>Tül+Jarse+İpek Drapeli Elbise Devam Ediyor

>

drape_elbise1
Bu yazımda bahsettiğim elbiseye devam ediyorum. Elbisenin tümünün drapelerden oluşmasını istediğim için biraz uzun sürecek. Prova mankeni üzerine kumaş parçalarını iğneliyorum, sonra da elle dikiyorum.
Kumaşın kabarıklığını almak için de üzerinden buharlı ütüyle geçiyorum.
Daha çok işi var gibi gözüküyor.

Reklamlar

28 Yorum to “>Tül+Jarse+İpek Drapeli Elbise Devam Ediyor”

  1. >Çok meşakatli gidiyor ama değecek:)! Şimdiden çok tatlı duruyor!

  2. >Çok meşakatli gidiyor ama değecek:)! Şimdiden çok tatlı duruyor!

  3. >Uzun sürse bile bitince çok güzel birşey olacağı o kadar belli ki..Renklerin birbirini tamanlaması çok hoş olmuş.Güzel günlerde kullanırsınız inş :)

  4. >Uzun sürse bile bitince çok güzel birşey olacağı o kadar belli ki..Renklerin birbirini tamanlaması çok hoş olmuş.Güzel günlerde kullanırsınız inş :)

  5. >valla bu zahmete deyecek gibi laçin , daha şimdiden süper…renkler hele bittim…kolay gelsin

  6. >valla bu zahmete deyecek gibi laçin , daha şimdiden süper…renkler hele bittim…kolay gelsin

  7. >Şimdiden süper görünüyor. Laçin yaparsa olur, ellerine sağlık.

  8. >Şimdiden süper görünüyor. Laçin yaparsa olur, ellerine sağlık.

  9. >Çok iş var diyorsun Laçin ama öyle güzel duruyor ki şimdiden, drapeler harika… renkler de çok güzel. Hadi allah sabır ve kolaylık versin. Ben sonunu iple çekiyorum bu işin.

  10. >Çok iş var diyorsun Laçin ama öyle güzel duruyor ki şimdiden, drapeler harika… renkler de çok güzel. Hadi allah sabır ve kolaylık versin. Ben sonunu iple çekiyorum bu işin.

  11. >Allah kolaylık versin. Zor seçim ama sen halledersin :)

  12. >Allah kolaylık versin. Zor seçim ama sen halledersin :)

  13. >drapeli giysileri çok severim ama artık drepeli giysi giyecek kadar ince değilim çok şık bir elbise oluyor eline sağlık.sevgiler.gençlerin böyle üretici olması ayrı bir sevinç kaynağı.

  14. >drapeli giysileri çok severim ama artık drepeli giysi giyecek kadar ince değilim çok şık bir elbise oluyor eline sağlık.sevgiler.gençlerin böyle üretici olması ayrı bir sevinç kaynağı.

  15. >laçincim yarın kargoya uğrayabileceğim nihayet.adres verebilirsen sana marilynli kumaştan göndermek isterim.eminim senin yorumunla pek hoş bişey çıkacaktır ortaya.

  16. >laçincim yarın kargoya uğrayabileceğim nihayet.adres verebilirsen sana marilynli kumaştan göndermek isterim.eminim senin yorumunla pek hoş bişey çıkacaktır ortaya.

  17. >Merhaba Laçin..Bu haliyle bile muhteşem..Renklerine bayıldım son halinin de çok iyi olacağını tahmin ediyorum..Sana da çok yakışacaktır (:

  18. >Merhaba Laçin..Bu haliyle bile muhteşem..Renklerine bayıldım son halinin de çok iyi olacağını tahmin ediyorum..Sana da çok yakışacaktır (:

  19. >Şimdiden güzel olmuş. Renk geçişleri harika. Ben de gri sevmeme rağmen senden aldığım tişörtün üst süsleme renkleri hoşuma gittiği için aldım. Giymek için bir fırsat bekliyorum.Sevgiler

  20. >Şimdiden güzel olmuş. Renk geçişleri harika. Ben de gri sevmeme rağmen senden aldığım tişörtün üst süsleme renkleri hoşuma gittiği için aldım. Giymek için bir fırsat bekliyorum.Sevgiler

  21. >harika gidiyor bence. ne kadar güzel olacağı şimdiden belli ;D

  22. >harika gidiyor bence. ne kadar güzel olacağı şimdiden belli ;D

  23. >çok güzelmiş yaaa içim gitti valla

  24. >çok güzelmiş yaaa içim gitti valla

  25. >çokk güzzell renk geçişi süperr üstünde inanaılmaz güzel taşıyıp kombinleceğini düşününce daha hoş olucak eminim:)

  26. >çokk güzzell renk geçişi süperr üstünde inanaılmaz güzel taşıyıp kombinleceğini düşününce daha hoş olucak eminim:)

  27. >Harika olmuş Laçincim!Bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum!!! :)

  28. >Harika olmuş Laçincim!Bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum!!! :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: