>Uzun Kol Tshirt Süslemeleri ve Bir Leopar Parça

>

tshirt_boyunluk

Geçen haftadan beri uğraştığım uzun kollu tshirt süslemelerini bitirdim. Hepsini süslemek için özel olarak almıştım; mor, açık gri ve petrol yeşili. Farklı teknikler kullanmaya çalıştım, yazın yaptıklarıma benzemesini istemedim açıkçası.

Yazın yapmış olduğum tshirtlere 1. , 2. , 3. , ve 4. sayfadan bakabilirsiniz. 

-Mor olanda verev şekilde yerleştirdiğim çeşitli tül tarzı kumaşlardan yaptığım fırfırları,
-Açık gri olanda kenarları zig zag şeklinde kesilmiş olan şifonları ve kadife kurdeleyi,
-Petrol yeşilindeyse çiçek formlu şifon kumaşları kullandım.

Tshirtlerin dışında bir de bu ara çoğu kişinin çalıştığı kapalı atkı diye tanımlanabilecek boyunluk/snood diktim. Kumaş olarak leopar triko kullandım; birini kendime ayırdım, ikisini satışa koydum.







Hepsi sanal dükkana eklendi :

2 Yorum to “>Uzun Kol Tshirt Süslemeleri ve Bir Leopar Parça”

  1. >leopardan snood dikmek ne zmndır benimde aklımdaydı bi türlü kumaşcıya gidememiştim, seninkisini gördükten sonra faz oldu…

  2. >leopardan snood dikmek ne zmndır benimde aklımdaydı bi türlü kumaşcıya gidememiştim, seninkisini gördükten sonra faz oldu…

Bir Cevap Yazın

