>Süslü Bereler

>

suslu_bereler

Geçen gün annemin ördüğü berelerden bahsetmiştim ya, büyük çoğunluğunu kendime ayırdıktan sonra bir kısmını da süsledim ve hem sanal dükkana hem de pasaja ekledim.
( Hepsi örüldükten sonra şampunla yıkanmıştır ve takılmamıştır.)

Ayrıntılı fotoğraflarına bakmak ve satın almak için : 
Bere : Toprak  —————> satılmıştır
Bere : Menekşe  —————> satılmıştır
13 Yorum to “>Süslü Bereler”

  1. >Bereler cok cici, yalnız bere mankeninin kirpiklerine ve yeni aleminyum folyulu haline bittim:DAdı ne olsun bunun ya şuküfeden sonra hmm ad anası ben olayım:Pedriyın ama türkçe yazılışı olsun :D

  2. >anneciğinin ellerine saglık. hepsi ayrı guzel olmus senin ellerin de değince.

  3. >anneciğinin ellerine saglık. hepsi ayrı guzel olmus senin ellerin de değince.

  4. >laçin elıne sağlık . keçeli olanı sevdim ben, ama oda gitmiş.dipnot:) laçin, kafa mankeninin son hali süper hele de eyeliner ve takma kirpiklerine bayıldım. yanlış mı görüyorum acaba diye dükkandaki resimlerden dikkatlice baktım. doğruymuş:D çok hoşuma gitti:D oda senin kadar şık efenim;P sevgiler;))

  5. >laçin elıne sağlık . keçeli olanı sevdim ben, ama oda gitmiş.dipnot:) laçin, kafa mankeninin son hali süper hele de eyeliner ve takma kirpiklerine bayıldım. yanlış mı görüyorum acaba diye dükkandaki resimlerden dikkatlice baktım. doğruymuş:D çok hoşuma gitti:D oda senin kadar şık efenim;P sevgiler;))

  6. >bereler cok hos….ama kafacıkların yeni imajını solemeden gecemiycem cok kokos olmuslar

  7. >bereler cok hos….ama kafacıkların yeni imajını solemeden gecemiycem cok kokos olmuslar

  8. >bu kadar güzel bereler satılmaz mı hiç ya!şahane olmuşlar..

  9. >bu kadar güzel bereler satılmaz mı hiç ya!şahane olmuşlar..

  10. >berelerin örülüşünü anlatsaymışsn keşke çok güzeller:D

  11. >berelerin örülüşünü anlatsaymışsn keşke çok güzeller:D

  12. >Laçin;Siyah beyaz olanına bayıldım. Benim de buna çok benzer bir berem var ve bayılıyorum. Çok güzel olmuşlar eline sağlık…Sevgiler…

  13. >Laçin;Siyah beyaz olanına bayıldım. Benim de buna çok benzer bir berem var ve bayılıyorum. Çok güzel olmuşlar eline sağlık…Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

