>"Bijan Nude" Parfüm kullanan var mı?

>

Bugün strawberrynet‘ te gezinirken artık indirimi abartıp %50-%75 diye bir bölüm açtıklarını gördüm. Bazı ürünlerin fiyatları gerçekten inanılmaz düşmüş.
Ben de ilk defa hiç denemeden bir parfüm sipariş verdim, Bijan Nude. 75 ml’ si 26 TL’ ye geliyor. Neredeyse kolonya fiyatına yani!! Biraz araştırdım; kullananların çok büyük kısmı memnun, yarısından fazlası çok kalıcı olduğunu yazmış. Böyle de parfüm alınmaz ama fiyatı bu kadar düşük olunca, bende güzel durmazsa anneme falan veririm diye düşündüm.
Yine de sorayım aranızda hiç bu parfümü kullanmış veya denemiş olan var mı?
18 Yorum to “>"Bijan Nude" Parfüm kullanan var mı?”

  1. >isimler tanıdık gelmeyince hemen es geçiyorum ancak hata yapıyorum belli ki içeriğini okudum ve cok begendim nude zaten dogal anlamı tasıyor bir de aldehitleri bulundurması tarcın vanilya ve bademde ki doğada bol bulunan aromatikleri içermesi daha cekici kıldı benim için çok merak ettim bu kokuyu hemen alıyorum:)Gelince fikirlerimi bölüşürüz.İyi günler de kullan

  2. >isimler tanıdık gelmeyince hemen es geçiyorum ancak hata yapıyorum belli ki içeriğini okudum ve cok begendim nude zaten dogal anlamı tasıyor bir de aldehitleri bulundurması tarcın vanilya ve bademde ki doğada bol bulunan aromatikleri içermesi daha cekici kıldı benim için çok merak ettim bu kokuyu hemen alıyorum:)Gelince fikirlerimi bölüşürüz.İyi günler de kullan

  3. >aynı kokuyu ben de çok merak ediyorum ama kararsız kaldım :/

  4. >aynı kokuyu ben de çok merak ediyorum ama kararsız kaldım :/

  5. >*siu: mmm…*esraca: evet ben de atlarım normalde, bu sefer araştırdım. Bu arada yorumlarda kremsi bir kokusu olduğu yazıyordu, çoğu kişi annelerinin kremlerini hatırlamış. Bence iyi birşey :)*dramaqueen: bu indirim çok sürmeyecek sanırım, düşünüyorsan dene derim. Tabii sen bilirsin :)

  6. >*siu: mmm…*esraca: evet ben de atlarım normalde, bu sefer araştırdım. Bu arada yorumlarda kremsi bir kokusu olduğu yazıyordu, çoğu kişi annelerinin kremlerini hatırlamış. Bence iyi birşey :)*dramaqueen: bu indirim çok sürmeyecek sanırım, düşünüyorsan dene derim. Tabii sen bilirsin :)

  7. >ben de aldanadım aldım :) bildiğin tütün kolonyası Laçincim,ama yine sen bilirsin tabi.sevgiler.

  8. >ben de aldanadım aldım :) bildiğin tütün kolonyası Laçincim,ama yine sen bilirsin tabi.sevgiler.

  9. >çok güzel indirimler var, parfüm seninde dediğin gibi denemekte fayda var

  10. >çok güzel indirimler var, parfüm seninde dediğin gibi denemekte fayda var

  11. >*ebruli : Artık çok geç :))*yetenek-sizin: Evet bakmak lazım.

  12. >*ebruli : Artık çok geç :))*yetenek-sizin: Evet bakmak lazım.

  13. >Laçincim,Ben de dün sipariş verdim. Umarım beğeniriz :) Beğenmezsem anneme ya da kardeşime veriyorum ya da beğenen bir arkadaşıma hediye ediyorum.

  14. >Laçincim,Ben de dün sipariş verdim. Umarım beğeniriz :) Beğenmezsem anneme ya da kardeşime veriyorum ya da beğenen bir arkadaşıma hediye ediyorum.

  15. >:)) kullandıktan sonra yorumlarını bekliyoruz o zaman mucx

  16. >:)) kullandıktan sonra yorumlarını bekliyoruz o zaman mucx

Bir Cevap Yazın

