>Kırmızı Kap/Pelerin

>

kirmizi_kap

Bu ara hediyelerden gidiyorum. Bu kırmızı kap aslında doğumgünü hediyesiydi ama geç alabildiğim için ancak yayınlayabiliyorum. Benim canım arkadaşım nasıl da bilmiş neyi sevdiğimi; modeline, rengine, kumaşına hatta düğmelerine bayıldım.
Dikiş dikenler için çok basit bir model, kol altında etek ucundan itibaren yaklaşık 15 cm’ i dikmişler böylece kol varmış gibi duruyor. Düğmeler ise kol düğmesi mantığında metal iki düğmenin arasına zincir takılmış.
Bu aralar bu şirin şey benim favorim :))

Kırmızı pelerin hediye Oxxo,
Deri eldivenler taba olanlar gibi Park Bravo,
 leopar şalı indirimden önce (maalesef:( ) Stradivarius’ tan almıştım.
28 Yorum to “>Kırmızı Kap/Pelerin”

  1. >günaydın :) bugün ben den erkencisin. Güle güle kullan çok şık..

  2. >günaydın :) bugün ben den erkencisin. Güle güle kullan çok şık..

  3. >güle güle giy laçin, pelerin çok güzel, kombin çok şık.

  4. >güle güle giy laçin, pelerin çok güzel, kombin çok şık.

  5. >çok güzelmiş küle güle kullannn

  6. >çok güzelmiş küle güle kullannn

  7. >LAçin bunu dikmek istiyorumacaba rica etsem bizim için bir şema çizip yayınlar mısın?çok sevinirim eğer yayınlarsan:)sevgiilerAyça

  8. >LAçin bunu dikmek istiyorumacaba rica etsem bizim için bir şema çizip yayınlar mısın?çok sevinirim eğer yayınlarsan:)sevgiilerAyça

  9. >Çok hoş ,çok beğendim..Sana da çok yakışmış Laçin.Güle güle giy…Bu ayki burda dergisinde ortadan açılan bir model var ben dikmek istiyorum doğrusu.

  10. >Çok hoş ,çok beğendim..Sana da çok yakışmış Laçin.Güle güle giy…Bu ayki burda dergisinde ortadan açılan bir model var ben dikmek istiyorum doğrusu.

  11. >çok güzelmiş! güle güle kullan. becerebilirsem ben de buna benzer birşey denemek istiyorum ^_^

  12. >çok güzelmiş! güle güle kullan. becerebilirsem ben de buna benzer birşey denemek istiyorum ^_^

  13. >Çok beğendim. Benim dikişim yok ama nerden satın alınabilir acaba? :)

  14. >Çok beğendim. Benim dikişim yok ama nerden satın alınabilir acaba? :)

  15. >rengi de modeli de şahane, çok yakışmış. Leoparla kombine bayıldım :))

  16. >rengi de modeli de şahane, çok yakışmış. Leoparla kombine bayıldım :))

  17. >güle güle kullan zevkini iyi bilen bir arkadaşınmış çok yakışmış:)

  18. >güle güle kullan zevkini iyi bilen bir arkadaşınmış çok yakışmış:)

  19. >Basit bir model mii !! Müthiş yakışmış güle güle giy canım :)

  20. >Basit bir model mii !! Müthiş yakışmış güle güle giy canım :)

  21. >Laçin yine şahanesin

  22. >Laçin yine şahanesin

  23. >laçincim kapak kızı gibisin maaşallah! :)pelerin ve şal uyumu harika!saç rengini merak ettim; hani boyayı kullanıyorsun?

  24. >laçincim kapak kızı gibisin maaşallah! :)pelerin ve şal uyumu harika!saç rengini merak ettim; hani boyayı kullanıyorsun?

  25. >Cok guzel cok yakismis gule giy :)

  26. >Cok guzel cok yakismis gule giy :)

  27. >çok şeker, çok cici olmuşsun

  28. >çok şeker, çok cici olmuşsun

Bir Cevap Yazın

