>Siyah Beyaz Bakır

>

siyah_beyaz_bakir1

Geçen akşam yemeğe giderken dolapta duran eski parçaları değerlendirdim.Özelliği sadece yeleğin payetleriyle yeni aldığım takıların uymasıydı, başka bir şey değil :))
Dantel body yi bayılarak almıştım ama ilk defa giyiyorum. Aslında sırtı açık; hakkını verip o şekilde giymek lazım, belki yüksek belli siyah kloş bir etekle giyebilirim.
Ruj bu yazımda bahsettiğim Elizabeth Taylor, bu kadar açık değil tabii ki rengi.

siyah_beyaz_bakir2

Siyah şalvar pantolon-Zara (geçen sene kış indiriminden almıştım.)
Dantel sırtı açık body-Topshop (bu sezonun indiriminden)
Ayakkabılar-Peacocks
18 Yorum to “>Siyah Beyaz Bakır”

  1. >herzamanki gibi çok şık olmuşsun..

  2. >herzamanki gibi çok şık olmuşsun..

  3. >Yeleğe bayıldım güle güle giyin..Bütün olarakta kıyafetler çok güzel olmuş.

  4. >Yeleğe bayıldım güle güle giyin..Bütün olarakta kıyafetler çok güzel olmuş.

  5. >Laçincim beğendiğim her ayakkabının Peacocks'tan olduğunu öğrenince İzmir'de Peacocks olmadığına bir kez daha yanıyorum :) İstanbuldakiler de kapandı galiba değil mi?

  6. >Laçincim beğendiğim her ayakkabının Peacocks'tan olduğunu öğrenince İzmir'de Peacocks olmadığına bir kez daha yanıyorum :) İstanbuldakiler de kapandı galiba değil mi?

  7. >Ayakkabilar gercekten cok hosuma gitti, cok tatli durmuslar ayaginizda.Darisi benim basima:)

  8. >Ayakkabilar gercekten cok hosuma gitti, cok tatli durmuslar ayaginizda.Darisi benim basima:)

  9. >Kesinlikle idda ediyorum siz elbise kombinlemede 1 numarasınız.Bazen öyle parçalar gösteriyorsunuzki 'alışverişte şunu aldım diyerek' ya nasıl giyecek bunu diyorum.Pullu mango yelekte öyle.Sonra öyle bir hale sokuyorsunuzki o parçayı 'bende alayım hemen' diyorum.Harika. Özellikle sitenizdede böyle kombinleme fotolarınızın çoğalmasını şiddetle istiyorum.İster kendiniz tasarlayın ister satın aldığınız parçalar olsun çok zevklisiniz. Ayrıca kıyafet tercihleriniz çok makul çok açık-kapalı değil.Çok dekolte,aşırı göz yorucu değil ve özellikle dikkati vücudunuza değil elbiseye çekiyorsunuz.Miroslava ışıltısı var sizde.

  10. >Kesinlikle idda ediyorum siz elbise kombinlemede 1 numarasınız.Bazen öyle parçalar gösteriyorsunuzki 'alışverişte şunu aldım diyerek' ya nasıl giyecek bunu diyorum.Pullu mango yelekte öyle.Sonra öyle bir hale sokuyorsunuzki o parçayı 'bende alayım hemen' diyorum.Harika. Özellikle sitenizdede böyle kombinleme fotolarınızın çoğalmasını şiddetle istiyorum.İster kendiniz tasarlayın ister satın aldığınız parçalar olsun çok zevklisiniz. Ayrıca kıyafet tercihleriniz çok makul çok açık-kapalı değil.Çok dekolte,aşırı göz yorucu değil ve özellikle dikkati vücudunuza değil elbiseye çekiyorsunuz.Miroslava ışıltısı var sizde.

  11. >Kendine neyi yakıştıracağını çok iyi biliyosun .Tebrik ediyorum:)

  12. >Kendine neyi yakıştıracağını çok iyi biliyosun .Tebrik ediyorum:)

  13. >pullu yeleğin hem modeline, hem pullarına hem de fiyatına vurulup ben de almıştım yazın mangodan ama o zamandan beri dolap bekliyor :/ çok güzel olmuş böyle, bakayım bir ben ne ile giyebilirim acaba

  14. >pullu yeleğin hem modeline, hem pullarına hem de fiyatına vurulup ben de almıştım yazın mangodan ama o zamandan beri dolap bekliyor :/ çok güzel olmuş böyle, bakayım bir ben ne ile giyebilirim acaba

  15. >Aaa yelekten bende de var etiketiyle duruyor , ayakkabıları da beğendim:)

  16. >Aaa yelekten bende de var etiketiyle duruyor , ayakkabıları da beğendim:)

Bir Cevap Yazın

