>Tshirt Süsleme:Tamam, Tül Etek: Tamam

>

yilbasi_kiyafeti1

Dün yayınladığım çizimdeki fikirleri hayata geçirmiş bulunuyorum. Artık bu akşama hazır ve nazır durumdayım :))
Tshirt süslemesinin yapılışından fotoğraf çektim, isteyen olursa anlatabilirim.
Tül etek ise aslında daha çok çocuk modeli olarak yapılıyor, üç katlı olarak diktim. En kısa katını da daha fazla kumaştan yani daha büzgülü yaptım ki kabarık dursun :))
NOT: Eteğin kumaşı bir yerden tanıdık geldi mi…

————————————————————————————————————————————-
Ve herkese bütün dileklerinin olacağı bir yıl diliyorum.
Mutlu yıllar…
————————————————————————————————————————————
64 Yorum to “>Tshirt Süsleme:Tamam, Tül Etek: Tamam”

  1. >tshirt süslemesi tek kelimeyle harika.çok begendim.eline sağlık.sağlıklı ve mutlu yıllar laçin :)

  2. >tshirt süslemesi tek kelimeyle harika.çok begendim.eline sağlık.sağlıklı ve mutlu yıllar laçin :)

  3. >mmmmmmmm bayıldımm …süper süper sende içine girince nokta konacak bu güzelliklere,harika olmuş laçincim güzel günlerde kullanman dileğimle…sağlık ve mutlulukla nice yıllara…herkesin dileklerinin gerçek olduğu bir yıl olsun hepimize…sevgimle nur

  4. >mmmmmmmm bayıldımm …süper süper sende içine girince nokta konacak bu güzelliklere,harika olmuş laçincim güzel günlerde kullanman dileğimle…sağlık ve mutlulukla nice yıllara…herkesin dileklerinin gerçek olduğu bir yıl olsun hepimize…sevgimle nur

  5. >Muhteşem olmuş çok şekerler. SAna çok yakışıcak bu diktiklerin. Senin ve tüm arkadaşlarımızın yeni yılı 2009'u aratmasın, 2009'un tüm eksiklerini tamamlasın, herşey gönlümüzce, herşey ayarında olsun… Öpüldünüz

  6. >Muhteşem olmuş çok şekerler. SAna çok yakışıcak bu diktiklerin. Senin ve tüm arkadaşlarımızın yeni yılı 2009'u aratmasın, 2009'un tüm eksiklerini tamamlasın, herşey gönlümüzce, herşey ayarında olsun… Öpüldünüz

  7. >yine hersey muhtesemmmmm

  8. >yine hersey muhtesemmmmm

  9. >aynısını yapmışsın valla laçincim çok hoş, bir peri kızı gibi girceksin yeniyıla, hep diktiklerini mutlu günlerde giymen dileğiyle iyi seneler.. ;)

  10. >aynısını yapmışsın valla laçincim çok hoş, bir peri kızı gibi girceksin yeniyıla, hep diktiklerini mutlu günlerde giymen dileğiyle iyi seneler.. ;)

  11. >Ellerine sağlık güler yüzlü insan:))Çok yakışacağına da eminim bu arada:) Kombin halini de acilen bekliyorum.Yeni yılda da her yeni yılda da yüzünden gülümseme,mutluluk hiç ama hiç eksik olmasın tabi en başta sağlık:) Kocaman sevgiler Ankara'dan:))T-shirt'ün yapılışını bekliyorummmm:)

  12. >Ellerine sağlık güler yüzlü insan:))Çok yakışacağına da eminim bu arada:) Kombin halini de acilen bekliyorum.Yeni yılda da her yeni yılda da yüzünden gülümseme,mutluluk hiç ama hiç eksik olmasın tabi en başta sağlık:) Kocaman sevgiler Ankara'dan:))T-shirt'ün yapılışını bekliyorummmm:)

  13. >Harika olmuş yaa omuz detaylarıda etekde müthiş cidden!http://modaerator.blogspot.com/

  14. >Harika olmuş yaa omuz detaylarıda etekde müthiş cidden!http://modaerator.blogspot.com/

  15. >çok şık.bize de bi fikir vermiş oldunuz:)ii seneler…

  16. >çok şık.bize de bi fikir vermiş oldunuz:)ii seneler…

  17. >ellerine sağlık canım..çok güzel olmus vallat-shirt ün yapılısını bekliorumm bende :)

  18. >ellerine sağlık canım..çok güzel olmus vallat-shirt ün yapılısını bekliorumm bende :)

  19. >cok guzel, ellerine saglik laciin:)ne de guzel dikiyorsun hemen istedigni supersin ya hayran kaliyorum. yeni yilda sana da mutluluklar, huzur-saglik-kazanc her sey hep seninle olsun:)

  20. >cok guzel, ellerine saglik laciin:)ne de guzel dikiyorsun hemen istedigni supersin ya hayran kaliyorum. yeni yilda sana da mutluluklar, huzur-saglik-kazanc her sey hep seninle olsun:)

  21. >Ay sorulur mu yani tabi ki istiyoruz ts-hirt süsleme anlatımı:))) Çoook güzel olmuş, deriden de harika olur di mi o yapraklar?Hemen deniycem! Laçincim bu yıl bulduğuma en çok sevindiğim bloglardan biriydin, farklı tarzın, kendine has ve özel dikişlerin, modellerin ve fikirlerinle bende yeni fikirler oluşmasına vesile oldun..En önemlisi ben de yapabilirim, yapayım! duygusunu hissettirdin bana…Yaptıkların için tebrik ediyor, sana ve ailene çok mutlu bir sene diliyorum…Sevgiler

  22. >Ay sorulur mu yani tabi ki istiyoruz ts-hirt süsleme anlatımı:))) Çoook güzel olmuş, deriden de harika olur di mi o yapraklar?Hemen deniycem! Laçincim bu yıl bulduğuma en çok sevindiğim bloglardan biriydin, farklı tarzın, kendine has ve özel dikişlerin, modellerin ve fikirlerinle bende yeni fikirler oluşmasına vesile oldun..En önemlisi ben de yapabilirim, yapayım! duygusunu hissettirdin bana…Yaptıkların için tebrik ediyor, sana ve ailene çok mutlu bir sene diliyorum…Sevgiler

  23. >güle güle giy laçin diktiklerini uğur getirsin yeni yılda:) ben müsait olduğun bir zamanda tül etek yapımını anlatırsan çok sevinicem yıllardır hayalimdir yani :) iyi yıllar :)

  24. >güle güle giy laçin diktiklerini uğur getirsin yeni yılda:) ben müsait olduğun bir zamanda tül etek yapımını anlatırsan çok sevinicem yıllardır hayalimdir yani :) iyi yıllar :)

  25. >harika olmuş…. 2010 yılının sağlık mutluluk ve başarı getirmesini dlerimmm

  26. >harika olmuş…. 2010 yılının sağlık mutluluk ve başarı getirmesini dlerimmm

  27. >yaratıcılığının sınırlarını zorlayacağın koca bir sene bekliyor seni… dilerim dilediğince geçsin :) sevgiler…

  28. >yaratıcılığının sınırlarını zorlayacağın koca bir sene bekliyor seni… dilerim dilediğince geçsin :) sevgiler…

  29. >Mutlu yılllaarrr.. yeni senede bol tasarımlar..

  30. >Mutlu yılllaarrr.. yeni senede bol tasarımlar..

  31. >Laçin'cim canım harika olmuş sen yamansın vallaha hırs yaptınmı bitiriyorsun hemen.Umarım süper bir gece geçirirsin bu arada ben tshirt yapımını senden rice ediyorum mümükün olduğunda.Şimdiden harika bir yıl geçirmen dileğiyle öpüldün;))

  32. >Laçin'cim canım harika olmuş sen yamansın vallaha hırs yaptınmı bitiriyorsun hemen.Umarım süper bir gece geçirirsin bu arada ben tshirt yapımını senden rice ediyorum mümükün olduğunda.Şimdiden harika bir yıl geçirmen dileğiyle öpüldün;))

  33. >Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.MUTLU YILLARSevgilerle … SeViL :…

  34. >Umutlar sarsın dört bir yanınızı mutluluklar serpilsin etrafınıza yeni gelen yıl size ve sevdiklerinize sağlığı , huzur u sunsun her daim.MUTLU YILLARSevgilerle … SeViL :…

  35. >Çok güzel olmuş güle güle giy. Sağlıklı mutlu başarılı bir sene dilerim:)

  36. >Çok güzel olmuş güle güle giy. Sağlıklı mutlu başarılı bir sene dilerim:)

  37. >Dostum Amsterdam'dan sevgiler, Berke'de sana da nice senelere şeker, sizleri çok ösledim mucx Edi :(

  38. >Dostum Amsterdam'dan sevgiler, Berke'de sana da nice senelere şeker, sizleri çok ösledim mucx Edi :(

  39. >T-shirt'e bayıldım ellerinize sağlık..Etekle birlikte nasıl duracağınıda merak ediyorum.Sevdiklerinizle mutlu ve sağlıklı bir yıl geçirmeniz dileğiyle..Mutlu Yıllar!

  40. >T-shirt'e bayıldım ellerinize sağlık..Etekle birlikte nasıl duracağınıda merak ediyorum.Sevdiklerinizle mutlu ve sağlıklı bir yıl geçirmeniz dileğiyle..Mutlu Yıllar!

  41. >Harika olmuş LAçin =)İyi seneler =)

  42. >Harika olmuş LAçin =)İyi seneler =)

  43. >laçincim çok şık olmuş ellerine sağlık.. tişörtün yapılışını muhakkak anlat :))2010'da sağlık ve mutluluk dolu güzel günler dilerim…

  44. >laçincim çok şık olmuş ellerine sağlık.. tişörtün yapılışını muhakkak anlat :))2010'da sağlık ve mutluluk dolu güzel günler dilerim…

  45. >ikisi de çoook tatlı olmuş laçincim.tshirtün yapılışını mutlaka yayınla olur mu:)etek de inanılmaz tatlı yaa,üzerinde müthiş duracaktır eminim.yeni yılda kocaman mutluluklar senin olsun..sevgiler :)

  46. >ikisi de çoook tatlı olmuş laçincim.tshirtün yapılışını mutlaka yayınla olur mu:)etek de inanılmaz tatlı yaa,üzerinde müthiş duracaktır eminim.yeni yılda kocaman mutluluklar senin olsun..sevgiler :)

  47. >çok güzel gözüküyorlar laçin ellerine sağlık, güle güle giy…

  48. >çok güzel gözüküyorlar laçin ellerine sağlık, güle güle giy…

  49. >İkiside çok şirin ve çok hoş duruyorlar..Umarım güzel bir yıl olur sizin içinde :)Mutlu yıllar

  50. >İkiside çok şirin ve çok hoş duruyorlar..Umarım güzel bir yıl olur sizin içinde :)Mutlu yıllar

  51. >çılgın kadın süpersin tek kelime ile tişörte bayıldım naçizane yapmaya çalışacağım seni görmek isteriz yakında yayınlarsın ben çok şanlı girdim bu tasarımı görmekle yeni yıla iyi ki varsın laçin

  52. >çılgın kadın süpersin tek kelime ile tişörte bayıldım naçizane yapmaya çalışacağım seni görmek isteriz yakında yayınlarsın ben çok şanlı girdim bu tasarımı görmekle yeni yıla iyi ki varsın laçin

  53. >sendeki bu çalışma azmine hamaratlığa hayranım valla ama üstünde nasıl durduğunu da merak ederim ben şimdi ikiside çok şeker olmuş …iyi yıllar!!!!

  54. >sendeki bu çalışma azmine hamaratlığa hayranım valla ama üstünde nasıl durduğunu da merak ederim ben şimdi ikiside çok şeker olmuş …iyi yıllar!!!!

  55. >t-shirt süslemene bayıldım. eline sağlık :)

  56. >t-shirt süslemene bayıldım. eline sağlık :)

  57. >laçincim iyi yıllar eteğe bittim ,eteğinde yapılışından bahsedermisin desem :)

  58. >laçincim iyi yıllar eteğe bittim ,eteğinde yapılışından bahsedermisin desem :)

  59. >sağlıklı ve mutlu yıllar laçin eteğe bayıldım bnde ellerine sağlık

  60. >sağlıklı ve mutlu yıllar laçin eteğe bayıldım bnde ellerine sağlık

  61. >bu yazı için geç bir yorum olucak ama tşörte bayıldım. yapılışı için mailini sabısızlıkla bekliyorum….

  62. >bu yazı için geç bir yorum olucak ama tşörte bayıldım. yapılışı için mailini sabısızlıkla bekliyorum….

Bir Cevap Yazın

