>Altın ve Bordo

>

altin_bordo

Şu an uğraşmakta olduğum parçadan küçük bir ipucu.
Altın, bordo, püskül, kordon, Osmanlı..
Arkası yarın…

26 Yorum to “>Altın ve Bordo”

  1. >merakla bekliyorum

  2. >merakla bekliyorum

  3. >Çanta mı? Daha önce de yapmıştın ya hani :)

  4. >Çanta mı? Daha önce de yapmıştın ya hani :)

  5. >Çok merak ettim doğrusu.. Yoksa aynı şeyi mi yapıyoruz:)Merakla bekliyorum.Sevgiler…

  6. >Çok merak ettim doğrusu.. Yoksa aynı şeyi mi yapıyoruz:)Merakla bekliyorum.Sevgiler…

  7. >Hmmmmmmm…neler çıkacak bakalım ;D

  8. >Hmmmmmmm…neler çıkacak bakalım ;D

  9. >bence yaka veya kemer :))) şimdiden eline sağlık Laçin..:)

  10. >bence yaka veya kemer :))) şimdiden eline sağlık Laçin..:)

  11. >bu parçalardan kötü birşey çıkmayacağına eminim altın,bordo,osmanlı mmmmmmmm bayılırımm…kolay gelsin

  12. >bu parçalardan kötü birşey çıkmayacağına eminim altın,bordo,osmanlı mmmmmmmm bayılırımm…kolay gelsin

  13. >ya yelek ya fes bence:)

  14. >ya yelek ya fes bence:)

  15. >Laçin'cim mkavici ismiyle yazan bendim:) Yanlış hesap oldu:)

  16. >Laçin'cim mkavici ismiyle yazan bendim:) Yanlış hesap oldu:)

  17. >Valla dikişe başladım başlayalı daha bir seni takipeder oldum.Çok merak ediyorum :)))

  18. >Valla dikişe başladım başlayalı daha bir seni takipeder oldum.Çok merak ediyorum :)))

  19. >Osmanlı dedin tamamdır tam bana göre bişi o zaman….

  20. >Osmanlı dedin tamamdır tam bana göre bişi o zaman….

  21. >her zamanki gibi süper bişi çıkacak, orası kesin ^_^

  22. >her zamanki gibi süper bişi çıkacak, orası kesin ^_^

  23. >harika olacağı ipucundan belli. Sabırsızlandım..

  24. >harika olacağı ipucundan belli. Sabırsızlandım..

Bir Cevap Yazın

