>Rihanna’ nın gülleri

>

rihanna_gul

Kumaş gülleri görünce bu fotoğrafı yayınlamadan edemedim. İlla şapkaya takılması gerekmiyor, siyah bir gece elbisesinin yakasında siyah-beyaz güller muhteşem durur.
Bu garip renkli saçına ve 90lardan kalma göbek dekoltesine rağmen Rihanna’ yı seviyorum. Evet hala :))

8 Yorum to “>Rihanna’ nın gülleri”

  1. >Laçin gülleri birde fırfırları görünce sen aklıma geliyorsun.Aşkı memnunun son bölümde Nihalin üzerinde fırfırlı beyaz eteği vardı hani şu senın somon renkli eteğine benziyordu tasarımı gördünmü?

  2. >Laçin gülleri birde fırfırları görünce sen aklıma geliyorsun.Aşkı memnunun son bölümde Nihalin üzerinde fırfırlı beyaz eteği vardı hani şu senın somon renkli eteğine benziyordu tasarımı gördünmü?

  3. >belki yakinda yine 90lilar moda olcak kim bilir :)

  4. >belki yakinda yine 90lilar moda olcak kim bilir :)

  5. >ben umudu kesmeye başladım şu kızcağızdan

  6. >ben umudu kesmeye başladım şu kızcağızdan

  7. >Benim de aklıma somon rengi etek gelmişti, nihali öyle görünce :))Laçin ben de çok beğeniyorum RiRiyi, seviyorum onu. Çok acayip şeyler giyiyor bazen ama o hallerini bile seviyorum.

  8. >Benim de aklıma somon rengi etek gelmişti, nihali öyle görünce :))Laçin ben de çok beğeniyorum RiRiyi, seviyorum onu. Çok acayip şeyler giyiyor bazen ama o hallerini bile seviyorum.

Bir Cevap Yazın

