum korkuyorum kumaşlarımı heba etmekten

  30. >yine çok güzel…allahım bana da böyle yetenekler versin inş.:Dbirkaç parçanın dışına çıkamıyorum korkuyorum kumaşlarımı heba etmekten

  31. >çok hoş olmuş! senin şu tül içlik olayına bayılıyorum, harika duruyor :D yaratıcılık böyle birşey işte <3 eline sağlık.

  32. >çok hoş olmuş! senin şu tül içlik olayına bayılıyorum, harika duruyor :D yaratıcılık böyle birşey işte <3 eline sağlık.

  33. >Oldukça hoş ve görsel olarak uyumlu bir tasarım.Sitenizi tesadüfen buldum,Sizi takip edeceğim.Blogumdaki kampanyaya da beklerim sizi..http://makyajperisi.blogspot.com/2009/12/makyaj-perisinden-hediyeler.htmlSevgiler..

  34. >Oldukça hoş ve görsel olarak uyumlu bir tasarım.Sitenizi tesadüfen buldum,Sizi takip edeceğim.Blogumdaki kampanyaya da beklerim sizi..http://makyajperisi.blogspot.com/2009/12/makyaj-perisinden-hediyeler.htmlSevgiler..

  35. >her rengi çok güzel tasıyorsun laçincim.siyah sana ayrı bir güzellik katıyor baştan aşağı çok begendim saçlarını da koyulastırmıssın sanırım acık kahveye göre daha hoş oldugu kanısındayım yüzüne çok iyi gitmiş sağlık içinde giymen dileğiyle.

  36. >her rengi çok güzel tasıyorsun laçincim.siyah sana ayrı bir güzellik katıyor baştan aşağı çok begendim saçlarını da koyulastırmıssın sanırım acık kahveye göre daha hoş oldugu kanısındayım yüzüne çok iyi gitmiş sağlık içinde giymen dileğiyle.

  37. >*tuku: :)) evet, tabii ki onun için :))*chfashiontrend: Kemeri Peacocks' tan almıştım geçen sene, bayılıyorum böyle kemerlere. Dediğin gibi 80lerden çıkmış gibi :))*acemi terzi: kumaşlar başta heba olacaklar kaçarı yok :)) sonra sonra giyilebilecek şeyler çıkıyor ortaya*hesionka: teşekkür ederim, her gün bu tüllerle gezinebilirim :))*makyaj perisi: teşekkür ederim, hoşgeldiniz.*esraca: çok sağol, beğendiğine sevindim. saçlarım aslında aynı, bir süre önce kendi rengime dönmüştüm, kestane yani…

  38. >*tuku: :)) evet, tabii ki onun için :))*chfashiontrend: Kemeri Peacocks' tan almıştım geçen sene, bayılıyorum böyle kemerlere. Dediğin gibi 80lerden çıkmış gibi :))*acemi terzi: kumaşlar başta heba olacaklar kaçarı yok :)) sonra sonra giyilebilecek şeyler çıkıyor ortaya*hesionka: teşekkür ederim, her gün bu tüllerle gezinebilirim :))*makyaj perisi: teşekkür ederim, hoşgeldiniz.*esraca: çok sağol, beğendiğine sevindim. saçlarım aslında aynı, bir süre önce kendi rengime dönmüştüm, kestane yani…

  39. >bittim şahane olmuş attındanki siyah tüllerin görüntüsü çok güzelsenin bu güzel yaptıklarını çekmek istiyorum ben :)

  40. >bittim şahane olmuş attındanki siyah tüllerin görüntüsü çok güzelsenin bu güzel yaptıklarını çekmek istiyorum ben :)

  41. >Abooo cok guzel olmus, tul uzun olmus ama ayarlarsin onu ve bence tulsuzde cok hos durur.. ;)ellerine saglik.. ;) Ben ceketinin bitmesini bekliyorum, cok merak ediyorum nasil birsey cikacak ortaya.. ;)

  42. >Abooo cok guzel olmus, tul uzun olmus ama ayarlarsin onu ve bence tulsuzde cok hos durur.. ;)ellerine saglik.. ;) Ben ceketinin bitmesini bekliyorum, cok merak ediyorum nasil birsey cikacak ortaya.. ;)

  43. >tü tünü yirim senin bennn!!! çok yakışmış laçin'cim ellerine gözlerine sağlık.Bu arada fotolarda harika çekiyorsun kendini;)

  44. >tü tünü yirim senin bennn!!! çok yakışmış laçin'cim ellerine gözlerine sağlık.Bu arada fotolarda harika çekiyorsun kendini;)

  45. >galiba söze Masallah ile baslasam iyi olacak, yüzündeki ifade cook seker:) etege bayildim acaba dedim bende mi yapsam ve en kisa zamnda bolca tül almali:) hadi hayirli sevgiler

  46. >galiba söze Masallah ile baslasam iyi olacak, yüzündeki ifade cook seker:) etege bayildim acaba dedim bende mi yapsam ve en kisa zamnda bolca tül almali:) hadi hayirli sevgiler

  47. >cok yakısmıs lacin güle güle giy bu arada son bir kac aydır kilomu verdin?

  48. >cok yakısmıs lacin güle güle giy bu arada son bir kac aydır kilomu verdin?

  49. >o kadar güzel olmuşki ve çok yakışmış. ellerinize sağlık..güle güle giyin.. sevgiyle !!

  50. >o kadar güzel olmuşki ve çok yakışmış. ellerinize sağlık..güle güle giyin.. sevgiyle !!

  51. >Harika olmuş,bayıldım:)))Renk uyumu muhteşem:)

  52. >Harika olmuş,bayıldım:)))Renk uyumu muhteşem:)

  53. >Eteğe ayrı, iç eteğe ayrı bayıldım. Çok güzel olmuşlar…Bunlardan dikip pasaja da koyacak mısınız?:)

  54. >Eteğe ayrı, iç eteğe ayrı bayıldım. Çok güzel olmuşlar…Bunlardan dikip pasaja da koyacak mısınız?:)

  55. >Canım çok güzel olmuşsun,saçlarında harika maşalllahhh :)) muckkk

  56. >Canım çok güzel olmuşsun,saçlarında harika maşalllahhh :)) muckkk

  57. >muhteşem ya ben de istiyorum artık makinamın başına oturmayı ama hiç zaman da yok ki:( iç geçirerek tekip ediyorum yaptıklarını:)

  58. >muhteşem ya ben de istiyorum artık makinamın başına oturmayı ama hiç zaman da yok ki:( iç geçirerek tekip ediyorum yaptıklarını:)

  59. >modeli de deseni de çok beğendim, güle güle giy.

  60. >modeli de deseni de çok beğendim, güle güle giy.

  61. >Cok guzel olmus, harika. Bir de ayrica kemerine bayildim, nerden aldin?

  62. >Cok guzel olmus, harika. Bir de ayrica kemerine bayildim, nerden aldin?

  63. >cok güsel cok cici eline sağlık ama sanki tülü etek uclarına diksen içine giymek yerine daha cici olcak gibi güle güle giyin:)

  64. >cok güsel cok cici eline sağlık ama sanki tülü etek uclarına diksen içine giymek yerine daha cici olcak gibi güle güle giyin:)

  65. >Ben bu eteyi hayatta kendime yakıştırıp giymem heralde ama sana çok yakışıyor.gerçekten kendine yakışanı çok iyi biliyor ve öyle giyiniyorsun ellerine sağlık çok tatlı olmuşsun.

  66. >Ben bu eteyi hayatta kendime yakıştırıp giymem heralde ama sana çok yakışıyor.gerçekten kendine yakışanı çok iyi biliyor ve öyle giyiniyorsun ellerine sağlık çok tatlı olmuşsun.

  67. >Etek harika ama sen daha harika çıkmışsın baştan ikinci fotoda…gülümsemen sayfana gelen herkesin içini ısıtır valla arkadaşım…sanal alemde bir gülümseyiş bir dost sıcaklığı işte bu olsa gerek…iç eteğin tülünün uzunluğunuda tama ayarlarsan harika olacak bence.bir de kemer çok tatlı yaa…sevgilerle

  68. >Etek harika ama sen daha harika çıkmışsın baştan ikinci fotoda…gülümsemen sayfana gelen herkesin içini ısıtır valla arkadaşım…sanal alemde bir gülümseyiş bir dost sıcaklığı işte bu olsa gerek…iç eteğin tülünün uzunluğunuda tama ayarlarsan harika olacak bence.bir de kemer çok tatlı yaa…sevgilerle

  69. >ÇOK YAKIŞMIŞ GÜLE GÜLE GİY, ÇOK BEĞENDİM

  70. >ÇOK YAKIŞMIŞ GÜLE GÜLE GİY, ÇOK BEĞENDİM

  71. >ay bu inanilmaz tatli bir $ey olmus!!sacindaki tulle kendine ayri bir $ekerlik katmi$sin :)

  72. >ay bu inanilmaz tatli bir $ey olmus!!sacindaki tulle kendine ayri bir $ekerlik katmi$sin :)

  73. >Lacincim yine bi sahane yaratmissin, renklerde cok yakismis sana.

  74. >Lacincim yine bi sahane yaratmissin, renklerde cok yakismis sana.

  75. >Eteğin harika olmuş.Sanada çok yakışmış.İyi günlerde kullan canım.

  76. >Eteğin harika olmuş.Sanada çok yakışmış.İyi günlerde kullan canım.

  77. >güzel olmuş yakışmışta önemli olan aslında yakıştırabilmek değilmi yoksa zevklerin birbirine uyması zor ama yakışmışsa yakışmıştır yani.ilk baktığımda tüller uzun kaçmış diye düşündüm ki sende zaten belirtmişsin uzun diye:)güzel günlerde giyin inş.

  78. >güzel olmuş yakışmışta önemli olan aslında yakıştırabilmek değilmi yoksa zevklerin birbirine uyması zor ama yakışmışsa yakışmıştır yani.ilk baktığımda tüller uzun kaçmış diye düşündüm ki sende zaten belirtmişsin uzun diye:)güzel günlerde giyin inş.

  79. >sevgili laçin bayıldım desem…ve sarının siyahla uyumu süper ve de sana çook yakışmış…gerçekten çok güzel olmuşsun …ellerine emeğine sağlık…

  80. >sevgili laçin bayıldım desem…ve sarının siyahla uyumu süper ve de sana çook yakışmış…gerçekten çok güzel olmuşsun …ellerine emeğine sağlık…

  81. >Kumaşa bayıldım tek kelimeyle. Ne kadarda hoş olmuş etek. Kemerle de bütünleşmiş. Güle güle giyin.Sevgiler…

  82. >Kumaşa bayıldım tek kelimeyle. Ne kadarda hoş olmuş etek. Kemerle de bütünleşmiş. Güle güle giyin.Sevgiler…

  83. >yahu seni kimse internetten takip etmiyor mu anlamıyorum yani hiç ünlü kimseler en dandik modanın m' sinden anlamayan salakları stil danışmanı yapıyolarda seni görmüyolarsa kördürler valla hepsi nazarım değmesin maşallah:)

  84. >yahu seni kimse internetten takip etmiyor mu anlamıyorum yani hiç ünlü kimseler en dandik modanın m' sinden anlamayan salakları stil danışmanı yapıyolarda seni görmüyolarsa kördürler valla hepsi nazarım değmesin maşallah:)

  85. >Bir gun size nazarimin degmesinden korkuyorum:)

  86. >Bir gun size nazarimin degmesinden korkuyorum:)

  87. >tatlım cok cici olmus su yesil klos tüllü etek.bayıldım eeee sen de her giydiginnin hakkını veriyorsun.Bu arada ben sule hani yorum ile ilgili mail atmıstım.Cevabın icin tsk.ederim.Allah devamını getirmeyi nasib etsin canım.iyi geceler.

  88. >tatlım cok cici olmus su yesil klos tüllü etek.bayıldım eeee sen de her giydiginnin hakkını veriyorsun.Bu arada ben sule hani yorum ile ilgili mail atmıstım.Cevabın icin tsk.ederim.Allah devamını getirmeyi nasib etsin canım.iyi geceler.

  89. >Çok süpersin yineee, harika. Bu eteği kim giyse böyle prensen gibi gülümser herhalde. Eteği açıkladığın için de sağ ol. Senin açıklamaların Burda'dan daha net. Bence tabi, bence…

  90. >Çok süpersin yineee, harika. Bu eteği kim giyse böyle prensen gibi gülümser herhalde. Eteği açıkladığın için de sağ ol. Senin açıklamaların Burda'dan daha net. Bence tabi, bence…

  91. >*fotograf penceresinden: olur valla, fotoğraflar da süper olur böylece :))*merail: teşekkür ederiimmm. O kısa mantoyu astarlamaya karar verdiğim için biraz vakit alacak maalesef.*pearl: :=) teşekkürlerr*nergisce: kesin yap, eteğinin bir kenarına da yoyolarından koyarsın mesela..*pınar: yok, hatta kilo aldım bile diyebilirim :( kışın böyle oluyor.*zeyneb: çok teşekkürler*pride: sağol canım.*kahvegibi: bunlardan istek olursa yapabilirim. *nehircce: çok sağol canımmm*dramaqueen: maalesef biraz zaman istiyor bu dikiş işi :(*naile: teşekkürler*tuguna: o kemeri peacocks' tan almıştım geçen sene*lulu: böyle ayrı olunca başka eteklerin altına da giyilebiliyor, o yüzden ben bu şekilde tercih ediyorum.*birguzelçiftiz: çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.*pinar84: teşekkür ederim.*salıncakta iki kişi: çok teşekkür ederim canım :)*madammoda: teşekkürler*çiçek: teşekkür ederim.*sihir: aynen öyle. Bir de insan içinde kendini rahat hissettiğinde yakıştırıyor bence, o da önemli.*nur: çok teşekkür ederim.*durubutik: Beğenmene çok sevindim, çok teşekkürler canım.*kasux: Yok yok, daha benim kırk fırın ekmek yemem lazım. O zaman belki :))*fevkalade: değmez, değmez merak etmeyin.*ladygreenriver: çok teşekkürler, mailin için bir de buradan teşekkür edeyim.*suzy: aynen öyle, ne kadar kabarık o kadar iyi :))*volkan-kaldera: sağol canım..

  92. >*fotograf penceresinden: olur valla, fotoğraflar da süper olur böylece :))*merail: teşekkür ederiimmm. O kısa mantoyu astarlamaya karar verdiğim için biraz vakit alacak maalesef.*pearl: :=) teşekkürlerr*nergisce: kesin yap, eteğinin bir kenarına da yoyolarından koyarsın mesela..*pınar: yok, hatta kilo aldım bile diyebilirim :( kışın böyle oluyor.*zeyneb: çok teşekkürler*pride: sağol canım.*kahvegibi: bunlardan istek olursa yapabilirim. *nehircce: çok sağol canımmm*dramaqueen: maalesef biraz zaman istiyor bu dikiş işi :(*naile: teşekkürler*tuguna: o kemeri peacocks' tan almıştım geçen sene*lulu: böyle ayrı olunca başka eteklerin altına da giyilebiliyor, o yüzden ben bu şekilde tercih ediyorum.*birguzelçiftiz: çok teşekkürler, beğendiğine sevindim.*pinar84: teşekkür ederim.*salıncakta iki kişi: çok teşekkür ederim canım :)*madammoda: teşekkürler*çiçek: teşekkür ederim.*sihir: aynen öyle. Bir de insan içinde kendini rahat hissettiğinde yakıştırıyor bence, o da önemli.*nur: çok teşekkür ederim.*durubutik: Beğenmene çok sevindim, çok teşekkürler canım.*kasux: Yok yok, daha benim kırk fırın ekmek yemem lazım. O zaman belki :))*fevkalade: değmez, değmez merak etmeyin.*ladygreenriver: çok teşekkürler, mailin için bir de buradan teşekkür edeyim.*suzy: aynen öyle, ne kadar kabarık o kadar iyi :))*volkan-kaldera: sağol canım..

  93. >Çok şeker çıkmışsın harika görünüyorsun :)Güle güle giy.

  94. >Çok şeker çıkmışsın harika görünüyorsun :)Güle güle giy.

  95. >ellerine sağlık.. çok şık olmuşsun, herzaman ki gibi…

  96. >ellerine sağlık.. çok şık olmuşsun, herzaman ki gibi…

  97. >TÜL BİRAZ UZUN KALMIŞ ONLARI KES DİZ KAPAKLARIN MEYDANA ÇIKSIN DAHA SPOR Bİ HAVA YAKALA BEBİŞ

  98. >TÜL BİRAZ UZUN KALMIŞ ONLARI KES DİZ KAPAKLARIN MEYDANA ÇIKSIN DAHA SPOR Bİ HAVA YAKALA BEBİŞ

  99. Cok sik olmus gercekten… Oglumun 1yas dogum gunune tam boyle bir etek ariyorum… Acaba hazir olarak bir yerde bulabilir miyim.?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: