>Dolap Boşaltmaca-6

>

satis_ayakkabi

Hala ayakkabılarımı boşaltıyorum, henüz kıyafetlere tam olarak geçemedim. Gerçi ayakkabılardan sonra büyük ihtimalle kozmetikler dolap boşaltmacaya girecekler.
Bu sefer 5 tane ayakkabı var, bunlardan iki tanesi bot. Yine uygun fiyatlı, bazıları sadece evde denenmişler.

Buradan listelediğim ayakkabılara bakabilirsiniz.
20 Yorum to “>Dolap Boşaltmaca-6”

  1. >ya nedne bu ayakkabılar 37 numara değil ki çok çok üzüldüm laçin:(((

  2. >ya nedne bu ayakkabılar 37 numara değil ki çok çok üzüldüm laçin:(((

  3. >*berfin: maalesef benim ayaklarım büyük biraz :)

  4. >*berfin: maalesef benim ayaklarım büyük biraz :)

  5. >laçin normalde 38 giyiyosun ama değil mi? bu ayakkabıların kalıpları mı büyük? yani 38 numara ayaklara uygun mu?

  6. >laçin normalde 38 giyiyosun ama değil mi? bu ayakkabıların kalıpları mı büyük? yani 38 numara ayaklara uygun mu?

  7. >bende berfinin yorumuna katılıyorum.yılan derili olan 37 numara olsaydı fena olmazdı :)

  8. >bende berfinin yorumuna katılıyorum.yılan derili olan 37 numara olsaydı fena olmazdı :)

  9. >:)acikcasi düsündümde, ayakkabilarimi düsündüm yani:2 lastik bot3 babet1 converse1 camel cizme1 siyah cizmebudur. bunlarida bosaltsam bosaltsam, bosaltamam zaten :)cünkü ayakkabisiz kalirim.bundan az ayakkabisi olani biliyorum. ve var ya – mutlular :)gerci benim giyim tarzimda belli, kot, t-shirt, en iyi ihtimalle elbise.bundan dolayi yeterli sanirim bu saydiklarim :)kolay gelsin :)

  10. >:)acikcasi düsündümde, ayakkabilarimi düsündüm yani:2 lastik bot3 babet1 converse1 camel cizme1 siyah cizmebudur. bunlarida bosaltsam bosaltsam, bosaltamam zaten :)cünkü ayakkabisiz kalirim.bundan az ayakkabisi olani biliyorum. ve var ya – mutlular :)gerci benim giyim tarzimda belli, kot, t-shirt, en iyi ihtimalle elbise.bundan dolayi yeterli sanirim bu saydiklarim :)kolay gelsin :)

  11. >*melisa: açık ayakkabıda hep 38 alıyorum ama kapalı ayakkabılarda vurma problemi yaşadığım için 39 alıyorum.Anlatabildim mi bilmiyorum ama*modapark.net: maalesef :*ayci: Aslında normal bir insana yetiyor çok haklısın. Ben kızıyorum kendime zaten. Keşke o kadarla kalsam

  12. >*melisa: açık ayakkabıda hep 38 alıyorum ama kapalı ayakkabılarda vurma problemi yaşadığım için 39 alıyorum.Anlatabildim mi bilmiyorum ama*modapark.net: maalesef :*ayci: Aslında normal bir insana yetiyor çok haklısın. Ben kızıyorum kendime zaten. Keşke o kadarla kalsam

  13. >Laçincim çok güzeller ben şu siyah kısa bota bayıldım. Ama ayak numaramız uymuyor :( Bir de hiç giyilmiş gibi değil bunlar, sanki yeni gibi, onu da eklemek istiyorum.

  14. >Laçincim çok güzeller ben şu siyah kısa bota bayıldım. Ama ayak numaramız uymuyor :( Bir de hiç giyilmiş gibi değil bunlar, sanki yeni gibi, onu da eklemek istiyorum.

  15. >yanlış anlamazsanız birşey sormak istiyorum laçin hanım.bazı ayakkabılar sadece denenmiştir diye yazmışsınız benim merakım bunlara yalnızca denemek amaçlı mı para veriyorsunz?

  16. >yanlış anlamazsanız birşey sormak istiyorum laçin hanım.bazı ayakkabılar sadece denenmiştir diye yazmışsınız benim merakım bunlara yalnızca denemek amaçlı mı para veriyorsunz?

  17. >*alışveriş cini: az giydiklerimi satıyorum zaten, diğerlerini ihtiyacı olanlara dağıtıyorum.*sevde: Giyeceğimi düşünüp alıyorum ama giymemişim demek oluyor.

  18. >*alışveriş cini: az giydiklerimi satıyorum zaten, diğerlerini ihtiyacı olanlara dağıtıyorum.*sevde: Giyeceğimi düşünüp alıyorum ama giymemişim demek oluyor.

  19. >normalde başkalarının ayakkabılarını giyemem ama baktım senin ayakkabılarına özlellikle siyah olana bayıldım ama numaralarımız tutmuyo yoksa özellikle siyah olanı havada kapıcaktım:)

  20. >normalde başkalarının ayakkabılarını giyemem ama baktım senin ayakkabılarına özlellikle siyah olana bayıldım ama numaralarımız tutmuyo yoksa özellikle siyah olanı havada kapıcaktım:)

Bir Cevap Yazın

